ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
-
- Berichten: 5838
- Lid geworden op: za 2 feb 2002 0:00
- Locatie: Etten-Leur
- Contacteer:
haha exact hetzelfde?:D
date ken ik van een clio en een 19 is ook hetzelfde
date ken ik van een clio en een 19 is ook hetzelfde

Blok van de 19 en de clio waren ook hetzelfde...alleen de kabelboom en steunen niet...maar dat is randapp. en over te zetten...maar verder echt geen verschillen in de blokken hoor...
Mijn 1.7 blok heeft alleen bijvoorbeeld injectorkoeling wat ik op GTE's nog niet ben tegengekomen...volgens mij zijn in een 5 en een 19 zelfs de steunen gelijk...dus alleen kabelboom anders
Mijn 1.7 blok heeft alleen bijvoorbeeld injectorkoeling wat ik op GTE's nog niet ben tegengekomen...volgens mij zijn in een 5 en een 19 zelfs de steunen gelijk...dus alleen kabelboom anders

-
- Berichten: 5838
- Lid geworden op: za 2 feb 2002 0:00
- Locatie: Etten-Leur
- Contacteer:
daar heb je gelijk in hij loopt volgens mij ook nog steeds met jou donor hartjeroen.k schreef:Blok van de 19 en de clio waren ook hetzelfde...alleen de kabelboom en steunen niet...maar dat is randapp. en over te zetten...maar verder echt geen verschillen in de blokken hoor...
Mijn 1.7 blok heeft alleen bijvoorbeeld injectorkoeling wat ik op GTE's nog niet ben tegengekomen...volgens mij zijn in een 5 en een 19 zelfs de steunen gelijk...dus alleen kabelboom anders

ah gek man,kan toch nie zo een zware benzinezuipende V6,kan winnen tegen een GTTjeChris schreef:Standaard R5GTT tegen Vel Satis 3.5-V6.
Dag Renault 5.
slechte chauffeur zeker


-
- Berichten: 3865
- Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
- Locatie: Sappemeer
Heb jij het gaspedaal wel ingetrapt Chris?Chris schreef:Standaard R5GTT tegen Vel Satis 3.5-V6.
Dag Renault 5.
Vanmorgen een ford focus tdci het bos ingestuurd met mijn R25 V6 turbo, hij haalde een auto met aanhanger in en toen ie opzij ging maar even het gas ingedrukt en pleite.
Waarom denken mensen met een nieuwe leasebak toch zo vaak dat ze sneller zijn dan zo'n oude bak
Waarom denken mensen met een nieuwe leasebak toch zo vaak dat ze sneller zijn dan zo'n oude bak

Gisteravond op de terugweg bij JL Tuning vandaan rond 23.00 uur op de A20 richting Gouda:
5 GTT (met de kraan open....) - Mercedes 190 2.5 16V
YESS......Mercedes helemaal vernedert, bij 210 zat ie zover achter me dat ik maar weer rustig ben gaan rijden
Kreeg wel een
van die donker getinte jongens...!!
5 GTT (met de kraan open....) - Mercedes 190 2.5 16V
YESS......Mercedes helemaal vernedert, bij 210 zat ie zover achter me dat ik maar weer rustig ben gaan rijden



Kreeg wel een

das pas retesnel zijn,want die mercedes-boys zijn echt snel,alleen te korte bak,maar met gewone brug van 190e kan je dat oplossenIvo8hoven schreef:Gisteravond op de terugweg bij JL Tuning vandaan rond 23.00 uur op de A20 richting Gouda:
5 GTT (met de kraan open....) - Mercedes 190 2.5 16V
YESS......Mercedes helemaal vernedert, bij 210 zat ie zover achter me dat ik maar weer rustig ben gaan rijden![]()
![]()
![]()
Kreeg wel eenvan die donker getinte jongens...!!
respekt man,maarrrrrrrrrrr hoe lang blijft het zo heel,zonder onderblok modificaties.Ivo8hoven schreef:Valt het je mee Gille....?
Ik zat er zelf ook van te kijken hoor, maar zelfs Jeroen vond mijn 5 nu echt hard gaan
Velsatis 3.5 V6Ivo8hoven schreef:Aha vandaar dat SMSje...Chris schreef:Standaard R5GTT tegen Vel Satis 3.5-V6.
Dag Renault 5.![]()
waar reed je dan...? en wie reed er in die Vel Satis..?
topsnelheid 235 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,3 s
max. vermogen 177 kW (245 pk)
6000tpm
max. koppel 330 Nm
3600tpm
moet toch wel te winnen zijn

