Wie is Wie?
Hallo,
Ik moest me hier voorstellen van Robert Db. Ik ben Stéphane, een van de mensen achter http://www.8200rpm.com, die wat toelichting geeft op de video's van de Renault Clio.
Verder verwacht ik hier niet zo veel te zijn omdat ik geen Renault meer heb (twee Mégane Coupé's gehad), dus ik houd het even beperkt tot deze informatie.
Mzsl,
Stéphane
Ik moest me hier voorstellen van Robert Db. Ik ben Stéphane, een van de mensen achter http://www.8200rpm.com, die wat toelichting geeft op de video's van de Renault Clio.
Verder verwacht ik hier niet zo veel te zijn omdat ik geen Renault meer heb (twee Mégane Coupé's gehad), dus ik houd het even beperkt tot deze informatie.
Mzsl,
Stéphane
Mij naam is Marc, en ik ergerde me zo aan cliomaniac z'n VR6-thread dat ik ff moest replyen 
'k heb verder geen auto, wel interesse in auto's en vooral turbo's, vandaar dat ik hier regelmatig op het forum rondkijk. en daar zal het ook wel bij blijven zolang ik geen auto kan betalen

'k heb verder geen auto, wel interesse in auto's en vooral turbo's, vandaar dat ik hier regelmatig op het forum rondkijk. en daar zal het ook wel bij blijven zolang ik geen auto kan betalen
Hello,
Zal mij ook nog ff voorstellen,de naam is Florus vd berg 24 jr. oud,woonachtig in boskoop en kraanmachinist van beroep.
Ik ben sinds nov.'2002 de(trotse
)bezitter van een clio williams uit '95 met 88000 km op de teller,en heb hier al het een en ander aan veranderd.Voor m'n werk rij ik met een witte berlingo 1.8d
,en dat valt altijd weer ff vies tegen na een ritje in de clio.

Zal mij ook nog ff voorstellen,de naam is Florus vd berg 24 jr. oud,woonachtig in boskoop en kraanmachinist van beroep.
Ik ben sinds nov.'2002 de(trotse

Laatst gewijzigd door Florus op zo 14 sep 2003 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik Wassah geboren als W. Meijer te Haarlem zijnde jaar 1983 eerste auto 5 gtt ph2. voor weinig gekocht veel duurder geworden maar wat wil je ook lekke pijp (tussen en eind) kapotte koppeling en alles eruit gepikt kwa instalatie van headunit tot versterkers tot cd's de gore honden, ben hier opgekomen door dat mijn vriendin panne had in IJmuiden stond haar te helpen komt -Ray- aanrijden en begon een gesprekje vandaar verder zwaar fanaat van 5ies en engelse tuning check you laterz
Hallo, ik ben nieuw hier op het forum, ik ben 16 en over 2 jaar wil ik waarschijnlijk een Renault 19 16V kopen als eerste auto. Mijn vader heeft er ook een gehad en die heeft hij ong. 2 jaar geleden ingeruild voor een Subaru Impreza GT Turbo. Deze is ook niet meer standaard, gechipt naar 280 pk met open uitlaat systeem en Sebring Extreme einddemper.
Ik hoop hier veel te kunnen leren over de Renault want ik wil toch wat meer vermogen eruit halen dan die 137 pk.
Groeten Stefan
Ik hoop hier veel te kunnen leren over de Renault want ik wil toch wat meer vermogen eruit halen dan die 137 pk.
Groeten Stefan
Subaru Impreza GT Turbo 555
Het renaultvirus wat er bij mij altijd in zat heeft nu echt de kop opgestoken, ik heb de ax weggedaan en een R5 gttje van de sloop geredPr0f schreef:ff voorstellen:
ik heet rob, 20 jaar, en woon in delft.
ben altijd fan geweest van de r5 gtt, en nu heeft een vriend van me (zonder i-net) er een gekocht als 2e auto.
Zelf rijd ik een citroen ax, en ben helemaal opgevoed met franse (citroen) auto's.

