ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
gille
Contacteer:

Steven schreef:MR2 mk2 fase2 ja, de fase 1 heeft maar 156, net als in de celica ligt van het model waar Martijn het over heeft. Het model met de ronde koplampen heeft wel 175 pk.

Trouwens de GT4 is trouwens het model erna, met d eronde koplampen. Het laatste model met de klapkoplampen heet 'maar' 204 pk met 4WD, waar dan wel weer carlos sainz editie's van zijn die meer hebben (220 of 240)
het laatste model turbo dus de GT4heeft 242 pk alsok de carlos saintz turbo 4wd,de gewone turbo 4wd heeft rond de 204 a 208 pk,en het eerste turbo 185pk
Robert dB.

Steven schreef:
Robert dB. schreef:gisteren op de snelweg een Alfa 145 GTA achter me aangehad. Hij hield het goed bij in 4 & 5! (niet verrassend met zo veel pk's). Helaas heb ik niet de kan gekregen achter hem aan te duiken om te kijken wat het verschil tussen beide was.
Vet een 145 GTA, nog nooit van gehoord :p

Tis of 156/147 GTA en das 250pk, dus denk dat je die moet laten gaan. Anders is het wel erg netjes...

145 2.0 Quadrafoglio met GTA bordje kan ook nog, maar die zou je toch wel voorbij moeten gaan. Das 150 pk met zware 4WD.
ja sorry, 147 (tik fout) - denk wel dat het een echte GTA was...als ik hem voldoende ruimte had kunnen geven was ie er wel langs gekomen denk ik.
:s
Steven
Car: M536

Helemaal correct Gille :)

Dan praten we dus over de modellen:
-Van ~85-89 Vierkant, klapkoplampen (185pk ding)
-Van ~90-94 Ronder, met klapkoplampen (deze bedoelt Martijn) (Carlos Saintz=242)
-Van ~94-99 Das het model met de ronde koplampen (GT4=242)

Maargoed zijn wel fijne motortjes an sich, die Toyota's...
Steven

Robert dB. schreef:
Steven schreef:
Robert dB. schreef:gisteren op de snelweg een Alfa 145 GTA achter me aangehad. Hij hield het goed bij in 4 & 5! (niet verrassend met zo veel pk's). Helaas heb ik niet de kan gekregen achter hem aan te duiken om te kijken wat het verschil tussen beide was.
Vet een 145 GTA, nog nooit van gehoord :p

Tis of 156/147 GTA en das 250pk, dus denk dat je die moet laten gaan. Anders is het wel erg netjes...

145 2.0 Quadrafoglio met GTA bordje kan ook nog, maar die zou je toch wel voorbij moeten gaan. Das 150 pk met zware 4WD.
Nouja dan hoef je je iig niet te schamen, tenzij je turbokit al gemonteerd is ;)

ja sorry, 147 (tik fout) - denk wel dat het een echte GTA was...als ik hem voldoende ruimte had kunnen geven was ie er wel langs gekomen denk ik.
:s
Nouja dan hoef je je iig niet te schamen, tenzij je je turbokit al gemonteerd hebt ;)
Laatst gewijzigd door Steven op vr 19 sep 2003 9:58, 1 keer totaal gewijzigd.
gille
Contacteer:

Steven schreef:Helemaal correct Gille :)

Dan praten we dus over de modellen:
-Van ~85-89 Vierkant, klapkoplampen (185pk ding)
-Van ~90-94 Ronder, met klapkoplampen (deze bedoelt Martijn) (Carlos Saintz=242)
-Van ~94-99 Das het model met de ronde koplampen (GT4=242)

Maargoed zijn wel fijne motortjes an sich, die Toyota's...
yep zijn heel fijn omte rijden,ik heb nog met een carlos-saintz GROEP N rally gereden,was echt een toffe bak ,nooit shit mee gehad ja door eigen schuld,maar verder toyota (Y) (Y)
Steven

2 Vrienden van mij hebben ene AW11 MR2 en een SW20 MR2. Sleutelt alleen nog rukker als een Renault, maar die SW20 loopt bijvoorbeeld altijd en erg mooi.

