ken geen verschil tussen een 16v en williams achterspoilerDonleben schreef:...Er zit nu ook nog een 16v achterklep op. Ik ben daarom ook nog op zoek naar een originele willie-spoiler.
...

ken geen verschil tussen een 16v en williams achterspoilerDonleben schreef:...Er zit nu ook nog een 16v achterklep op. Ik ben daarom ook nog op zoek naar een originele willie-spoiler.
...
Klopt! Formaat is iets anders (iets groter)Frits schreef:
zit er wel in. willie is iets groter en in kleur gespoten. vraag merijn maar eens naar de verschillen die heeft er een foto van geloof ik.
GR.Frits
stond er bij .... (naam kwijt)in oudehaske niet een duitse willie op de sloop?? wie weet kan iemand daar dat ding voor je vanaf halen.Donleben schreef:Als iemand nog weet waar ik zo'n spoiler kan halen, dan hoor ik dat heel graag!
Liefst 2e hands voor een mooi prijsje. Staat van de lak maakt niet veel uit. Spuit hem dan toch opnieuw!
ik bedoelde de naam van de sloop. Maar martin woont er bijna naast ja.Alleycat schreef:Bij martin rs
Geniaal ding was dat, de attractie van de dagFerdy schreef:iedereen die er was op de meeting weet genoeg bij deze onderstaande advertentie
Te koop:
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... ?oudei=135
De motorsteun heb ik net binnengekregen van MABO-tuning en die ga ik er misschien vanavond nog even opzetten.Donleben schreef:Ik ben er op zich wel erg tevreden mee. Er moeten nog wel een aantal dingen gebeuren om hem echt mooi cq strak te krijgen.;
Er zit nu ook nog een 16v achterklep op. Ik ben daarom ook nog op zoek naar een originele willie-spoiler.
Omdat hij naar fase 2 is omgebouwd, moet ik die randjes onder de koplampen ook ff in kleur spuiten.
Ook ben ik bezig met het uitlaatsysteem. Ben nog op zoek naar een leuke einddemper. Waarschijnlijk een devil. Ik ben ook nog op zoek naar een bochtje naar de einddemper toe.
Er komt een cup motorsteun onder
Ik ben bezig met de ICE in mijn kofferbak
etc...
De originele bewaar ik netjes in de schuur in afwachting van de APK ivm Co2 uitstoot.PATRICK-CLIO schreef:heb je dan geen egte kat nodig voor de apk? Of los je dat op een andere manier op? Dingen zijn nl vrij prijzig bij de dealert
lijkt muh leuk ken ik mijn info voor muh register bijvullenMerijn schreef:Gaat er nog een 2e Williams-meeting georganiseerd worden, of hoe zit dat!?
Geen verkeerd idee. Patrick en ik dachten al hardop na over een minimeeting waarop Sunil ook positief reageerde. Waarop Chris me weer indirect naar deze topic verwees.Merijn schreef:Gaat er nog een 2e Williams-meeting georganiseerd worden, of hoe zit dat!?