iets over mij:
Chendy (29) uit A'dam hier. Ik heb een zwarte R5 GTT-II uit 1988 gekocht van iemand die er meerendeels mee bezig was voor zijn hobby. Ik moet 'm alleen nog ophalen, maar da's na mijn vakantie. Sinds mijn 1e x dat ik in een GTT heb gezeten ben ik er eigenlijk gek van geweest en heb er dus eigenlijk altijd 1 willen hebben. Ik was toen een jaar of 16... Mijn GTT zal ook een hobby-projekt blijven aangezien ik er alleen naar meetings mee zal gaan en af en toe er met mijn zoontje wat mee gaan toeren.
gereden auto's
Heel veel gewisseld, maar dit zijn de belangrijkste
-BMW 318is coupé E36 (160pk tuned)
-Nissan Primera GT (150pk tuned)
-VW Golf 2 Rallye G60 (190pk tuned met motor afkomstig uit Corrado G60)
over de GTT:
De huidige staat van de auto is redelijk. Het interieur ziet er nog goed uit. Alles werkt, behalve de handzender/ontvanger van de cv. Het exterieur is wat minder. Op het dak en motorkap zijn er veel pitjes door hagelschade. Spoilers rondom zijn nog gelukkig intact.
over de motor:
Deze is uit 1988 en heeft voor de revisie 195.000km gereden. De motor is recent gereviseerd met de gedachte er later meer vermogen uit te persen. Het plan van de vorige eigenaar was eerst de auto nog in te rijden en daarna een grotere turbo en grotere intercooler in te plaatsen. Daar had hij zelf geen tijd en budget meer voor, dus daarom moest die weg. Ik ben van plan dit dus verder af te maken en er een heel speciale GTT van te bouwen. Tot nu toe:
-gasflowed kop
-afgedraait vliegwiel
-performance koppakking
-performance kleppen
-zwaardere kopbouten
-dumpvalve
-bleedvalve
-Samco boost hose
-racekoppeling
-geperforeerde schijven vóór
toekomstige mods:
motor
-Garret T25 turbo
-grotere intercooler afkomstig uit Sierra Cossie
-grotere karborateur
-custom oliekoeler afkomstig van BMW E-36
-Raceland open airfilter
-custom spagehtti spruitstuk
-custom einddemper afkomstig van Ninja ZXR-1100
optisch
-7,5 x 17 DTM-wheels met 205-40-17
-70mm verlaging van Jamex/Koni
-custom battle front-bumper
-custom rear-bumper
-custom skirts
-custom Evo-wing
-custom motorkap met Evo-intake
-window tint rondom
-custom paintjob
-veel ICE
Dit is in grote lijnen wat ik ermee van plan ben. Het liefst wil ik er 7,5x18 onder plakken met 205-35-18.
Maar dat wordt echt veel aanpassen (verplaatsen van tankdop, spoorverbreders, custom schokdempers etc). De prijs van de velgen/banden is ook astronomisch hoog. Dat geld stop ik liever in de motor. De accelaratie zal tevens erg achteruit gaan met 18-duimers eronder.
Het meeste wil ik zelf gaan doen in nauwe samenwerking met mijn plaatwerker/spuiter, dit natuurlijk om de kosten te drukken. Ik ben ook benieuwd naar de NOS-techniek, aangezien ik hier (relatief) goedkoop aan kan komen. Ik moet me hier nog in gaan verdiepen. Ik ken 2 race-freaks met super-Honda's (V-tec + turbo + NOS) en heb daar ooit in gezeten. Helaas... Wat een kick!!!
Dit is het voorlopig en hoe lang alles gaat duren weet ik niet. De auto staat vnl. binnen en zal weinig worden gereden. Ik houd jullie op de hoogte.
Mvg, Chendy.
Chendy (29) uit A'dam hier. Ik heb een zwarte R5 GTT-II uit 1988 gekocht van iemand die er meerendeels mee bezig was voor zijn hobby. Ik moet 'm alleen nog ophalen, maar da's na mijn vakantie. Sinds mijn 1e x dat ik in een GTT heb gezeten ben ik er eigenlijk gek van geweest en heb er dus eigenlijk altijd 1 willen hebben. Ik was toen een jaar of 16... Mijn GTT zal ook een hobby-projekt blijven aangezien ik er alleen naar meetings mee zal gaan en af en toe er met mijn zoontje wat mee gaan toeren.
gereden auto's
Heel veel gewisseld, maar dit zijn de belangrijkste
-BMW 318is coupé E36 (160pk tuned)
-Nissan Primera GT (150pk tuned)
-VW Golf 2 Rallye G60 (190pk tuned met motor afkomstig uit Corrado G60)
over de GTT:
De huidige staat van de auto is redelijk. Het interieur ziet er nog goed uit. Alles werkt, behalve de handzender/ontvanger van de cv. Het exterieur is wat minder. Op het dak en motorkap zijn er veel pitjes door hagelschade. Spoilers rondom zijn nog gelukkig intact.
over de motor:
Deze is uit 1988 en heeft voor de revisie 195.000km gereden. De motor is recent gereviseerd met de gedachte er later meer vermogen uit te persen. Het plan van de vorige eigenaar was eerst de auto nog in te rijden en daarna een grotere turbo en grotere intercooler in te plaatsen. Daar had hij zelf geen tijd en budget meer voor, dus daarom moest die weg. Ik ben van plan dit dus verder af te maken en er een heel speciale GTT van te bouwen. Tot nu toe:
-gasflowed kop
-afgedraait vliegwiel
-performance koppakking
-performance kleppen
-zwaardere kopbouten
-dumpvalve
-bleedvalve
-Samco boost hose
-racekoppeling
-geperforeerde schijven vóór
toekomstige mods:
motor
-Garret T25 turbo
-grotere intercooler afkomstig uit Sierra Cossie
-grotere karborateur
-custom oliekoeler afkomstig van BMW E-36
-Raceland open airfilter
-custom spagehtti spruitstuk
-custom einddemper afkomstig van Ninja ZXR-1100
optisch
-7,5 x 17 DTM-wheels met 205-40-17
-70mm verlaging van Jamex/Koni
-custom battle front-bumper
-custom rear-bumper
-custom skirts
-custom Evo-wing
-custom motorkap met Evo-intake
-window tint rondom
-custom paintjob
-veel ICE
Dit is in grote lijnen wat ik ermee van plan ben. Het liefst wil ik er 7,5x18 onder plakken met 205-35-18.

