welke autoradio ?
Ha Renault liefhebbers,
Ik heb morgen (donderdag) een Clio RSi (longchamp) uit 1997 in mijn bezit. Alleen er zit geen autoradio in!
Er moet dus even een radio in, alleen de radio komt er best wel schuin in te zitten. Niet alle auto's radio's kunnen hier goed tegen.
Wat voor radio is het beste, en wat zijn jullie ervaringen hiermee ?
De radio mag ± 250/300 pleuro's gaan kosten..
Alvast bedankt !
Ik heb morgen (donderdag) een Clio RSi (longchamp) uit 1997 in mijn bezit. Alleen er zit geen autoradio in!
Er moet dus even een radio in, alleen de radio komt er best wel schuin in te zitten. Niet alle auto's radio's kunnen hier goed tegen.
Wat voor radio is het beste, en wat zijn jullie ervaringen hiermee ?
De radio mag ± 250/300 pleuro's gaan kosten..
Alvast bedankt !
Mr.A / Alrik is in bezit van een blauwe Renault Clio RSi Longchamp uit 1997 !
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Alle mensen die een R5 of GTT hebben, hebben hun radio schuin staan. Ikzelf heb een Kingstech MP3 radio cd speler, hij speelt wel schuin af maar als je hem op mute zet hoor je de cd draaien en ergens tegenaan raken. Ik heb hem nog niet zo lang, dus weet niet of dit schadelijk is voor de cd, dat hij de lees- of logokant kapot schuurt.
Verdere R5 rijders die hun radio er in hebben zitten en geen problemen hebben, die radio's kan jij dan waarschijnlijk ook goed gebruiken.
Verdere R5 rijders die hun radio er in hebben zitten en geen problemen hebben, die radio's kan jij dan waarschijnlijk ook goed gebruiken.
-
- Contacteer:
Ik zelf heb goede ervaringen met jvc.
In m`n bedrijfsauto heb ik een mp3/cd speler van jvc zitten. En in m`n 5 heb ik een "normale" cd speler erin zitten.
Die radio heeft er geen last van dat die zo schuin zit.
Ik kocht hem voor 280 euro ofzo.
Bij die gast in heerhugowaard kun je vrij goedkoop aan radio`s komen.
In m`n bedrijfsauto heb ik een mp3/cd speler van jvc zitten. En in m`n 5 heb ik een "normale" cd speler erin zitten.
Die radio heeft er geen last van dat die zo schuin zit.
Ik kocht hem voor 280 euro ofzo.
Bij die gast in heerhugowaard kun je vrij goedkoop aan radio`s komen.
-
nooit prob's gehad, maar keb wel meer dan 300 pleuro gespendeerd aan me radio. Wellicht dat je wat sneller last zult krijgen van een overslaande cd.
heb ik toch zojuist mijn rockford headunit verkocht met mp3 
heel goed ding, veel mogelijkheden etc.
ik heb nu de Alpine 9812RB, zilver, dies helemaal uber! speelt mp3 en wma af, 4x60W, 4V pre-outs, noem het maar op. kost wel wat (499 eus)
slaat ook nooit over, ook niet in een 5je met schuine stand!

ik heb nu de Alpine 9812RB, zilver, dies helemaal uber! speelt mp3 en wma af, 4x60W, 4V pre-outs, noem het maar op. kost wel wat (499 eus)

slaat ook nooit over, ook niet in een 5je met schuine stand!
Immer wieder die verdammte Holländer
Een gtt is ook een 5-je. En hij heeft een clio en die heeft ook het schuine front. Ik heb een JVC van ± 550 euro, geen probs met CD's/MP3/whatever... JVC of Pioneer zijn naar mijn mening wel goede merken.Joost (DoubleYou) schreef:Alle mensen die een R5 of GTT hebben, hebben hun radio schuin staan. Ikzelf heb een Kingstech MP3 radio cd speler, hij speelt wel schuin af maar als je hem op mute zet hoor je de cd draaien en ergens tegenaan raken. Ik heb hem nog niet zo lang, dus weet niet of dit schadelijk is voor de cd, dat hij de lees- of logokant kapot schuurt.
Kheb ook een JVC, maar echt heel erg tevree ben ik er niet mee, slaat nog wel es over als je over een hobbeltje gaat, en heel af en toe wil het frontje nog wel es rare info doorgeven, magoed verder doet ie wel gewoon z'n werk...Mrtn schreef:JVC vind ik persoonlijk niet zo'n mooi geluid geven, niet vol zeg maar.... beetje blikkerigJasper16v schreef:JVC of Pioneer zijn naar mijn mening wel goede merken.
Don't walk the grass... smoke it
Ik heb net toevallig een rockford mp3 autoradio gekocht. Daar komt echt super wijs geluid uit. werkt super met mp3. geen lange pauzes tussen de nummers. hij begint snel met spelen als je de cd erin doet. en hij slaat niet over. heerlijk apparaat.-Ray- schreef:heb ik toch zojuist mijn rockford headunit verkocht met mp3