Alleen zijn ze beide geen partij voor de GTT 8)
RENESI

Gelijk op tot de 120. Daarna liept ie uit, beetje jammer. Toch ben ik net iets sneller dan de clio RS terwijl die 172pk heeft. Dat is de turbo motor he. :worship:
RENESI

Oh sorry het was trouwens Mijn Gt turbo tegen Cupra (156pk)
Marcel B.

Welkom, stel je even voor in het Wie is wie topic

ennuh... ga zo door! ;)
Don't walk the grass... smoke it
Jasper16v

RENESI schreef:Gelijk op tot de 120. Daarna liept ie uit, beetje jammer. Toch ben ik net iets sneller dan de clio RS terwijl die 172pk heeft. Dat is de turbo motor he. :worship:
je bent sneller dan een clio rs, maar een 156 sterke cupra wint wel ?
RENESI

je bent sneller dan een clio rs, maar een 156 sterke cupra wint wel ?[/quote]

Ja ik dacht ook dat ik hem wel kon hebben maar dat viel best tegen. Turbomotor heeft gewoon veel meer koppel dan een normaal blok volgens mij.
VR6 moet ik ook wel voor blijven maar dat zij geen sprinters he.
Jasper16v

een turbo motor heeft inderdaad bij een gelijke cilinderinhoud veel meer koppel
laguna2
Contacteer:

Net ff met de GTT gereden. stond naast een Lancia delta bij het stoplicht. Toe ie bij me wegreed kon ik nog net zien dat het een HF integrale was. Damn wat zijn die dingen snel :(
KennyGTT

laguna2 schreef:Net ff met de GTT gereden. stond naast een Lancia delta bij het stoplicht. Toe ie bij me wegreed kon ik nog net zien dat het een HF integrale was. Damn wat zijn die dingen snel :(
Ja, die HF's zijn supersnel :worship: 0-100->5,2 als ik me niet vergis.
Als ze weer eventjes bollen teminste. :lol: Italiaanse brol! (N)
ExTaxi
Contacteer:

Welke Williams heeft er vandaag een sprintje getrokken tegen een rode Alfa 147 GTA?

ExTaxi
SMILLIAW

ExTaxi schreef:Welke Williams heeft er vandaag een sprintje getrokken tegen een rode Alfa 147 GTA?

ExTaxi
gisteren op de snelweg een Alfa 145 GTA achter me aangehad. Hij hield het goed bij in 4 & 5! (niet verrassend met zo veel pk's). Helaas heb ik niet de kan gekregen achter hem aan te duiken om te kijken wat het verschil tussen beide was.
robert waarschijnlijk

vanavond ff gesport tegen Ivo z'n pfff-ende bak, hij was toch wel sneller(met dichte kraan)
twas weer leuk (Y)
-Ray-
Contacteer:

ooooow dan moet ik ook een willie kunnen hebben! beeeeter ;)

ken je nagaan sunil als de kraan open gaat :D
Immer wieder die verdammte Holländer
SMILLIAW

het scheelde naar mijn mening niet echt veel, hij had wel 1 passagier aan boord....

wacht maar tot ik m'n kraantje heb :lol:
-Ray-
Contacteer:

(S)

:lol:
Immer wieder die verdammte Holländer
Anonymous

Kraantjes poweerrrrrrrrrrrr!
Ivo
Über-Spammer

SMILLIAW schreef:het scheelde naar mijn mening niet echt veel, hij had wel 1 passagier aan boord....

wacht maar tot ik m'n kraantje heb :lol:
:D :D :D
Ik geef toe Sunil, de strijd was niet echt eerlijk.......,

Jij had namelijk de binnenbocht :lol: :lol: :lol:

Ik reed op 0.8 bar tegen jouw, maar tegen die willie met 180 pkaa, had ik m voor de zekerheid even naar 0.9 geschroefd 8) 8) 8)
SMILLIAW

toen jullie op een gegeven moment de bocht om naar rechts gingen in leiden, shit he wat ging dat hard man!!!
:worship:
RO 16v

Gisteravond naast een Saab 93 2.0 t (nieuw model), hij bij groen vol op het gas, toen had ik er ook wel zin in, in z'n twee al vol op z'n bumper, naar z'n drie en ik was weg, volgende stoplicht komt ie weer naast me staan en geeft een duimpie, toen trok ik langzaam weg en hij nog langzamer, hij had het al gezien.
Remco_Rs
Contacteer:

Nou vandaag na het werken ,samen met een vriend van mij z,n nieuwe auto ophalen,,Golf VR6,met chrome velgen enzo,Hij beweerde dat hij wel eff eerder thuis was als ik ,want die golf was gechipt zij hij,,Maar goed na dat we de verkoper gedag hadden gezegt,maar eff achter hem aan gereden,en rustig de boel opgewarmt,,eenmaal aangekomen bij de aflag BOB,S SALOON uitgeest..maar eff planken naar de MC donalds..We lieten de snelheid tot 80 zakken >-) ,vanaf toen,,trapte ik hem maar eff op z,n staart,,nou ik liep dus gewoon 1 auto lengte van hem weg,,niet meer maar ook niet minder,eenmaal aangekomen,schrok hij tocg wel een beetje,Omdat hij gedacht had dat hij met een vr6 wel eff sneller was en,mij wel kon hebben,,Niet dussss Nadat we hadden gegeten,maar weer naar huis gegaan,,en lekker voorop gereden zoals het hoort :beer:
ExTaxi
Contacteer:

SMILLIAW schreef:
ExTaxi schreef:Welke Williams heeft er vandaag een sprintje getrokken tegen een rode Alfa 147 GTA?

ExTaxi
gisteren op de snelweg een Alfa 145 GTA achter me aangehad. Hij hield het goed bij in 4 & 5! (niet verrassend met zo veel pk's). Helaas heb ik niet de kan gekregen achter hem aan te duiken om te kijken wat het verschil tussen beide was.
robert waarschijnlijk
Nee want dat was een dag daarvoor........

ExTaxi
Patrick

gille schreef:
Ivo8hoven schreef:He Gille, rijd die 21 alweer....???

:wink:
yep,heb ik gisteren ff getest,maar wel op kalmer toerental,wel ff een 330ci belachelijk gemaakt,wat een feeling met die grotere intercooler,inlaattemperatuur is nu gemiddeld 26graden,nu zaterdag nog de spray installatie aansluiten voor de IC

watvoor ic heb je er nu op zitten dan
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
clio_rally
Contacteer:

KennyGTT schreef:
laguna2 schreef:Net ff met de GTT gereden. stond naast een Lancia delta bij het stoplicht. Toe ie bij me wegreed kon ik nog net zien dat het een HF integrale was. Damn wat zijn die dingen snel :(
Ja, die HF's zijn supersnel :worship: 0-100->5,2 als ik me niet vergis.
Als ze weer eventjes bollen teminste. :lol: Italiaanse brol! (N)
5,2 is een beetje te positief, standaard fabriekswaarde liggen tussen de 6,4 voor de 8v tot de 5,7 voor de evoII... Ik wil de 5 rond wel gaan halen als het projectje met de evo doorgaat...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
marcel16v

Maar het leuke met lancia integrale begint pas als er bochten komen. Kameraad van mij heeft een integrale 8v, en jezus wat gaat dat asociaal hard de bocht om.
clio_rally
Contacteer:

marcel16v schreef:Maar het leuke met lancia integrale begint pas als er bochten komen. Kameraad van mij heeft een integrale 8v, en jezus wat gaat dat asociaal hard de bocht om.
I know...