Maar dat wordt echt veel aanpassen (verplaatsen van tankdop, spoorverbreders, custom schokdempers etc). De prijs van de velgen/banden is ook astronomisch hoog. Dat geld stop ik liever in de motor. De accelaratie zal tevens erg achteruit gaan met 18-duimers eronder.
Het meeste wil ik zelf gaan doen in nauwe samenwerking met mijn plaatwerker/spuiter, dit natuurlijk om de kosten te drukken. Ik ben ook benieuwd naar de NOS-techniek, aangezien ik hier (relatief) goedkoop aan kan komen. Ik moet me hier nog in gaan verdiepen. Ik ken 2 race-freaks met super-Honda's (V-tec + turbo + NOS) en heb daar ooit in gezeten. Helaas... Wat een kick!!!

Dit is het voorlopig en hoe lang alles gaat duren weet ik niet. De auto staat vnl. binnen en zal weinig worden gereden. Ik houd jullie op de hoogte.
Mvg, Chendy.
Hallo allemaal,
ik zal me bij deze even voorstellen.
Roel, 22 jaar en woonachtig in Oss.
Ben sinds twee weken in het bezit van een Clio Si 1.4 16V uit 2000
Heb hiervoor een Citroën Saxo 1.1tje gehad, maar wilde toch echt iets sneller
Ben vooral voor de Si gevallen vanwege de sportstoelen die erggg lekker zitten en de stugge vering!
Verder is hij nog vrij standaard.
Wil zeer binnenkort Philips Blue Vision of Vision Plus (weet nog niet wat het beste is??!) erin stoppen en ook een sportuitlaat zit in de pijpleiding
Verder vindt ik het een toppie forum hieroh!!
Gr,
ClioSi
ik zal me bij deze even voorstellen.
Roel, 22 jaar en woonachtig in Oss.
Ben sinds twee weken in het bezit van een Clio Si 1.4 16V uit 2000

