[img]http://members.lycos.nl/cliorsi/hpbimg/rsi2.jpg[/img]
Dus gisteren meteen opgehaald, radio erin en natuurlijk de RTC nrplaathouder achterop geschroefd. En rijden maar, ben er zeer mee in mijn sas dus Peter nog bedankt



Cheers

omdat een RSi beter rijd!ronald clio schreef:
Maare waarom ga je van een 16v naar RSI als ik vragen mag??
He marc,Marc schreef:leuk al die reacties! Bedankt.
@ Rick: Ja dit rijdt wel wat comfiër EN ik kan met deze alle drempels gewoon overHoe bevalt mijn oude liefde?
Cheers
P@TB@D schreef:van mij wel gooi die foto's van die bak is op het forum lijkt mij wel een vet karretje gefeliciteerd![]()
canonballman schreef:Heb je je Willie verkocht Peter? Dat wist ik niet!
Had je er geen zin meer in?
P@TB@D schreef:En de specs:
2.0 16V TURBO
186 PK at 5750 rpm
290 NM at 3500 rpm
0-100 in 7,5 sec
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/44_lan ... Vturbo.jpg[/img]
Is dit Kit van Knightrider ofzo, geen bestuurder maar hij rijdt welMarko schreef:Ja...het is geen Renault
P@TB@D schreef:En de specs:
2.0 16V TURBO
186 PK at 5750 rpm
290 NM at 3500 rpm
0-100 in 7,5 sec
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/44_lan ... Vturbo.jpg[/img]
[rsi]peerke schreef:Waar ik nu zelf in ga rijden???
Zaterdagmiddag een zwarte Lancia Delta HPE HF 2.0 16V Turbo uit 1997 aangeschaft (hele mond vol).
Na de proefrit was ik helemaal verkocht! Het alcantara RECARO interieur is te mooi voor woorden......De specs zijn iets scherper dan die van de williams, maar..eerlijk is eerlijk, de williams geeft je het gevoel dat je harder gaat.
De motor van de lancia is muisstil, maar als je het gas intrapt, dan reageert ie als een tijger. De turbo hoor je nauwelijks en das wel jammer. Misschien dat ik binnenkort bij Jeroen Lubking langsga voor een dumpvalve![]()
Hopelijk mag ik jullie op het forum toch nog af en toe lastig vallen, ondanks dat ik geen renault meer heb.
Zie dit stukje aub niet als pocherij, maar ik ben zo blij met die kar, dat ik het effe kwijt moest