He! nu is die weer rood.
-
ik zweer het bij pioneer 

een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
-
- Contacteer:
ik houd het bij me JVC met mp3 en cd-wisselaar 
en me infinity speakers

en me infinity speakers

ITdAnGeR is nu beter bekend als: Rob_16V_Zwolle
Get used to it
or else ......... 
Get used to it

sommige mensen verkopen geen rommel_Martijn_ schreef:Ik heb net toevallig een rockford mp3 autoradio gekocht. Daar komt echt super wijs geluid uit. werkt super met mp3. geen lange pauzes tussen de nummers. hij begint snel met spelen als je de cd erin doet. en hij slaat niet over. heerlijk apparaat.-Ray- schreef:heb ik toch zojuist mijn rockford headunit verkocht met mp3

-
Ik zou een Alpine autoradio aanschaffen. Heb zelf ook een Alpine autoradio en ben er zeer over te spreken. 

dat zeg ik tochMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Ik zou een Alpine autoradio aanschaffen. Heb zelf ook een Alpine autoradio en ben er zeer over te spreken.

ik ben met m'n JVC-KD SH 99 ook erg tevreden, het kost wat maar dan heb je ook wat
-
Ik benadruk het alleen maar.-Ray- schreef:dat zeg ik tochMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Ik zou een Alpine autoradio aanschaffen. Heb zelf ook een Alpine autoradio en ben er zeer over te spreken.

-
- Contacteer:
ik heb een JVC chameleon.
Werkt perfect.
Een vriend van mij heb ook een JVC echt heel schuin in zijn auto zitten en heb ook nooit problemen met overslaan ofzo.
JVC is gewoon goed
Werkt perfect.
Een vriend van mij heb ook een JVC echt heel schuin in zijn auto zitten en heb ook nooit problemen met overslaan ofzo.
JVC is gewoon goed

dat zeg ik toch???Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Ik benadruk het alleen maar.-Ray- schreef:dat zeg ik tochMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Ik zou een Alpine autoradio aanschaffen. Heb zelf ook een Alpine autoradio en ben er zeer over te spreken.

Bedankt voor de reacties !
Ik heb de Clio RSi Longchamp vandaag opgehaald en het is een geweldige bak
Hij is nog beter dan dat ik verwacht had ondanks dat ik in verschillende RSi's heb gereden.. 
Ik heb de Clio RSi Longchamp vandaag opgehaald en het is een geweldige bak

mmmmmmmm........heb niemand hier nog sony horen zeggen.
ik heb een SONY en heb er (op nu na) nooit problemen mee.
maar dat mag ook wel na 7 jaar.
trouwens weet niet of het scheelt hoor maar mijn wisselaar hang ook bijna verticaal.
hoor hem zelden overslaan ofzo
ik heb een SONY en heb er (op nu na) nooit problemen mee.
maar dat mag ook wel na 7 jaar.
trouwens weet niet of het scheelt hoor maar mijn wisselaar hang ook bijna verticaal.
hoor hem zelden overslaan ofzo

why not ??????
why not ??????
-
Alpine rules.. simpelweg.. qua instelopties, geluidskwaliteit, daadwerkelijk voltage uit de pre-outs.. alles is gewoon van topkwaliteit.. en geen domme dolfijntjes, screensaves, formule 1 wagens.. etc.etc.etc. door je beeld te springen..
en Sony, waarom niet? je hebt 1 goede serie van sony.. die C90.. die klinkt wel zwaar okay.. de rest is troep.. geen fatsoenlijk geluid uit te krijgen..
en mensen die zeggen, dat headunits geen geluidsverschil opleveren wat hoorbaar is, mogen het komen testen op mijn systeem met hun eigen HU tegen mijn Alpine!
en Sony, waarom niet? je hebt 1 goede serie van sony.. die C90.. die klinkt wel zwaar okay.. de rest is troep.. geen fatsoenlijk geluid uit te krijgen..
en mensen die zeggen, dat headunits geen geluidsverschil opleveren wat hoorbaar is, mogen het komen testen op mijn systeem met hun eigen HU tegen mijn Alpine!
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Ik heb een jvc-kd s9 r ofzoiets en in de gtt hoefde je maar een harde scheet te laten of hij sloeg al over, in de baccara heb ik daar minder last van ( leren stoelenedwin19 schreef:ik ben met m'n JVC-KD SH 99 ook erg tevreden, het kost wat maar dan heb je ook wat
Ik weet wel dat er in mijn gtt( als ie ooit klaar is ) een veeeeeeel betere headunit gaat komen....

Ik ben net een week in het bezit van een pioneer DEH-7500Mp. Is echt een super ding speelt mp3 en wma. Drie pre-uitgangen vvor front rear en supwoofer. Instelbare scheidingsfrequenties enz. enz. enz.
[img]http://www.pioneer.nl/images/products/c ... ilpage.jpg[/img]
[img]http://www.pioneer.nl/images/products/c ... ilpage.jpg[/img]
Joost wat kost die Pioneer?