[R5] AX-spoiler steuntjes zelf maken??

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Bartjuh

Ik heb van de week op de sloop een AX-spoiler gevonden. Deze wou ik nou dus op mijn R5 zetten! Maarja, de AX zat flink in mekaar aan de achterkant, en de pootjes waren dus ook spoorloos. :@

Nou vroeg ik me af of er iemand een idee had hoe ik hier zelf steuntjes voor zou kunnen maken, of dat iemand hier ervaring mee heeft?

Alvast bedankt! :)
Tijn
Contacteer:

Alu hoekstukjes (6 stuks, gamma) en alu plaatje van 5 mm (metaalhandel) en zaguh maar.
Bartjuh

:worship:

Maar kun je het een kleiiiin btje toelichten? Dat ik aluminium enzo kan gebruiken had ik namelijk ook al bed8. :D
Maar ik had geen idee hoe ik de overgang moest maken tussen spoiler en pootjes en pootjes en achterklep.... Misschien dat je dat ook nog kan vertellen?
Alvast bedankt!
Tijn
Contacteer:

een 90 graden omgebogen stukkie aluminium moet het truukje wel doen denk ik ? boutje door het rechtopstaande steuntje, parkertjes in de spoiler.... beetje lijmen / kitten....

Hoewel buigen nooit heel fijn is bij alu natuurlijk, als je het kan laten lassen is beter...
Je zou ook een aluminium hoekprofiel kunnen verzagen, verkrijgbaar bij iedere gamma....

ik kan wel ff een tekeningetje proberen te klussen.....
Tijn
Contacteer:

[img]http://www.333events.nl/tijn/steuntje.gif[/img]

zoiets denk ik, moet niet al te moeilijk zijn.
Haas
Car: Megane RS

misschien is t wel mooier om deze steuntjes te bekleden met polyester. Tenminste, das mijn smaak... :wink: Succes!
Plaats reactie