Auto missen...

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Bennie

Een paar weken geleden was ik van plan mijn Cliootje weg te doen omdat ik er zoveel problemen mee had... Ik ben m nu 15 dagen kwijt aan de garage en ik wist niet dat ik da wagentje zoveel kon missen! Ik hoop m vanmiddag weer terug te krijgen, maar wat zal ik blij zijn dat ik m weer terug heb! Zijn jullie ook van die mafketels die elk half uur ff naar buiten kijkt om te kijken hoe mooi je wagentje wel niet is, begint een verslaving te worden haha!!

GReetz Bennie

ps: deze topic nergens over eigelijk maar wilde ff een verhaaltje schrijven :D
Rory

Wen er maar alvast aan, ik heb 7 weken zonder mn auto gezeten door een ongeluk.
Telkens was er iets niet binnen of nog niet klaar, daarna kon ik hem ophalen kon ik alsnog de hele week wachten, kom je vrijdag's issie niet ontlucht, kun je WEER een dag wachten :(

Succes alvast ;)- :beer:
Bennie

Rory schreef:Wen er maar alvast aan, ik heb 7 weken zonder mn auto gezeten door een ongeluk.
Telkens was er iets niet binnen of nog niet klaar, daarna kon ik hem ophalen kon ik alsnog de hele week wachten, kom je vrijdag's issie niet ontlucht, kun je WEER een dag wachten :(

Succes alvast ;)- :beer:
Ja, zo is het nu ook bij mij gegaan, hij zou eigelijk vorige week vrijdag al klaar zijn maar er was een onderdeel nog niet binnen dus duurde het weer heel het weekend voordat ie binnen kwam, nu is het alweer 8 dagen verder en ik mis m zo!!!! :D
Haas
Car: Megane RS

heb afgelopen vrijdag die paal geraakt...ben m dus net een week kwijt...ennuh, ik wil m terug!! Gelukkig mag ik m morgen afmaken dan heb ik m in de loop van volg week weer voor de deur staan :D
Bennie

~Haas~ schreef:heb afgelopen vrijdag die paal geraakt...ben m dus net een week kwijt...ennuh, ik wil m terug!! Gelukkig mag ik m morgen afmaken dan heb ik m in de loop van volg week weer voor de deur staan :D
Sterkte met dit tijdelijk verlies :D :lol:
Haas
Car: Megane RS

jij ook!:)
jeroen.k

Ach, ik heb nu mn 16v staan, er nog nooit in gereden...en toch kan ik ook niet wachten tot hij het weer doet! :p

Vanavond weer even aan de bak! :D

Hopen dat ik er snel in kan rijden...en ga ook graag even kijken hoe mooi hij is ja! :p
Matijs
Contacteer:

jeroen.k schreef:Ach, ik heb nu mn 16v staan, er nog nooit in gereden...en toch kan ik ook niet wachten tot hij het weer doet! :p

Vanavond weer even aan de bak! :D

Hopen dat ik er snel in kan rijden...en ga ook graag even kijken hoe mooi hij is ja! :p
Dito hier met m'n GTT. Staat al een jaar in vergaande staat van demontage te wachten tot er weer in gereden gaat worden. Wat begon als het vervangen van de koppakking is uitgelopen op een complete renovatie. Eergisteren de nieuwe achterklep geassembleerd erop gedaan, vandaag de bedrading van de achterklep weer aangesloten en de roest rond de bevestigingspunten van de achterskirts weggewerkt.
En zo komen we stukje voor stukje dichterbij het moment dat jullie mijn knutselwerk mogen aanschouwen op een meeting 8)
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Ik heb een paar meetings gedaan met de blauwe 16v, maar staat al weer tijden stil (in de witte variant nu), en dat zal voorlopig ook nog wel zo blijven, ik ga rustig aan doen... In die 2 jaar denk ik 1000 km gereden :p
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Floris
Contacteer:

hier nog een,

net mijn gtt verkocht en heb nu ff de auto van mijn pa (hyundai getzzzzzzzie!)

Volgende week mijn clio halen! :D
Bram

Ik heb ook een Clio 16V maar nog geen rijbewijs en tot die tijd dat ik em heb blijft ie bij de dealer staan, maar er gaat geen dag voorbij dat ik de foto's ff bekijk..
Thierry

Ik heb mn Willie ingevoerd en dat heeft veel tijd gekost. Eerst speciale invoerkeuring aanvragen, waar je dan een maand op moet wachten en dan nogeens een week of 3 wachten op mn nummerplaten. :( Maar nu staat ie al enkele weken voor mn deur te glimmen. :D En toch af en toe nog even naar buiten kijken. :wink:
Bennie

SToRM666 schreef:Ik heb mn Willie ingevoerd en dat heeft veel tijd gekost. Eerst speciale invoerkeuring aanvragen, waar je dan een maand op moet wachten en dan nogeens een week of 3 wachten op mn nummerplaten. :( Maar nu staat ie al enkele weken voor mn deur te glimmen. :D En toch af en toe nog even naar buiten kijken. :wink:
haha, er lopen dus meer van die gekken rond als ik :P:P Ik ben nu aan het wachten op het telefoontje dat ie klaar is maar hij belt nie hard :(:(
Panoramix

Daarom heb ik meedere R25's. Kan ik de ene opknappen en in de andere rijden :lol:
Alleycat
Contacteer:

Ik heb dat ook, ik rij in de baccara en sleutel aan de gtt...
Toch jammer dat de witte gtt in verregaande staat van ontbinding verkeerde, daar had ik af en toe nog best wel in rond willen scheuren. :~
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

tja ik heb een 5 alpine waar ik dagelijks mee rij
een 25 waar ik dagelijks mee ga rijden zodat de 5 de schuur in kan,
maar die 25 staat nu te wachten totdat er een 19 is verkocht
verder heb ik als projeckt 1 wat tijdelijk stil staat de oranje 5 alpine turbo en daarachter de grijze die steets minder 5 wordt
en tja de coupe staat ook ergens ...
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Rob_16V_Zwolle
Contacteer:

ja mijn clioot staat al een tijd stil :S

kan gelukkig elke keer uit het raam kijken hoe mooi hij staat :S

en hoe snel de spinnenwebben er op komen :S

maar morguh mag hij even bewegen en wel bij de montage van de veren :)

:lol:
ITdAnGeR is nu beter bekend als: Rob_16V_Zwolle

Get used to it :) or else ......... :S
Bennie

Ja hoor, ik heb m weer terug!! Reinier, hij rijd weer perfect, good job (y)

Vandaag leren deurpaneeltjes erin gezet, m'n nieuwe grootlichtschakelaar gemonteerd, rood neon onder m'n stoelen gemaakt en m'n nieuwe grille erin gezet :):)

En nu gaak lekker stappen! Greetz Bennie
peter5GTTurbo
Contacteer:

Mijn GTT staat ook al weer 2 maanden stil geloof ik :( .
Het was alleen de bedoeling om m`n startmotor te vervangen, maar ik heb het iets groter aangepakt dan de bedoeling was :) .
Het kan geen kwaad om alle rotte onderdelen te vervangen.
Ik hoop wel dat die binnen een maand weer rijdt.
Kan ik nog net aan mee naar de laatste meeting.
Plaats reactie