ik heb nadat ik thuis was nog ff in de tuin kunnen zitten met een potje bier

Hopelijk zijn jullie dan ook weer van de partij

die slangen lagen er nog van afgelopen nacht, er is een palletfabriek afgefikt in Elsloo, zij hebben water uit het kanaal gepompt om te blussen, zo doen ze dat hier in Limburgant1 schreef:was dit in de buurt van maasmechelen?Daar was gisteren een 'grote' brand.Net gezien op sbs 6exJeroen RS schreef:Weet iemand wat daar aan de hand was? Zag dat die weg ook eigenlijk afgesloten was of zo! Liggen er in limburg altijd brandslangen langs de weg of niet? in "het noorden" zie je dat niet
fok doe mij nog eens die link van die codecsMarcel B. schreef:Alvast een paar filmpjes, foto's zet ik morgen wel online, en anders overmorgen
Vertrek groep 1 <-- De eerste groep renaults vertrekt... geniet!
lol op de rotonde <-- Paar rondjes over de rotonde, net als iedereen, als je goed kijkt zie je Riël z'n gt die een achterwiel optilt, als je het niet ziet... 't was wel zo
das wel slimPatrick L. schreef:die slangen lagen er nog van afgelopen nacht, er is een palletfabriek afgefikt in Elsloo, zij hebben water uit het kanaal gepompt om te blussen, zo doen ze dat hier in Limburgant1 schreef:was dit in de buurt van maasmechelen?Daar was gisteren een 'grote' brand.Net gezien op sbs 6exJeroen RS schreef:Weet iemand wat daar aan de hand was? Zag dat die weg ook eigenlijk afgesloten was of zo! Liggen er in limburg altijd brandslangen langs de weg of niet? in "het noorden" zie je dat niet
http://www.freecodecs.com/-Ray- schreef:fok doe mij nog eens die link van die codecsMarcel B. schreef:Alvast een paar filmpjes, foto's zet ik morgen wel online, en anders overmorgen
Vertrek groep 1 <-- De eerste groep renaults vertrekt... geniet!
lol op de rotonde <-- Paar rondjes over de rotonde, net als iedereen, als je goed kijkt zie je Riël z'n gt die een achterwiel optilt, als je het niet ziet... 't was wel zokan m niet meer vinden....
Volgens mij heette dat dorpje Geulle, en dat licht absoluut niet in de buurt van Maasmechelen1Jeroen RS schreef:Ik heb geen flauw idee hoe het daar heet!! het was er een beetje smal dus geen tijd gehad om op bordjes te letten!ant1 schreef:was dit in de buurt van maasmechelen?Daar was gisteren een 'grote' brand.Net gezien op sbs 6exJeroen RS schreef:Weet iemand wat daar aan de hand was? Zag dat die weg ook eigenlijk afgesloten was of zo! Liggen er in limburg altijd brandslangen langs de weg of niet? in "het noorden" zie je dat niet
Chris schreef: Bedankt voor deze gezellige Belgische dag!
Ik ga zo snel, dat ik niet eens opval!Marcel B. schreef:Vertrek groep 1 <-- De eerste groep renaults vertrekt... geniet!
Bij jullie begint het noorden boven Maastricht, maar bij ons begint Belgie voorbij UtrechtRiël schreef:Chris schreef: Bedankt voor deze gezellige Belgische dag!
Afgezien van 15 kilometer belgie, heb je nog wat anders belgisch gemerkt dan???sjonge
Joa, had iets met de inleidende speech van ollie te maken vanmorgenpatrick 21TURBO schreef:Riël schreef:
wat ben jij nou dom aan het lachen man.
Tja, de Burger King... Jammer dat sommige mensen wegrennen als er wat opgeruimd moet worden..stephan schreef:Chris, Ivo, Martijn en ik zijn richting huis vertrokken, en hebben nog een burger king onveilig gemaakt met een 60 seconden maaltijd, en veel rietjes... Na nog even gespeeld te hebben met een paar snelle bakkies, hebben we afscheid