[R5GTT]JJ's nieuwe aanwinst.
als je een auto overspuit, let je toch ff op het chassisnummer? Maar goed, t kan ook idd dat t ergens anders zit...
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Dus we mogen je al feliciteren met deze aanwinst? Hij ziet er superstrak uit in ieder geval, ik ben dan niet zo'n 5jes fan (nog nietjj schreef:heb al aanbetaald dus

Ik weet niet of het bij andere ook zo is , maar als ik mijn veerpootbrug erop heb zitten dan kun je het nummer niet zien.
Je moet de brug er af halen en dan kun je hem lezen.
Het is een kleine moeite om het even te kontroleren.
Gr.Frank.
Je moet de brug er af halen en dan kun je hem lezen.
Het is een kleine moeite om het even te kontroleren.
Gr.Frank.
nuttige tip 

Tja Tom hier moet ik je toch echt even corrigeren, want een normale GT heeft welzeker een aluminium typeplaatje aan de bijrijderskant op het schutbord zitten, daar staan alle gegevens vermeld over de auto, zoals kleurcode, motorcode, chassisnr, etc.Tom schreef:tja, ik ben benieuwd maar ik zou wel nog effe goed kijken ofdat alles in orde is.
@Ad, nee volgens mij heeft een GTT daar geen plaatje zitten
-
- Contacteer:
Idd, en als ie daar niet onder staat heeft ie waarschijnlijk dikke schade gehad en is het nummer er niet opnieuw ingeslagen.
Dieven zijn natuurlijk niet zo dom om wel dat alu plaatjes te vervangen, maar niet het nummer opnieuw te graveren.
Mocht ie der niet in staan is het nog niet zo'n probleem. Gewoon een setje slagletters kopen en erin rammen dat nummer...
Dieven zijn natuurlijk niet zo dom om wel dat alu plaatjes te vervangen, maar niet het nummer opnieuw te graveren.
Mocht ie der niet in staan is het nog niet zo'n probleem. Gewoon een setje slagletters kopen en erin rammen dat nummer...
Ow...., ik hoorde een ander verhaal van de jongens die Jochem / en Tjabel's GT gespoten hadden, die vertelde dat het vroeger een stuk makkelijker was om die slagletters te verkrijgen, maar tegenwoordig een ramp....Tom schreef:dat is wel te regelen Ivo![]()
enne, ik had het idd fout over dat plaatje
Ja, maar ik weet zeker dat dit nog heel vaak gebeurt....
Was pas nog bij Stoutjesdijk in Soesterberg, liep ik achterin een hoek tegen een Lincoln Limo aan, waren er eff 2 "monteurs" dat chassisnummer er aan het inlassen......dus

Was pas nog bij Stoutjesdijk in Soesterberg, liep ik achterin een hoek tegen een Lincoln Limo aan, waren er eff 2 "monteurs" dat chassisnummer er aan het inlassen......dus
-
- Moderator
- Car: MB
bij een auto zou ik het nooit doen, bij een brommerjte daarin tegen vind ik het een minder probleem (die zijn toch allemaal krom en gaar
)
en wat als je daarna de auto laat keuren bij de RDW met nieuw nummer, mag dat ook niet ?

en wat als je daarna de auto laat keuren bij de RDW met nieuw nummer, mag dat ook niet ?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
nou jongens
vandaag de auto nagetrokken bij de rdw
en het is wel de auto is van 1985 en in 1990 ingevoerd
de kleur is rood ( nu williams blauw 449)
en het chasie nummer wat de jongen op zijn kentekenbewijs heeft staan klopt met wat de rdw me doorgaf
dus morgen vroeg haal ik hem op
yeh maandag me velgen goud laten spuiten en wachten op de eerste meeting

vandaag de auto nagetrokken bij de rdw
en het is wel de auto is van 1985 en in 1990 ingevoerd
de kleur is rood ( nu williams blauw 449)
en het chasie nummer wat de jongen op zijn kentekenbewijs heeft staan klopt met wat de rdw me doorgaf
dus morgen vroeg haal ik hem op
yeh maandag me velgen goud laten spuiten en wachten op de eerste meeting

goed man!!! 

gefeliciteerd! 

gefeliciteerd
Maar het chassisnr. moet er wel echt instaan.
Als jij wordt aangehouden heb jij een probleem.
Ook als er een veerpoot overheen zit kun je een boete krijgen.
Het nr. moet altijd te lezen zijn.
En als het nr. er niet in staat kun je naar het RDW...kost je alleen wel een hoop tijd en wat geld.

