zag gisteravond een zeer mooie megane door oudehaske rijden.
kwam heel langzaam over drempel rijden...
blauw en dichte kofferbak was al donker. wie o wie
Chris schreef:Vandaag, rond 17:00, Steekterweg(N11) Bodegraven-Alphen a/d Rijn, thv de kruisuing bij Zwammerdam.
Alweer een zeshonderdtientje, lijkt wel of je ze steeds vaker ziet.
chris ik had het toch over die vent die in leidschedam werkt. Deze alpine is precies de zelfde kleur volgens mij is het hem.
Hij was eerst rood heeft hem helemaal op nieuw laten spuiten.
- Renault Clio 16V
- Kleur: het bekende blauw
- Bijzonderheden: Deze clio haalde mij met een aardige vaart in en ging bij afslag Huizen/Hilversum eraf. Kon zo snel geen RTC kenmerken zien.
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Vanmiddag zien rijden op de A27:
- Renault Clio 16V
- Bijzonderheden: Deze clio haalde mij met een aardige vaart in en ging bij afslag Huizen/Hilversum eraf. Kon zo snel geen RTC kenmerken zien.
Wie o wie was dit?
Ik misschien? rij nooit langzaam onder de 160 zal je mij niet snel tegen komen vooral op de a27 richting hsum niet. Als hij een boekenplank achterop had was ik t.
en richting Huizen zit ik meestal als het niet al te druk is 200/220kmph. Staan ze vrijwel nooit te flitsen.
Laatst gewijzigd door Ben op zo 21 sep 2003 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Vanmiddag zien rijden op de A27:
- Renault Clio 16V
Wie o wie was dit?
Ik misschien? rij nooit langzaam onder de 160 zal je mij niet snel tegen komen vooral op de a27 richting hsum niet. Als hij een boekenplank achterop had was ik t.
Die knakker reed ongeveer 160 ja. D'r zaten trouwens nog 2 passagiers bij in.
Ben schreef:Wat voor een auto heb jij dan? heb niks gezien namelijk ben meestal te druk met drukken en te seinen met me lichten dat ze op moeten rotten
Gespot rond 16.30 op de A20 knooppunt Terbregseplein richting Hoek van Holland.
Mintgroene strakke 4CV. Kenteken: HA-55-**. Heel gaaf om zo'n oudje in zo'n staat te zien.
Rijden idd aardig van 16v's in het Gooi. Ik kom elke dag in H'sum maar heb je nog nooit gezien. Zelf heb ik zilveren clio 16v met superturismo velgen er onder. Misschien mij ooit een keer gezien...?
Ben schreef: misschien was ik t. Hoe zagen die knakkers eruit 1 blond en de andere donker haar?
Zag gisteren ff over 9 uur een Renault 5 GTT rijden in haarlem over de gedempte oude gracht ter hoogte van de V & D. HEt was eeen blauwe en het kenteken was iets in de richting van FL_TD_10 ofzo. Er zaten ook RTC stickertjes op de geblindeerde achterruitjes
Marko schreef:Rijden idd aardig van 16v's in het Gooi. Ik kom elke dag in H'sum maar heb je nog nooit gezien. Zelf heb ik zilveren clio 16v met superturismo velgen er onder. Misschien mij ooit een keer gezien...?
Ben schreef: misschien was ik t. Hoe zagen die knakkers eruit 1 blond en de andere donker haar?
In t gooi rijden er aardig wat 16v's namelijk.
Nope niet gezien waar kom je meestal in Hsum? kom ik je bakkie wel eens bekijken
Marko schreef:Rijden idd aardig van 16v's in het Gooi. Ik kom elke dag in H'sum maar heb je nog nooit gezien. Zelf heb ik zilveren clio 16v met superturismo velgen er onder. Misschien mij ooit een keer gezien...?
Marko, zag vandaag WEER je clio bij de bushalte staan. Ga eens fietsen ofzo met je luie reet
In t gooi rijden er aardig wat 16v's namelijk.
Nope niet gezien waar kom je meestal in Hsum? kom ik je bakkie wel eens bekijken
Werk bij Canal+ dus daar ben ik meestal...Laapersveld...Maar idd kom maar eens bezichtigen...wil die van jou ook wel eens zien
Bram schreef:Zag gisteren ff over 9 uur een Renault 5 GTT rijden in haarlem over de gedempte oude gracht ter hoogte van de V & D. HEt was eeen blauwe en het kenteken was iets in de richting van FL_TD_10 ofzo. Er zaten ook RTC stickertjes op de geblindeerde achterruitjes
Bram schreef:Zag gisteren ff over 9 uur een Renault 5 GTT rijden in haarlem over de gedempte oude gracht ter hoogte van de V & D. HEt was eeen blauwe en het kenteken was iets in de richting van FL_TD_10 ofzo. Er zaten ook RTC stickertjes op de geblindeerde achterruitjes
marcel in de ex-tackie-auto
Dat dacht ik eerst ook, maar alleen de F van het kenteken klopt..
BTW, ik hoorde dat ie (weer)van eigenaar was gewisseld.. Noyd(witte Clio16V) wilde hem kopen maar kreeg te horen dat ie al verkocht was. Weet jij er meer van Ray?