Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
twingoturbo schreef:Ja de 1 zegt van wel en de ander van niet! Ik weet 't allemaal niet meer. Alleen kachlestand 1 doet t bij me, en hij is daarop afgekeurd. Maaja!
Schermpje is goeie kwaliteit, zelfs van de zijkant kun je 't nog goed zien. prima ding!
dat kan dus niet
je kachel moet de voorruit kunnen ontwasemen dus hij moet lucht blazen daar
thats alll
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
stephan schreef:Hmmm op de heenweg al de eerste reparatie.. Had woensdag al een kapotte koppelingskabel, die de anwb met tonnetjes erachter gerepareerd had. Maar gisteravond bezweek die vakkundige reparatie alweer. Toen maar even overwogen en toch ray de opdracht gegeven die nieuwe thuis even te halen, het zou niet zoveel werk zijn... Afijn, na dik een uur, waarin veel godvers zijn gevallen en waarin ray het flink heeft moeten ontgelden zat ie erop. We kregen gelukkig ook nog hulp van 2 ouwe mensen die niet het verschil wisten tussen een zaklamp en batterijen, maar dat zal ik jullie besparen. Toen nog even een heel donkere meeting, shoarma, samen met ray sven van de weg geduwd en toen snurken....
Trouwens nog bedankt voor de leuke reacties op me auto en de foto van Paul.
jaaaaaaaaaa duh
kort bakje he en ga geen 7 duizend toeren draaien
was al ruim 6 d toeren bij 160 km p uur dus was wel goed
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
stephan schreef:Hmmm op de heenweg al de eerste reparatie.. Had woensdag al een kapotte koppelingskabel, die de anwb met tonnetjes erachter gerepareerd had. Maar gisteravond bezweek die vakkundige reparatie alweer. Toen maar even overwogen en toch ray de opdracht gegeven die nieuwe thuis even te halen, het zou niet zoveel werk zijn... Afijn, na dik een uur, waarin veel godvers zijn gevallen en waarin ray het flink heeft moeten ontgelden zat ie erop. We kregen gelukkig ook nog hulp van 2 ouwe mensen die niet het verschil wisten tussen een zaklamp en batterijen, maar dat zal ik jullie besparen. Toen nog even een heel donkere meeting, shoarma, samen met ray sven van de weg geduwd en toen snurken....
Trouwens nog bedankt voor de leuke reacties op me auto en de foto van Paul.
jaaaaaaaaaa duh
kort bakje he en ga geen 7 duizend toeren draaien
was al ruim 6 d toeren bij 160 km p uur dus was wel goed
En Steven tufte er lekker rustig achteraan met 130 km/u
Alsnog 30 km te hard, maargoed we deden nog even rustig aan vanwege het koppakkinkje.
Das wel een heel krap schema, die 9 minuten van kooimeerplein naar Egmond aan Zee. Er is volgens mij ook niet echt parkeermogelijkheid op de boelevard...
En tegenover de toko waar ik nu zit is een heeel moooi parkeerterrein, waar m'n 19 én m'n 5 staan
Je hoef daarvoor alleen maar richting Egmond aan Zee te rijden en dan net na de Texaco rechts te gaan en dan zie je het parkeerterrein al
Ja, met 1 veiligheidsbeambte, die niet eens zijn rondes mag doen en niet het terrein op mag, dus alleen in zijn hok mag zitten om een slagboom te bedienen!
Lang leve de bezuinigingen! :-*
Dat is op zich wel een makkelijk vindbaar plekje en waar je ongestoord de ruimte heb.
Aangezien het wel vroeg donker wordt, is het misschien handig om vroeger af te spreken dan 20.00 uur. Ik ben er wel voor in om rond een uur of 19.00/ 19.15 uur af te spreken.
Misschien is het wel makkelijk om even aan te geven wie er eventueel wil komen. Om voor drie man thuis te blijven is misschien ook niet al te veel
Voor volgende week is er waarschijnlijk wel iets meer te regelen en kunnen we er misschien wel een normale Friday Night meeting van maken, om niet al te orgineel te zijn
Met andere woorden, laat iedereen even weten wie wanneer en wat wil
Laatst gewijzigd door iwi op di 16 sep 2003 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Het maakt mij allemaal niet meer uit. Wie er wil meten, moet maar ff een datum zeggen. ik kan in princiepe wel komendende vrijdag en volgende week. Zaterdags zijn er meestal weer streetraces of ga ik naar de kroeg.