Dat is de turbo + spruitstuk + nog wat kleine onderdelen (slangen e.d.) meende ik...
ik kan het op fastchip niet meer vinden ?
Is dus zonder inbouw
meer pk's voor clio williams
-
Donleben schreef:Is dat met of zonder arbeidsloon?Dr.Turbostein schreef: Ok sorry, misverstand. WAT 3300 voor turbo op Willy?
Interessant mmar de betrouwbaarheid????
Wat moet er allemaal aangepast en gedaan worden om een turbo te monteren?
Zonder arbeidsloon. Leuk om eens zelf te doen.
-
hoop voor je dat je een curcus heb gehad 

Wacht maar... Er gaan nog brute dingen in de Renault-tuningwereld gebeuren mbt turbo's.
Vooral in de Randstad...
En dan voor 5jes en Clios en RSjes. You name it
Maar ik wil niet te hard van stapel lopen. Al good things come to those who wait...
Grtz,
Speedline.
P.s.: Dan bedoel ik dus niet dat ik dit zelf doe maar wel dat er bij een aantal figuren allerlei stoute plannen rondwaren!!! Er zal in de toekomst gewerkt gaan worden aan de ontwikkeling van allerlei opvoerspul. Dus houd dit forum in de gaten.
Vooral in de Randstad...
En dan voor 5jes en Clios en RSjes. You name it

Maar ik wil niet te hard van stapel lopen. Al good things come to those who wait...

Grtz,
Speedline.
P.s.: Dan bedoel ik dus niet dat ik dit zelf doe maar wel dat er bij een aantal figuren allerlei stoute plannen rondwaren!!! Er zal in de toekomst gewerkt gaan worden aan de ontwikkeling van allerlei opvoerspul. Dus houd dit forum in de gaten.
Waardoor kantelen de zuigers dan? Door een voor een turbogeblazen motor eigenlijk te grote desaxatie?RO 16v schreef: Niet op alles zit een T3, er zijn ook T25's en T28's gemonteerd.
Een 16V of Willy motor kan er niet echt goed tegen om vanuit lage toeren veel vermogen te leveren, dan krijg je meestal de oorzaak: kantelende zuigers, bij de meeste geblazen 16V motoren komt het vermogen er pas na de 4000 tpm in en loopt dan op, op deze manier is er ook nog normaal met de auto te rijden.
-
speedline schreef:Wacht maar... Er gaan nog brute dingen in de Renault-tuningwereld gebeuren mbt turbo's.
Vooral in de Randstad...![]()
En dan voor 5jes en Clios en RSjes. You name it![]()
Maar ik wil niet te hard van stapel lopen. Al good things come to those who wait...![]()
Grtz,
Speedline.

-
Ik ben wel een technieker, dus gaat dat al een stuk beter gaan.Robert dB. schreef:hoop voor je dat je een curcus heb gehad
-
goed, hou ons op de hoogte!
-
Zal ik wel doenRobert dB. schreef:goed, hou ons op de hoogte!
-
Heb je al een plan van aanpak gemaakt? Denk dat de mijne nu bijna rond isDr.Turbostein schreef:Zal ik wel doen

Robert,Robert dB. schreef:Heb je al een plan van aanpak gemaakt? Denk dat de mijne nu bijna rond isDr.Turbostein schreef:Zal ik wel doen
je maakt mij nu wel heel nieuwsgierig! Wil je er al wat over vertellen of is het allemaal nog top secret?
-
only for the insiders
, alleen nog maar worden op dit moment....pas wanneer er daden worden verricht zal ik hier wat melden.