Maar het chassisnr. moet er wel echt instaan.
Als jij wordt aangehouden heb jij een probleem.
Ook als er een veerpoot overheen zit kun je een boete krijgen.
Het nr. moet altijd te lezen zijn.
En als het nr. er niet in staat kun je naar het RDW...kost je alleen wel een hoop tijd en wat geld.
yehhh ik heb um
hij is echt cool
en wat denken jullie het chasie nummer staat er wel en ook op de rechter veerkoker
alleen wel moeilijk leesbaar
heb echt geluk gehad met deze aanwinst
bonnen van de komplete motor revisie en nieuwe turbo
nieuwe velgen
wil iemand deze velgen ruilen voor knappe williams velgen goud kleurig
hij is echt cool
en wat denken jullie het chasie nummer staat er wel en ook op de rechter veerkoker
alleen wel moeilijk leesbaar
heb echt geluk gehad met deze aanwinst
bonnen van de komplete motor revisie en nieuwe turbo
nieuwe velgen
wil iemand deze velgen ruilen voor knappe williams velgen goud kleurig
-
gefeli!
Ga je weer een willi look-a-like maken?
Ga je weer een willi look-a-like maken?
-
- Contacteer:
Gefiliciteerd JJ! Ga jij er in rijden of wordt het weer de auto van je meisie?
Als je een keer deze kant op komt, moet je m maar ff showen. Lijkt me echt een mooi snel wagentje en ik ben best benieuwd! Succes ermee en hopelijk heb je deze langer dan die witte!
Heb je al enig idee wanneer je die bumpers binnen krijgt?
Als je een keer deze kant op komt, moet je m maar ff showen. Lijkt me echt een mooi snel wagentje en ik ben best benieuwd! Succes ermee en hopelijk heb je deze langer dan die witte!
Heb je al enig idee wanneer je die bumpers binnen krijgt?
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
gefeliciteerd !
-
- Contacteer:
pff daar noem je ook wel ff een bdrijf heIvo8hoven schreef:Ja, maar ik weet zeker dat dit nog heel vaak gebeurt....![]()
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Contacteer:
Slagletters kun je dus wel GEWOON bij elke dhz-zaak kopen of anders toch bij de ijzerwarenhandel. Wat betreft zelf overslaan van een chassisnr. Dat mag idd alleen onder toezicht van een rdw functionaris. Uiteraard zijn er altijd gevallen die op het randje zitten. Stel dat je zware (roest) schade hebt gehad en het gedeelte met het chassisnr. is vervangen....
Of als je zelf 2 auto's hebt. De ene staat niet op kenteken en is nog geen oldtimer, maar wel goed. De andere heeft kenteken, is wel oldtimer en niet meer goed. Makkelijke keus toch?
En het gebeurt ook heel veel met oldtimers uit het buitenland. scheelt een hoop centen voor de rdw keuring. Ik denk dat het aantal auto's dat wordt omgecat voor diefstal in verhouding klein is. Tegenwoordig wordt er toch meer gestript voor de onderdelen?
Of als je zelf 2 auto's hebt. De ene staat niet op kenteken en is nog geen oldtimer, maar wel goed. De andere heeft kenteken, is wel oldtimer en niet meer goed. Makkelijke keus toch?
En het gebeurt ook heel veel met oldtimers uit het buitenland. scheelt een hoop centen voor de rdw keuring. Ik denk dat het aantal auto's dat wordt omgecat voor diefstal in verhouding klein is. Tegenwoordig wordt er toch meer gestript voor de onderdelen?
-
- Contacteer:
Ga het zelf binnenkort overigens ook 1x doen. Heb nog een goed onderstel van een sloop 4 staan en daar gaat het chassisnr. van m'n project in, want dat onderstel was dus té verrot. Die sloop 4 stond toch nergens meer geregistreerd en ik heb hem eerlijk gekocht, dus wat is er illegaal aan?
Per toeval zagen Ivo en ik toevallig vanmiddag de GT van JJ bij de BP in Lelystad staan! Strak bakkie!
Ik kon hem al en had hem al meerdere malen gezien op CRS meetings. Erg leuk dat ie nu binnen de RTC is!
Na een minuut of 5 kwam JJ naar buiten.
Sorrie dat we 's middags geen tijd meer hadden om langs te komen, we zaten een beetje in tijdnood..
Veel plezier ermee!

Ik kon hem al en had hem al meerdere malen gezien op CRS meetings. Erg leuk dat ie nu binnen de RTC is!
Na een minuut of 5 kwam JJ naar buiten.

Sorrie dat we 's middags geen tijd meer hadden om langs te komen, we zaten een beetje in tijdnood..
Veel plezier ermee!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ja ik schrok me verrot man, Chris schreeuwt eff in me oor...EEEEJH, TERING EEN GT, STOPPEN, OMDRAAIEN.....
Wij even gedraait, en even staan kijken bij JJ zn nieuwe aanwinst. Wel een opvallend autootje hoor, hij stond lekker in het zicht met de kap open

Wij even gedraait, en even staan kijken bij JJ zn nieuwe aanwinst. Wel een opvallend autootje hoor, hij stond lekker in het zicht met de kap open