Overspuiten van GTT

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
-Ray-
Contacteer:

U heeft een kleine auto, met mica/parelmoer lak, waarvan alle liggende delen en alle staande delen gespoten worden met Super spuitwerk.
Uw paneelcode: n.v.t.

Uw prijsopgave voor spuitwerk is: € 1 654,85
Milieu toeslag: € 32,00

--------------------------------------------------------------------------------

Totaal prijs (incl. BTW): € 1 686,85

klein berekeningetje @ die site van alacar :)
Immer wieder die verdammte Holländer
SimonBalk
Contacteer:

-Ray- schreef:U heeft een kleine auto, met mica/parelmoer lak, waarvan alle liggende delen en alle staande delen gespoten worden met Super spuitwerk.
Uw paneelcode: n.v.t.

Uw prijsopgave voor spuitwerk is: € 1 654,85
Milieu toeslag: € 32,00

--------------------------------------------------------------------------------

Totaal prijs (incl. BTW): € 1 686,85

klein berekeningetje @ die site van alacar :)

€ 1654,85 heb ik er wel voor over als hij er dan weer helemaal strak uit ziet. ff op me lijstje noteren en een "spaarplan" opzetten :D
Benny_R

Nouw ik ben bij ze geweest vorige week en toen zei men dat ze de auto moesten zien voor een echte offerte, dat gaat erg moeilijk bij mij. mij auto rijdt nog niet echt.

Hij heeft me de prijstabel meegegeven en zei dat ik voor de categorie "super" 1439 euro betaalde, maar daar komt nog bij : 47,50 voor elke deukje dat ze eruit halen. Kan bij een gtt natuurlijk behoorlijk oplopen :(
Derby

maar als ze allen de buitenkant spuiten. Hoever gaan zer daarmee. Gaan dan ook alle rubbers er uit? Het wil nog wel eens gebeuren dat ze de rubbers laten zitten en dat je dan nader hand een was rand kan zien waar ze gespoten hebben. Scheelt een hoop tijd. En is voor het bedrijf eigenlijk altijd winst. Let daar goed op. Net zo als het spuiten met de deuren erin. zelfde verhaal. Afspuiten met de deuren erin is toch wel normaal.

Derby
robert

ooit aan een rollertje en een stoere kleur gedacht?
scheelt veel $$, kras/deuk maakt niet meer uit, lekker makkelijk bijwerken (heb je wel es achter je skirts gekeken?) en de meesten doen hun car toch na 2 jaar naar de sloop.
(Y) MX PHUN! (Y)
Derby

er zijn altijd mensen met een budget oplossing. wees wel gewaarschuwd er zijn niet zoveel kleuren die je kan kiezen. de kleuren worde na verloop van tijd vlets. Dus neem een rode kleur en w8 een par jaar dan wordt de auto op sommige pleekken vanzelf wit.

dus twee kleuren voor 1 keer werk.

Derby

Ja sorry robert maar dat je dit zou voorstellen...?
martin rs

robert schreef:ooit aan een rollertje en een stoere kleur gedacht?
scheelt veel $$, kras/deuk maakt niet meer uit, lekker makkelijk bijwerken (heb je wel es achter je skirts gekeken?) en de meesten doen hun car toch na 2 jaar naar de sloop.
(Y) MX PHUN! (Y)
kan ook mooi worden heb het wel eens gezien.
alleen van dichtbij minder maar wie ziet dat als je rijd.
vraag een graffity groep je auto te bewerken met leuke dingen :p
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

valt allemaal nog mee zoals ik nu de officele offertes zie.

Maar hoe goed word het gedaan.

Ik denk dat ik maar eens gaat informeren waar Ivo het gaat laten doen. (of wist tjabel hier meer over? )
Stefijn

Hmm (Y) ...die prijzen vallen me reuze mee :) , voor +/- 1500. Mijn GTT zou zowieso in dezelfde kleur overmoeten, en ik heb maar weinig plekjes die allemaal makkelijk te verhelpen zijn.

Maar helaas.....andere plannen

Wel in de gaten houden dat adresje :)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

ik was meer dan de hier boven genoemde bedragen kwijt .
ik zit netzo als cat rond dat bedrag van 2500 a 2750 euro . het is veel geld maar . . . . . ach je moet wat . ik overal en nergens gevraagd wat het zou gaan kosten . je hoort erug verschillende prijzen , kleine tip kijk naar 1 of meer auto's die ze al hebben gespoten dan zie je een resultaat wat je kan verwachten .

ene het blijft een gok .
ik geloof dat het bij mij wel aardig is gelukt :smile:
-Ray-
Contacteer:

jochem de haas schreef:ik geloof dat het bij mij wel aardig is gelukt :smile:
:worship:
Immer wieder die verdammte Holländer
catrinus

jochem de haas schreef:. je hoort erug verschillende prijzen , kleine tip kijk naar 1 of meer auto's die ze al hebben gespoten dan zie je een resultaat wat je kan verwachten .
Precies je hoort verschillende prijzen maar ik wil soms het resultaat niet zien :s . Ik heb bij mijn spuiter zijn kunsten op een porsche mogen bewonderen en nog wat andere auto`s. Ik ben in ieder geval wel tevreden met zijn werk. Ben ook erg nieuwsgierig naar zijn rainbow mazda 121. Zitten 14 kleuren in. Is een flip flop auto :) . Maar ik stop liever wat meer geld in het spuitwerk zodat het ook goed is dan dat ik naar zo`n goedkope beun de haas ga en na een jaar er weer kan (heb ze gezien). Ik heb 2 jaar garantie op het spuitwerk enz enz van mijn auto. Nou dan is bij mij de keus ook snel gemaakt. En de exacte prijs voor het spuiten van je auto kan pas bepaald worden als de expert je auto heeft gezien. Let er maar es op dat het bedrag nog aardig kan oplopen.
There will be plenty of time to rest when your dead
Dr.Turbostein

catrinus schreef:das dan strak maken en spuiten. Gemiddeld met laswerk, strak maken, en spuiten ben je rond de 2600 a 2700 euro kwijt.
Ik heb de mijne al een paar keer herspoten. Met enkele dueken erin heeft het me een 250€ gekost. Spuiten, strak schuren,verf en klein materiaal