Don't walk the grass... smoke it
zal wel aan de chauffeur liggen zeker(no offence Chris)Marcel B. schreef:Velsatis 3.5 V6Ivo8hoven schreef:Aha vandaar dat SMSje...Chris schreef:Standaard R5GTT tegen Vel Satis 3.5-V6.
Dag Renault 5.![]()
waar reed je dan...? en wie reed er in die Vel Satis..?
topsnelheid 235 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,3 s
max. vermogen 177 kW (245 pk)
6000tpm
max. koppel 330 Nm
3600tpm
moet toch wel te winnen zijn
Ja ik weet dat het risicovol is om mn kraan open te schroeven naar 1.3 bar onder de gasklep, maar we wachten gewoon af wanneer het fout gaat...gille schreef:respekt man,maarrrrrrrrrrr hoe lang blijft het zo heel,zonder onderblok modificaties.Ivo8hoven schreef:Valt het je mee Gille....?
Ik zat er zelf ook van te kijken hoor, maar zelfs Jeroen vond mijn 5 nu echt hard gaan

Bovenaan mijn verlanglijstje staat toch al een complete blokrevisie met aanpassingen....
zeker doen is een aanrader,mijn 11turboke heeft ook een kompleet sterker onderblok,kan makkelijk met goede turbo 1.8 aanIvo8hoven schreef:Ja ik weet dat het risicovol is om mn kraan open te schroeven naar 1.3 bar onder de gasklep, maar we wachten gewoon af wanneer het fout gaat...gille schreef:respekt man,maarrrrrrrrrrr hoe lang blijft het zo heel,zonder onderblok modificaties.Ivo8hoven schreef:Valt het je mee Gille....?
Ik zat er zelf ook van te kijken hoor, maar zelfs Jeroen vond mijn 5 nu echt hard gaan![]()
Bovenaan mijn verlanglijstje staat toch al een complete blokrevisie met aanpassingen....
gisteren stond er bij het stoplicht een mercedez 190 te blaaskaken :-* :-* Uit zn autoradio kwam net een soundtrack van een optrekkende formule 1 auto
ik moest toen al lachen, toen we groen hadden heb ik me helemaal vermaakt, want hij dacht me er ff uit te trekken met zn verschrikkelijk foute pooierbak.
Gr Bart

Gr Bart
Ivo8hoven schreef:Aha vandaar dat SMSje...Chris schreef:Standaard R5GTT tegen Vel Satis 3.5-V6.
Dag Renault 5.![]()
waar reed je dan...? en wie reed er in die Vel Satis..?

