moet eerst repeteren
mn auto wordt vrijdag verlaagd

gas geeft relatief meer onderhoudskosten dan een diesel en een benziene. moet je maar eens kijken op het rmcc forum. veel van die meganes hebben gas maar hebben een hoop problemen.Jesper16v schreef:Wat bedoel je hiermee?Merijn schreef:Met een auto op gas moet je nog steeds heel erg uitkijken met rijden.
He kom nou. Je komt vrijdag gewoon met de clio!! zo heel veel werk is die schade van je nu ook weer niet. Een vanondje werken en klaar is haasie.~Haas~ schreef:*** Friday Nightmeeting Oss e.o. ***
When: Vrijdag 19 september, 20.00 uur
Where: McDonald's, Beuningen (Gld)
Who:
Mario - 5 Baccara
Frits - clio RT
Johan - Clio 16V
Paskie - Clio 16V
Rob - Clio 16V
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Rory - Clio II 16V
HAAZZ = CLIO!!!!
Andere merken:
Roderik - VW Corrado VR6
Maybe's:
Marcel dLC - ?
Mensen, me ma heeft zelf waars de twingo nodig en ik denk niet dat me pa het leuk vind als ik de laguna meeneem...
wel effe raggen he, de laatste dagenJesper16v schreef:![]()
Zo eigenwijs als dat ik ben ga ik em dalijk kopen...![]()
Toch leuk dat je dan Lid bent van RTC met en Lancia![]()
Deze vrijdag kunnen jullie misschien afscheid nemen van me schatje. Geloof et of niet, maar ze gaat echt met pijn in me hart weg ...
JP
Eigenwijse knuppel!Jesper16v schreef:![]()
Deze vrijdag kunnen jullie misschien afscheid nemen van me schatje. Geloof et of niet, maar ze gaat echt met pijn in me hart weg ...
JP
Tom schreef:wel effe raggen he, de laatste dagenJesper16v schreef:![]()
JP![]()
![]()
Jesper16v schreef:Tom schreef:wel effe raggen he, de laatste dagenJesper16v schreef:![]()
JP![]()
![]()
de laatste dagen?
die bovenste is wel leuk. die onderste die staat al lang te koop. eigelijk ben ik aan het wachten op een ph2 uit 89/90.de verkoop van de clio begint al schot in te komen.Merijn schreef:Speciaal voor Johan:
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... =5%20turbo
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... =5%20turbo
Is het iets? Ik vind de bovenste wel wat, alleen moet daar de koppeling van vervangen worden. Doen we toch gewoon ff?
Nee dan redden we het idd niet. dat andere had moeten kunnen lukken in 1 anondje. maar distr. er ook nog bij niet.~Haas~ schreef:@rory: mooi!
Ik denk btw dat ik vrijdag toch niet kom met de clio. Wil ook mijn distributieriem nog vervangen (ja, rob weet t: pipo) en dat samen met de ophanging hebben we niet in 1 avond gedaan...
rond een uur of 1100 denk ik. Jij kwam van de trap af in de c-vleugel en ik zat daar aan tafelJohan schreef:waar dan?? en hoe laatTom schreef:Vandaag GESPOT. JOHAN op school
Patrick zit bij jou in de klas Tom, bij de college's, die aap was vorige met mij mee, is de broer van mn vriendinTom schreef:rond een uur of 1100 denk ik. Jij kwam van de trap af in de c-vleugel en ik zat daar aan tafelJohan schreef:waar dan?? en hoe laatTom schreef:Vandaag GESPOT. JOHAN op school