versterkte koppaking voor 5 GTT wie helpt mij eraan??
Jeroen Lubking: 0629571950
Een complete pakkingset, met koppakking, in- en uitlaatpakking, waterpomp pakking(en die van de andere kant) , kleppendekselpakking en de 3 ringetjes die erop horen.
Is 125 euro, dan heb je een 1.9[mm] (0,1 dikker als origineel) Pakking.
Ik heb er ook 1 tussen zitten en JP heeft em ook end ie rijd nu met 1,8 bar onder de gasklep geloof ik
Goed spul dus.
Een complete pakkingset, met koppakking, in- en uitlaatpakking, waterpomp pakking(en die van de andere kant) , kleppendekselpakking en de 3 ringetjes die erop horen.
Is 125 euro, dan heb je een 1.9[mm] (0,1 dikker als origineel) Pakking.
Ik heb er ook 1 tussen zitten en JP heeft em ook end ie rijd nu met 1,8 bar onder de gasklep geloof ik

Goed spul dus.
goeie toevoeging is:
hij kan ook opgestuurd worden
hij kan ook opgestuurd worden

Immer wieder die verdammte Holländer
bestel er gewoon 1 bij GT TUNING in Engeland.
Zijn gewoon de beste. Ik heb deze ook en heb nog nooit problemen gehad.
Zijn gewoon de beste. Ik heb deze ook en heb nog nooit problemen gehad.
Ik heb ook een versterkte pakking via Jeroen gekocht en gemonteerd. Niets dan lof!!!
Heb een keer mijn 2 slangetjes naar de actuator verkeerd om aangesloten en zodoende met een torenhoge druk gereden...Geen enkel probleem mee gehad. Kan je deze pakking van harte aanbevelen.
Heb een keer mijn 2 slangetjes naar de actuator verkeerd om aangesloten en zodoende met een torenhoge druk gereden...Geen enkel probleem mee gehad. Kan je deze pakking van harte aanbevelen.
okee, hartstikke mooi, nu alleen, ik wil meer gaan aanpassen aan de motor, dit vergd geen probleem? zo ja, koppaking kan ikzo bij jeroen bestellen?
als je nog meer hebt, zoals, t25 turbo, carburateur die aangepast is en meet van dat spul van gt tuning? hoor ik graag prijzen
jeroen ik ga je binnenkort bellen. dat komt goed.
als je nog meer hebt, zoals, t25 turbo, carburateur die aangepast is en meet van dat spul van gt tuning? hoor ik graag prijzen
jeroen ik ga je binnenkort bellen. dat komt goed.
Be original! Be different!
http://www.meca-parts.com is ook leuk om even te bekijken.