[clio16c]wielkast schaven

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
mark -19- 16v

eindelijk heb ik me 25mm spoorverbreders.
en natuurlijk meteen gemonteerd bouten goed vastgezet en ingesmeerd met kopervet.

rijd echt fijn vind zelfs de stuurbekrachting nu fijner aanvoelen. eerst stuurde hij te licht zeg maar.

maar het probleem is:

als ik nu over een drempel rij of hobelige weg dan is het achter van schaaf schaaf.

nu is het echter niet zo dat de banden uit de wielkast steken. hij schaaft dan ook enkel tegen de wang van de band als ik alles goed gezien heb.

onder de wielkast zit dus dat randje wat de boosdoener is. Het randje is 6mm of zo en ik denk dat er 2 a 3 mm op de band schaaft.

wat kan ik nu het beste doen. zelf met de drmpel stukje van het randje af slijpen cq schuren met de hand. en daarna met tectyl ofzo in smeren tegen het roesten.

of moet ik hem laten ombuigen. maar ik heb gelezen dat dat bij een bedrijf moet gebeuren ivm scheurtjes en lak afknappen.

heeft iemand de juiste oplossing?
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Arjen

Ik heb bij mijn 11 gewoon met de slijpschijf een randje eraf geslepen. Tectiel erover en.......klaar is kees.
Michel Meganefreak
Contacteer:

kan je idd het beste laten omrollen......25mm pastte op mijn coupe dan zelfs niet eens, liep ie ook aan bij de achterbumper maar met 15mm werkt het goed bij mij.

maar omrollen dus, na het omrollen zal ik de wielkast en het randje ff netjes inspuiten met tectyl als ik jou was; heb ik tenminste wel gedaan.

In Duitsland doen ze het bij meerdere bedrijven, hier in NL weet ik dat Reedijk bandenservice het doet, hun zitten op het industrieterrein in Strijen.
mark -19- 16v

en een schade herstel bedrijf zou dit toch ook moeten kunne?
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

mark -19- 16v schreef:en een schade herstel bedrijf zou dit toch ook moeten kunne?
Ja zeker. maar dan moet je wel ff zeggen wt het probleem is.

ws pakken ze een hamer en een tegegewichtplaatjedingetje. en kloppen je randen dan om.

Zo heb ik het ze een keer zien doen bij mn vorige corsa.

Gr.frits
Plaats reactie