De Vel Satis zei dag Renault 5, met andere woorden, de GTT liep weg van de Vel Satis, maar zo'n Satis is niet traag moet ik zeggen..
Je hoort het verhaal nog wel, ik vind het niet echt gepast omdat hier te posten..
De Satis werd bestuurd door Hans J.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
net op de n205:
Stop ik bij een stoplicht, zie ik ineens in me spiegels iets van viperstrepen aankomen.
Dus ik vraag me af watvoor gave bak dat zal zijn.
Hij stopt naast me, blijkt het een toyota celica te zijn. oudere model. eentje voor die met die ronde koplampen.
vol in de spoilers en bumpers. dikke high-wing achterop. dikke velgen, viperstriping(10pk extra)
dikke luchthapper in de motorkap. rondom gebendeerde ramen. 4x DTM pijp(minstens 20pk extra). super strak dus.
dus ik denk nou nou nou, dat moet dan ook wel rete snel zijn. laat ik daar maar is tegen gaan sporten, want zoiets kom je niet elke dag tegen.
en ik kom al bijna nooit is iets leuks tegen, dus ik was al aardig blij.
ik zat nog een beetje die car te bewonderen. stoplicht op groen. hij weg, ik er ook snel vandoor. toen had hij ong een 3/4 autolengte voor. dus ik vol op me gas. hij volgens mij niet( hoop ik voor hem), want ik vloog er voorbij, en ik lag algauw ver voor.
volgende stoplicht. hij stond al bijna stil, en ik kwam eraan, ding op groen. dus ik denk nou ik ga niet gelijk zo hard, kijken of hij nu wat harden gaat. nou ik zag hem dus idd vol op ze gas gaan. maar zodra ik een beetje gas gaf, was hij ik al weg.
naja was toch ff leuk. ik stak nog ff een duimpie op, maar ik kon hun niet zien, want de ramen waren te donker getint.
hoeveel pk zou zo'n ding ijgenlijk hebben?
Stop ik bij een stoplicht, zie ik ineens in me spiegels iets van viperstrepen aankomen.
Dus ik vraag me af watvoor gave bak dat zal zijn.
Hij stopt naast me, blijkt het een toyota celica te zijn. oudere model. eentje voor die met die ronde koplampen.
vol in de spoilers en bumpers. dikke high-wing achterop. dikke velgen, viperstriping(10pk extra)
dikke luchthapper in de motorkap. rondom gebendeerde ramen. 4x DTM pijp(minstens 20pk extra). super strak dus.
dus ik denk nou nou nou, dat moet dan ook wel rete snel zijn. laat ik daar maar is tegen gaan sporten, want zoiets kom je niet elke dag tegen.
en ik kom al bijna nooit is iets leuks tegen, dus ik was al aardig blij.
ik zat nog een beetje die car te bewonderen. stoplicht op groen. hij weg, ik er ook snel vandoor. toen had hij ong een 3/4 autolengte voor. dus ik vol op me gas. hij volgens mij niet( hoop ik voor hem), want ik vloog er voorbij, en ik lag algauw ver voor.
volgende stoplicht. hij stond al bijna stil, en ik kwam eraan, ding op groen. dus ik denk nou ik ga niet gelijk zo hard, kijken of hij nu wat harden gaat. nou ik zag hem dus idd vol op ze gas gaan. maar zodra ik een beetje gas gaf, was hij ik al weg.
naja was toch ff leuk. ik stak nog ff een duimpie op, maar ik kon hun niet zien, want de ramen waren te donker getint.

hoeveel pk zou zo'n ding ijgenlijk hebben?
He! nu is die weer rood.
Wij hadden op de randweg een mercedes met 50 plussers, een golf 1.4 die niet mee hing en een vette hoge roze rooie 316. 

aaah, wat zielig. 

He! nu is die weer rood.
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
celica st 205 gt-four??220 pk?_Martijn_ schreef:net op de n205:
Stop ik bij een stoplicht, zie ik ineens in me spiegels iets van viperstrepen aankomen.
Dus ik vraag me af watvoor gave bak dat zal zijn.
Hij stopt naast me, blijkt het een toyota celica te zijn. oudere model. eentje voor die met die ronde koplampen.
vol in de spoilers en bumpers. dikke high-wing achterop. dikke velgen, viperstriping(10pk extra)
dikke luchthapper in de motorkap. rondom gebendeerde ramen. 4x DTM pijp(minstens 20pk extra). super strak dus.
dus ik denk nou nou nou, dat moet dan ook wel rete snel zijn. laat ik daar maar is tegen gaan sporten, want zoiets kom je niet elke dag tegen.
en ik kom al bijna nooit is iets leuks tegen, dus ik was al aardig blij.
ik zat nog een beetje die car te bewonderen. stoplicht op groen. hij weg, ik er ook snel vandoor. toen had hij ong een 3/4 autolengte voor. dus ik vol op me gas. hij volgens mij niet( hoop ik voor hem), want ik vloog er voorbij, en ik lag algauw ver voor.
volgende stoplicht. hij stond al bijna stil, en ik kwam eraan, ding op groen. dus ik denk nou ik ga niet gelijk zo hard, kijken of hij nu wat harden gaat. nou ik zag hem dus idd vol op ze gas gaan. maar zodra ik een beetje gas gaf, was hij ik al weg.
naja was toch ff leuk. ik stak nog ff een duimpie op, maar ik kon hun niet zien, want de ramen waren te donker getint.![]()
hoeveel pk zou zo'n ding ijgenlijk hebben?
celica st 165 gt-four??220 pk?
maar ik denk een gewone 2 liter dit omdat er maar weinig echte gt-four's st 205 rond rijden in nederland.Oh ja vierwiel aandrijving
eergisteren 2 collega's van mij eruit gereden.
1tje ga ik al niet meer achterna in z'n gele punto, maar kzag een andere collega van me met z'n civic targa achter die punto aangaan toen ik naar het werk ging, dus ik erachteraan.
dus met z'n 3-en rijden we de afrit van de a4->n11 ri alphen, en onderaan de stoplichten rechtsaf(groene lichte)
die punto gaat direct opzijn, die civic blaast door, en ik er vol achteraan.die civic vond ik op dat moment best hard gaan, aangezien ik m'n Willie moest trappen om hem te pakken, maar dat lukte wel.
vooraan bij de volgende lichten, en hij achter me, geef ik op groen volgas, bocht naar links naar z'n 2 en trappen.
konden zeker enkele auto's tussen het gat dat ik tussen hem en mij trok(minimaal 4)
kom ik hem vandaag tegen, zegt ie:
'shit he, wat loopt dat ding van jou hard'
'ja he' zeg ik, 'wat voor blok ligt in jou civic dan' vraag ik??
1.6 VTI zegt ie. dus ikke blij
another KILL for the Williams
1tje ga ik al niet meer achterna in z'n gele punto, maar kzag een andere collega van me met z'n civic targa achter die punto aangaan toen ik naar het werk ging, dus ik erachteraan.
dus met z'n 3-en rijden we de afrit van de a4->n11 ri alphen, en onderaan de stoplichten rechtsaf(groene lichte)
die punto gaat direct opzijn, die civic blaast door, en ik er vol achteraan.die civic vond ik op dat moment best hard gaan, aangezien ik m'n Willie moest trappen om hem te pakken, maar dat lukte wel.
vooraan bij de volgende lichten, en hij achter me, geef ik op groen volgas, bocht naar links naar z'n 2 en trappen.
konden zeker enkele auto's tussen het gat dat ik tussen hem en mij trok(minimaal 4)
kom ik hem vandaag tegen, zegt ie:
'shit he, wat loopt dat ding van jou hard'
'ja he' zeg ik, 'wat voor blok ligt in jou civic dan' vraag ik??
1.6 VTI zegt ie. dus ikke blij

