hoi,ik zoek iemand die me een reklameflyertje kan maken,ik weet het is nie renault-gebonden,maar dit is echt een hulp kreet,wie van de collega renault-boys kan me helpen.dringendddddddddddddddddddddddd
groeten
reklame flyer
gewoon voorbeeldje is genoeg,moest je nu in Belgie wonen geen probleem,maar heel die shit omdat hier te hebben tegen morgenmiddag is onmogelijkMatthijs schreef:Dat kan, kan het ook meteen voor je drukken
kom ff op msn kerel please(T1 dudeMatthijs schreef:Dat kan, kan het ook meteen voor je drukken

Nouja, ik weet niet hoe het met de Belgische post gesteld is, maar als je in Nederland iets voor zessen op de post doet dan is het er bijna altijd de volgende dag hoor...gille schreef:gewoon voorbeeldje is genoeg,moest je nu in Belgie wonen geen probleem,maar heel die shit omdat hier te hebben tegen morgenmiddag is onmogelijkMatthijs schreef:Dat kan, kan het ook meteen voor je drukken
Ik zit bij een klant, zal zo misschien mijn lappert even aan het net plakkengille schreef:kom ff op msn kerel please(T1 dudeMatthijs schreef:Dat kan, kan het ook meteen voor je drukken)lol

Nogmaals sorrie Gille
no probleem thijs,ik weet dat je het heel druk hebt.~thijs~ schreef:Nogmaals sorrie Gille
groetjes
-
ik zou het risico niet nemen !Matijs schreef:Nouja, ik weet niet hoe het met de Belgische post gesteld is, maar als je in Nederland iets voor zessen op de post doet dan is het er bijna altijd de volgende dag hoor...gille schreef:gewoon voorbeeldje is genoeg,moest je nu in Belgie wonen geen probleem,maar heel die shit omdat hier te hebben tegen morgenmiddag is onmogelijkMatthijs schreef:Dat kan, kan het ook meteen voor je drukken
dus matthijs heeft het gemaakt voor me,thanks kerelMatthijs schreef:Dat kan, kan het ook meteen voor je drukken

topic mag gesloten worden