Ik wil misschien 15" wielen onder mijn rsi monteren, wat is dan de beste bandenmaat? Hij is 4 cm verlaagd.
Cheers
Bandenmaat rsi
195/50/15 zou ik niet proberen, als ik jou was. Dat gaat aanlopen, vrees ik.
Een vriend van me heeft een paar jaar geleden een Clio gehad (geen 16v) en die had 195/45/15 eronder en dat liep niet aan en stond ook nog eens erg mooi!
Vooral Toyo's of Yokohama's, want die zijn nogal 'vierkant' en lijken dus nog breder.
Een vriend van me heeft een paar jaar geleden een Clio gehad (geen 16v) en die had 195/45/15 eronder en dat liep niet aan en stond ook nog eens erg mooi!

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Het ligt er aan of het voor of achter is. meine stond ook op -4. en eigenlijk geen last.Merijn schreef:195/50/15 zou ik niet proberen, als ik jou was. Dat gaat aanlopen, vrees ik.
Marc is ie alleen voor verlaagd of ook achter?? als ie achter ook verlaagd is ga dan voor de "45" band. anders loopt ie wel veel aan. achter niet verlaagd. dan gewoon "50" pakken. En iets voorzichtiger over sommige heuvels.
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Dit heb ik eerst gehad de 195/50/15 uitvoering onder mijn RSi en ben nog niet verlaagt, en dat liep al aan, wat APK afkeur betekend!!!!Merijn schreef:195/50/15 zou ik niet proberen, als ik jou was. Dat gaat aanlopen, vrees ik.
Een vriend van me heeft een paar jaar geleden een Clio gehad (geen 16v) en die had 195/45/15 eronder en dat liep niet aan en stond ook nog eens erg mooi!Vooral Toyo's of Yokohama's, want die zijn nogal 'vierkant' en lijken dus nog breder.
Nu heb ik er 195/45/15 onder zitten en dat gaat prima!!
tjek: http://www.autobandenmarkt.nl scheelt echt een hoop