another KILL for the Williams

-
- Berichten: 6477
- Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
- Locatie: Woerden
gisteren op de snelweg een Alfa 145 GTA achter me aangehad. Hij hield het goed bij in 4 & 5! (niet verrassend met zo veel pk's). Helaas heb ik niet de kan gekregen achter hem aan te duiken om te kijken wat het verschil tussen beide was.
Jahoor, alsof Martijn in 6 sec naar de 100 gaat. Als je leest dikke spoilers en donkere ramen kan het al niet meer zijn dan 2.0-16v met 150-175 pk. Het Celica model ronde koplampen met 2.0-16v 175pk kan ik ook met gemak hebben.ant1 schreef:celica st 205 gt-four??220 pk?_Martijn_ schreef:net op de n205:
Stop ik bij een stoplicht, zie ik ineens in me spiegels iets van viperstrepen aankomen.
Dus ik vraag me af watvoor gave bak dat zal zijn.
Hij stopt naast me, blijkt het een toyota celica te zijn. oudere model. eentje voor die met die ronde koplampen.
vol in de spoilers en bumpers. dikke high-wing achterop. dikke velgen, viperstriping(10pk extra)
dikke luchthapper in de motorkap. rondom gebendeerde ramen. 4x DTM pijp(minstens 20pk extra). super strak dus.
dus ik denk nou nou nou, dat moet dan ook wel rete snel zijn. laat ik daar maar is tegen gaan sporten, want zoiets kom je niet elke dag tegen.
en ik kom al bijna nooit is iets leuks tegen, dus ik was al aardig blij.
ik zat nog een beetje die car te bewonderen. stoplicht op groen. hij weg, ik er ook snel vandoor. toen had hij ong een 3/4 autolengte voor. dus ik vol op me gas. hij volgens mij niet( hoop ik voor hem), want ik vloog er voorbij, en ik lag algauw ver voor.
volgende stoplicht. hij stond al bijna stil, en ik kwam eraan, ding op groen. dus ik denk nou ik ga niet gelijk zo hard, kijken of hij nu wat harden gaat. nou ik zag hem dus idd vol op ze gas gaan. maar zodra ik een beetje gas gaf, was hij ik al weg.
naja was toch ff leuk. ik stak nog ff een duimpie op, maar ik kon hun niet zien, want de ramen waren te donker getint.![]()
hoeveel pk zou zo'n ding ijgenlijk hebben?
celica st 165 gt-four??220 pk?
maar ik denk een gewone 2 liter dit omdat er maar weinig echte gt-four's st 205 rond rijden in nederland.Oh ja vierwiel aandrijving
En dan is er ook nog de 1.6 met 105 pk, das ook een goeie kanshebber

Vet een 145 GTA, nog nooit van gehoordRobert dB. schreef:gisteren op de snelweg een Alfa 145 GTA achter me aangehad. Hij hield het goed bij in 4 & 5! (niet verrassend met zo veel pk's). Helaas heb ik niet de kan gekregen achter hem aan te duiken om te kijken wat het verschil tussen beide was.

