Wil je dat echt weten Edwin?edwin19 schreef:ik zou wel graag willen weten wat anderen van m'n creatie vinden, voordat ik hem verkoop

Wil je dat echt weten Edwin?edwin19 schreef:ik zou wel graag willen weten wat anderen van m'n creatie vinden, voordat ik hem verkoop
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Wil je dat echt weten Edwin?edwin19 schreef:ik zou wel graag willen weten wat anderen van m'n creatie vinden, voordat ik hem verkoop
Oke, ik vind het echt bruut.edwin19 schreef:Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Wil je dat echt weten Edwin?edwin19 schreef:ik zou wel graag willen weten wat anderen van m'n creatie vinden, voordat ik hem verkoop
yep
Niet lang meer. Deze auto staat te koop.bartuitlauwe schreef: Maar enjoy your Car.![]()
bartuitlauwe schreef:Oke, ik vind het echt bruut.edwin19 schreef:Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Wil je dat echt weten Edwin?edwin19 schreef:ik zou wel graag willen weten wat anderen van m'n creatie vinden, voordat ik hem verkoop
yep![]()
Echt mooi gemaakt, vooral de voorkant zo.
De achterkant is ook hartstikke strak, alleen had ik dan wel 2 uitlaten gemaakt, aan allebei de kanten een.
Maar enjoy your Car.![]()
Wegens geknapte disti.riem,toch?Marcel dLC schreef:Ik weet niet of ik de 21e al weer in staat ben om te komen met m'n 19.... Goeie kans van niet
Dan maar hopen dat je geen lekke band krijgtedwin19 schreef:bartuitlauwe schreef:Oke, ik vind het echt bruut.edwin19 schreef:Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Wil je dat echt weten Edwin?edwin19 schreef:ik zou wel graag willen weten wat anderen van m'n creatie vinden, voordat ik hem verkoop
yep![]()
De achterkant is ook hartstikke strak, alleen had ik dan wel 2 uitlaten gemaakt, aan allebei de kanten een.
er zouden ook eerst links en rechts een uitlaat komen maar ik vond 800 euro iets teveel van het goede
op m'n cabrio komen wel links en rechts een uitlaat
chris-r19 schreef:Dan maar hopen dat je geen lekke band krijgtedwin19 schreef:bartuitlauwe schreef:Oke, ik vind het echt bruut.edwin19 schreef:Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Wil je dat echt weten Edwin?edwin19 schreef:ik zou wel graag willen weten wat anderen van m'n creatie vinden, voordat ik hem verkoop
yep![]()
er zouden ook eerst links en rechts een uitlaat komen maar ik vond 800 euro iets teveel van het goede
op m'n cabrio komen wel links en rechts een uitlaat![]()
![]()
Ik ben wel erg benieuwt hoe dat gaat staan,bruut natuulijk,maar toch
Ik heb mooi weer besteld bij Pelleboer.edwin19 schreef:wie weet trouwens al een beetje wat voor weer het volgend weekend wordt?
Ik ga naar bodegraven met mijn 19Tom schreef:zijn er ook nog wat FNO'ers die zin hebben om zondag effe naar bodegraven te komen?
Tom schreef:ik denk dat ik ook wel effe langs kom. Van de 19 rijders ken ik er niet zoveel maar de overige wel
jeroen.k schreef:Tom schreef:ik denk dat ik ook wel effe langs kom. Van de 19 rijders ken ik er niet zoveel maar de overige wel
Je kent mij toch!