:bang:
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
gille
Contacteer:

patrick 21TURBO schreef:
gille schreef:
Ivo8hoven schreef:He Gille, rijd die 21 alweer....???

:wink:
yep,heb ik gisteren ff getest,maar wel op kalmer toerental,wel ff een 330ci belachelijk gemaakt,wat een feeling met die grotere intercooler,inlaattemperatuur is nu gemiddeld 26graden,nu zaterdag nog de spray installatie aansluiten voor de IC

watvoor ic heb je er nu op zitten dan
volvo 740 turbo intercooler, is met wat knip en plakwerk best goed aante sluiten,hoef alleen die ene stuk slang van de turbo uitlaat naar IC nog een deugelijke er van te maken,nu is dat met stukjes en buisjes en gebogen koper buisjes aan mekaar gemaakt.
de spray installatie is ook al werkende,alleen reservoir ergens kunnen hangen waar het wat koeler kan blijven,want warm water heeft ook geen nut.
pat,ik laat je wel meer weten als het degelijk allemaal vasthangt,en maak wel foto's er van als de slangen mooi gemonteerd zijn
Maus

Daarnet ff gesport tegen een BMW Z3 M-coupe cabrio.... Die dingen gaan ook hard. :) Zat volop te trappen en hij bleef lekker op m'n bumper hangen. Kreeg nog wel een duimpje van 'm. :)
Erik de Bruijn

Toen ik de snelweg opreed bij heinenoord richting numansdorp moest ik even doortrekken om een auto voor te blijven. toen ik er voorbij zag ik in binnenspiegel twee lichtjes achter me aan komen. ik na rechts, komt er een 147 GTA voorbij. hij op het gas ik erachter aan. In zijn 4 liep hij niet extreem uit toen ik bij 170-180 overschakelde naar zijn 5 liep ihij aardig uit.Op den duur reed ik bijna 230 en hij ging nog wel een beetje harder. Ik denk dat hij 240-250 reed(op zijn teller misschien nog wel harder).
Mrtn
Car: R5GTT

Vanmiddag even naar Harderwijk geweest om wat te drinken ergens op een terrasje daar, staat er een Kadett GSI 16V naast me harde geluiden te maken met z'n uitlaat en boxen, daar heb ik dus even mee geracet.......... hij was zeker niet sneller :lol:

dat had ie ook niet verwacht denk ik aan z'n gezicht te zien |F|
Mrtn = Maarten
Mr.A
Contacteer:

Ik was net even een rustig blokje om met m'n RSi.

De hele tijd een beetje rustig toeren en toen gebeurde het. Ik was bijna weer thuis gaat er opeens een Audi 80 op een zeer onnozel/gevaarlijk moment inhalen (net voor een bocht) en hij sneed me ook nog af ik moest echt ff hard remmen :@

Ik de bocht om en ik dacht. Waar slaat dit op zo'n domme actie dus ik wou er even naast gaan rijden. Dus ik trap het gas in gaat ie me aan alle kanten zitten blokken e.d. :@

Heb nog een keer even geflitst met mijn lampen maar geen reactie. Ben er nog maar even achterna gegaan, maar toen we een dorpje in gingen haalde hij midden op kruispunten in waar auto's aan het afslaan waren e.d. De bestuurder had er bijna nog een ongeluk !!

Tsss waar slaat dit op. Bijna mijn nieuwe autootje van de weg af rammen en levensgevaarlijk rijden :(
Mr.A / Alrik is in bezit van een blauwe Renault Clio RSi Longchamp uit 1997 !
wouter 16v

Wie weet het vermogen en de prestaties van een bmw b3.3 alpina, ik heb er vanmiddag met 1 een wedstrijdje gedaan, bleef echt op zijn bumper hangen, maar ik weet namelijk niet of de chaffeur vol op het gas ging, de snelheid ging toch echt richting 230 a 240 km per uur. Ik kon het zelf eigenlijk niet geloven dat het zop makelijk ging, dus vandaar mijn vraag.
Gesloten