Naar aanleiding van het blue vision topic dacht ik bij mezelf ik koop ze ook maar. Wat blijkt: ik heb in mijn auto koplampunits zitten die geschikt zijn voor duplo lampen. Nu weet ik dat je daar adapters voor kan kopen, maar dar schiet ik niks mee op omdat het lampglas niet geschikt is voor halogeen.
Nu wil ik andere koplampen in mijn 5je zetten (waar wel H4 lampen in kunnen) Heeft iemand een idee of die ooit geleverd zijn en of ik die zonder problemen in mijn auto kan zetten. (oh ja.. als iemand een voordelig setje heeft liggen hou ik me natuurlijk aanbevolen )
Ja hoor op de sloop moeten toch wel r5 koplampen te vinden zijn die geschikt zijn voor H4 pitten, in mijn GT zaten ook duplo, maar heb er nu ook H4 koplampen ingezet, had Wilco nog over...
Ik had ees=rst de Philips Gold Vervanger - All weather, maar die vond ik dus niet zo mooi
Ben weer lekker terug gegaan naar Philips Gold H4, en die heb ik ook weten te bemachtigen voor in mn witte mistlampen...
Mooi die geel / goude gloed in je (nieuwe) koplampen, echt mooi
ja hee zeg dan gewoon de pitten! koplampen zijn bij mij die dingen die bij sommige (imitatie) vissekommen geworden zijn! en dat nieuwe met mooi nieuw glas zoooo gaaf staat
Het vermogen van deze lampen is wel minder: 45 Watt, H4's zitten op 55 Watt. Maar, nog altijd beter dan gewoon duplo.
Ik heb in de 5 H4 met van die gele overzetkapjes. Schijnen ook zeldzaam te zijn, dus zet ik het kapje steeds over op de nieuwe lamp. De lichtopbrengst verbetert er niet van.... maar het is wel lekker ouderwetsch Frans licht
en spuuglelijk en irritant, ik heb zo'n hekel aan geel licht... sorrie hoo, niks persoonlijks! maar er is niks erger dan 2 van die gele pitten in je achteruitkijkspiegel...