Tis of 156/147 GTA en das 250pk, dus denk dat je die moet laten gaan. Anders is het wel erg netjes...
145 2.0 Quadrafoglio met GTA bordje kan ook nog, maar die zou je toch wel voorbij moeten gaan. Das 150 pk met zware 4WD.
zalw el zo een jhonny bak 1.6 STI geweest zijn zeker,een GTfour of de vorige ervan de turbo 4wd(206pk)daar rijd je nie van weg,ik weet van spreken hoorant1 schreef:celica st 205 gt-four??220 pk?_Martijn_ schreef:net op de n205:
Stop ik bij een stoplicht, zie ik ineens in me spiegels iets van viperstrepen aankomen.
Dus ik vraag me af watvoor gave bak dat zal zijn.
Hij stopt naast me, blijkt het een toyota celica te zijn. oudere model. eentje voor die met die ronde koplampen.
vol in de spoilers en bumpers. dikke high-wing achterop. dikke velgen, viperstriping(10pk extra)
dikke luchthapper in de motorkap. rondom gebendeerde ramen. 4x DTM pijp(minstens 20pk extra). super strak dus.
dus ik denk nou nou nou, dat moet dan ook wel rete snel zijn. laat ik daar maar is tegen gaan sporten, want zoiets kom je niet elke dag tegen.
en ik kom al bijna nooit is iets leuks tegen, dus ik was al aardig blij.
ik zat nog een beetje die car te bewonderen. stoplicht op groen. hij weg, ik er ook snel vandoor. toen had hij ong een 3/4 autolengte voor. dus ik vol op me gas. hij volgens mij niet( hoop ik voor hem), want ik vloog er voorbij, en ik lag algauw ver voor.
volgende stoplicht. hij stond al bijna stil, en ik kwam eraan, ding op groen. dus ik denk nou ik ga niet gelijk zo hard, kijken of hij nu wat harden gaat. nou ik zag hem dus idd vol op ze gas gaan. maar zodra ik een beetje gas gaf, was hij ik al weg.
naja was toch ff leuk. ik stak nog ff een duimpie op, maar ik kon hun niet zien, want de ramen waren te donker getint.![]()
hoeveel pk zou zo'n ding ijgenlijk hebben?
celica st 165 gt-four??220 pk?
maar ik denk een gewone 2 liter dit omdat er maar weinig echte gt-four's st 205 rond rijden in nederland.Oh ja vierwiel aandrijving
maar ff een bedenking,de celica 175 pk zelfde blok als de MR2 is weinig geleverd in de BENELUX,dus als je daar eentje van tegenkomt is het 1 op ...........Steven schreef:Dat zeg ik
er bestaat ook nog een celca turbo 4wd met 185 pk,maar das 1 kans op een miljoen dat je die hier vind,en die zijn tergugetuned,had met taksen te maken voor pakweg voor de scandinavische landen.
weet wel eentje in een garagebox staan


yep,heb ik gisteren ff getest,maar wel op kalmer toerental,wel ff een 330ci belachelijk gemaakt,wat een feeling met die grotere intercooler,inlaattemperatuur is nu gemiddeld 26graden,nu zaterdag nog de spray installatie aansluiten voor de ICIvo8hoven schreef:He Gille, rijd die 21 alweer....???
MR2 mk2 fase2 ja, de fase 1 heeft maar 156, net als in de celica ligt van het model waar Martijn het over heeft. Het model met de ronde koplampen heeft wel 175 pk.
Trouwens de GT4 is trouwens het model erna, met d eronde koplampen. Het laatste model met de klapkoplampen heet 'maar' 204 pk met 4WD, waar dan wel weer carlos sainz editie's van zijn die meer hebben (220 of 240)
Trouwens de GT4 is trouwens het model erna, met d eronde koplampen. Het laatste model met de klapkoplampen heet 'maar' 204 pk met 4WD, waar dan wel weer carlos sainz editie's van zijn die meer hebben (220 of 240)