Met lassen iets van een 300€-350€ max.
Dus wel alles zelf gedaan.
catrinus

wat ik had neergezet was het laten doen. Niet zelf doen. En de complete auto. Van binnen en van buiten laswerk enz enz enz. En parelmoer lak :smoke:
There will be plenty of time to rest when your dead
Mrtn
Car: R5GTT

Mrtn = Maarten
RENESI

Hg Trading it je auto laten of zelfs laten spuiten. Mijn oom heeft totaal drie auto's bij hem laten spuiten. En ze moesten alle drie minsten 2 keer overgespoten worden en eentje zelfs drie keer. Je krijgt hem gewoon trug met je auto vol druipers waar ze niks aan doen. Dit is echt de grootste oplichter die er bestaat. Sommige die het misschien nog kunnen herinneren het programma VERBODEN IN TE RIJDEN. Die zijn ook al bij hem op bezoek geweest omdat tie het niet volgens het boekje deed.
Doe daar dus echt geen zaken mee. (N)
So dat moest ik ff kwijt
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

je bent i.i.g duidelijk.
[rsi]peerke

Dat is toch vlakbij de brienenoordbrug!?

Daar heb ik wel eens prijsopgave laten doen voor bijspuiten van een clio 16V. Hij was supergoedkoop, maar ik kreeg een beetje eng gevoel bij die gozer.

Heb besloten om het niet te doen, en dat is dus maar goed ook!!
RENESI

Ja hij is wel goed koop maar het ziet niet. Wordt veel te snel geschuurd dus niet goed.
Mijn Broer had zijn Golf 1 GTI daar ingeruild voor ze VR6 te laten overspuiten, dit hadden ze schriftelijk afgesproken. 2 weken later zegt ie: Ja k kreeg weinig voor die golf 1 GTI (voor de verkoop dan). Dus ik spuit alleen je bumpers mee. :@ :@ :@ :@ :evil: :evil: Wordt je dan gek?
Advocaat erbij niks aan te doen. :smoke: NOg 1 keer bij HG voor een gesprek gekomen (Ik en me Broer).
Coclusie van het gesprek 2 pas gerestaureerde BBS RS1 velgen naar hoofd en door werkplaats :D.
En verder niks meer van gehoord.
Dit is de grootste paardelul van heel zuidelijk halfrond!so :beer:
RENESI

En het ligt in Ridderkerk op het Industrie terrein Donkersloot.
[rsi]peerke

Dan ben ik in de war. Is HG dan dat bedrijf waar al die gollefies buiten staan???
RENESI

[rsi]peerke schreef:Dan ben ik in de war. Is HG dan dat bedrijf waar al die gollefies buiten staan???
Yep dat is hem :wink:
[rsi]peerke

Met die vent heb ik ook een keer ruzie gehad.

Hij zei dat een golf mooier en beter is dan een clio. Na mijn afstraffing heeft ie zoiets nooit meer gezegd. Hij kon toen namelijk een tijdje niet meer zo goed articuleren :lol: :lol: :lol:
RENESI

Het is echt een grote oplichter. :gun: :gun: Iedereen uit omgeving Rotterdam kent hem vinden hem allemaal een Oplichter. Waar die zaak op draait wil ik denk ik nog geeen eens weten. (I)
jeroen.k

Vertel? :p
[rsi]peerke

poedersuiker ???
RENESI

Ja ik weet het niet maar een hoop :smoke: zwart
RENESI

Waar kom jij vandaan?
[rsi]peerke

geboren in Rotterdam
getogen in Ridderkerk
RENESI

[rsi]peerke schreef:geboren in Rotterdam
getogen in Ridderkerk
Jah en nu wonende in.....?
[rsi]peerke

Slikkerveer en ik ga binnenkort naar mijn nieuwe huissie in bolnes (daar ben ik inmiddels al een vet jaar aan het klussen)
RENESI

[rsi]peerke schreef:Slikkerveer en ik ga binnenkort naar mijn nieuwe huissie in bolnes (daar ben ik inmiddels al een vet jaar aan het klussen)
Ken jij Niels Van Veen?
En kom je ook Morgen avond naar de mac meeting op Spijkenisse??
[rsi]peerke

ik stuur je wel effe een pm, anders vervuilt dit topic :)
Pumbaa82
Contacteer:

Zojuist te horen gekregen wat het geheel spuiten van m'n R5je zou gaan kosten.

Tussen de € 2000,- en € 2500,- :(
Komt in de buurt van het dubbele van de aanschaf kosten.

Nog niet echt mijn bedoeling, enkele delen laten spuiten is dat te doen?

(hierbij zit wel het verwisselen van de kokerbalk en strak maken)
mathijs

licht er aan in welke kleur maar bij jeroen(jl tuning) ben je zekers 1000 euro voordeliger uit :)
ik zou het ff bij hem gaan informeren :smoke:
Plaats reactie