vraag lidmaatschap

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Erik19

halloa

ik heb me ongeveer een maand geleden aangemeld om lid te worden van de rtc. ik heb een clio 16v :)
nu heb ik een mailtje gehad dat ik die 35 euro moest over maken nou heb ik netjes gedaan, het geld is ook al afgeschreven van me rekening ( ongeveer een maand geleden.

nou de vraag ga ik nog wat horen via een mailtje of post dat het allemaal goed is gegaan.

ik hoop snel wat te horen
groeten Erik
Ad van Haperen
Contacteer:

Erik19 schreef:halloa

ik heb me ongeveer een maand geleden aangemeld om lid te worden van de rtc. ik heb een clio 16v :)
nu heb ik een mailtje gehad dat ik die 35 euro moest over maken nou heb ik netjes gedaan, het geld is ook al afgeschreven van me rekening ( ongeveer een maand geleden.

nou de vraag ga ik nog wat horen via een mailtje of post dat het allemaal goed is gegaan.

groeten Erik
heey eric als het goed is krijg je een mailtje van tino

Stel je trouwens gelijk even voor in het "wie is wie"
topic zodat we je een beetje kunnen leren kenne
jeroen.k

Geduld is een schone zaak...de heren bestuur hebben ook een prive-leven... :)
Ollie

jeroen.k schreef:Geduld is een schone zaak...de heren bestuur hebben ook een prive-leven... :)
Waar staat dat :p
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Erik19 schreef:halloa

groeten Erik
En toen was het geregeld, de rest krijg je allemaal thuis gestuurd.

Als het goed is kan je nu de gehele site zien.
.:: TurboPowerr ::.
jeroen.k

Ollie schreef:
jeroen.k schreef:Geduld is een schone zaak...de heren bestuur hebben ook een prive-leven... :)
Waar staat dat :p
Ergens in de statuten volgens mij :p
Plaats reactie