hahahah
ja was cool om jullie ineens te zien
zat zelf ook al te denken dat het zoiets moest zijn
heyy gtt stoppen omdraaien
hahahah
en ja de klep stond open ( druk aan het poetsen he)
ennu was aan het werk
en op dat soort momenten zal je altijd zien dat er een paar klanten zijn
[R5GTT]JJ's nieuwe aanwinst.
-
- Contacteer:
heey wa doe jij binne achter de pc? ga eens naar je aanwist rijden en adners kijken en bewonderenjj schreef:hahahah
ja was cool om jullie ineens te zien
zat zelf ook al te denken dat het zoiets moest zijn
heyy gtt stoppen omdraaien
hahahah
en ja de klep stond open ( druk aan het poetsen he)
ennu was aan het werk
en op dat soort momenten zal je altijd zien dat er een paar klanten zijn

Op zo'n moment is het jammer dat een Ibiza zo'n waardeloze handrem heeft... Of lag het aan de stuurmanskunsten van de berijder?! 
JJ, herkende je ons wel?
We hebben best een tijdje om je GT staan draaien..
Tja, jammer dat je het zo druk had, ben je nog naar Veban geweest?

JJ, herkende je ons wel?

Tja, jammer dat je het zo druk had, ben je nog naar Veban geweest?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
[quote="Chris"]Op zo'n moment is het jammer dat een Ibiza zo'n waardeloze handrem heeft... Of lag het aan de stuurmanskunsten van de berijder?! 
Ehhm, even wat recht zetten..., ik denk dat die bestuurder dit kunstje te vaak gedaan heeft met die IBIZA, vandaar dat de handrem klote is

Ehhm, even wat recht zetten..., ik denk dat die bestuurder dit kunstje te vaak gedaan heeft met die IBIZA, vandaar dat de handrem klote is

Pas alleen op voor flisers....Ivo8hoven schreef:Ja, maar dan kan je iedereen wel gaan bellen als je ergens langs komt....![]()
![]()
Wel lekkere scheur weggies daar in Lelygat

Alhoewel ik nog nooit geflitst ben IN Lelystad

Ik bedoel toen jullie daar stonden, als je een steen in de goede richting gooide kwam ie praktisch bij mij voor de deur terechtIvo8hoven schreef:Ja, maar dan kan je iedereen wel gaan bellen als je ergens langs komt....![]()
![]()

dus JJ |F|

Mrtn = Maarten
Of op de mijne!Mrtn schreef:Ik bedoel toen jullie daar stonden, als je een steen in de goede richting gooide kwam ie praktisch bij mij voor de deur terechtIvo8hoven schreef:Ja, maar dan kan je iedereen wel gaan bellen als je ergens langs komt....![]()
![]()
en met een beetje pech op de auto
![]()
dus JJ |F|