Heb hiervoor een Citroën Saxo 1.1tje gehad, maar wilde toch echt iets sneller

Ben vooral voor de Si gevallen vanwege de sportstoelen die erggg lekker zitten en de stugge vering!
Verder is hij nog vrij standaard.
Wil zeer binnenkort Philips Blue Vision of Vision Plus (weet nog niet wat het beste is??!) erin stoppen en ook een sportuitlaat zit in de pijpleiding

Verder vindt ik het een toppie forum hieroh!!
Gr,
ClioSi
Ik zal me ook maar even voorstellen als nieuw forumlid. Mijn nick is Gr00veh, maar in het dagelijks leven heet ik gewoon Gijs. 20 Jaar, geboren in Harderwijk, waar ik nu ook nog steeds woon.
Ik ben nu sinds een maandje de trotse bezitter van een Clio 16V. Hij is vrij standaard, maar ik ben ook niet van plan om hele drastische veranderingen aan te brengen. Foto's kan je hier vinden...
Ik ben nu sinds een maandje de trotse bezitter van een Clio 16V. Hij is vrij standaard, maar ik ben ook niet van plan om hele drastische veranderingen aan te brengen. Foto's kan je hier vinden...
het is dan wel geen renault maarja...
Ik zal me eerst eens voorstellen
1) Wie ben je (naam/nicknaam)? Floris / Baco-
2) Waarom heb je voor die nicknaam gekozen? Weet ik eigenlijk niet... is heeeeel lang geleden dat ik Baco- voor het eerst ging gebruiken...
3) Hoe oud ben je? 20
4) Waar woon je (gemeente)? Nederland (Gelderland)
5) Welke studies doe je/welke job? Ik werk in de computerwereld als webdesigner
6) Heb je een rijbewijs? ja
7) Was je van de eerste keer geslaagd voor je theorie en praktijk
examen? ja met heel veel geluk alles in 1 keer hahaha
8 ) Heb je een auto? De welke? Honda Crx Del Sol (samen met vriendin)
9) Welke zaken zijn er aan de buitenzijde van je wagen gewijzigd
(velgen, spoilers,...) en waarom? Grounddesign streetfyghter bodykit, alu vleugel, achterkant dichtgemaakt, Kicker audio installatie (Demo auto), spaghetti spruitstuk, openluchtfilter, lexus achterlichten
10) Wat is de voornaamste reden voor de aanschaf van je huidige
wagen? Het is onze hobbie
11) Hoeveel km rijd je per jaar? 20 000
12) Hoeveel km heb je in totaal gereden met je huidige wagen? 15000
13) Wat is de (gemiddelde) verhouding tussen bezetting en aantal
plaatsen? 2
14) Wat is de hoogste boete die je ooit gekregen hebt, waarom? 50 euro voor te hard rijden en niet opletten op flitpalen haha
15) Welke auto('s) had je vroeger? Honda Crx type 2
16) Welke auto hebben je ouders? hyundai
17) Welke autoboek(en) lees je? van alles...
1 Wat is uw lievelings automerk (1 opnoemen)? Honda
Ik heb samen met mijn vriendin een Honda Crx Del Sol :
http://members.chello.nl/~l.roosendaal/ ... P_0019.JPG (is groter dan 640*480)
de sideskirts komen er zaterdag op
dus die moeten jullie er nog maar even bijdenken 
[img]http://members.chello.nl/~f.haaster/xen ... 2003/1.jpg[/img]
Ook heb ik samen met mijn vriendin een internet site voor de Nederlandse en Belgische Tuners
neem maar eens een kijkje op http://www.tunerz.nl
Hoop dat jullie em mooi vinden
Greeeeeeeeetzzz Baco-
Ik zal me eerst eens voorstellen

1) Wie ben je (naam/nicknaam)? Floris / Baco-
2) Waarom heb je voor die nicknaam gekozen? Weet ik eigenlijk niet... is heeeeel lang geleden dat ik Baco- voor het eerst ging gebruiken...
3) Hoe oud ben je? 20
4) Waar woon je (gemeente)? Nederland (Gelderland)
5) Welke studies doe je/welke job? Ik werk in de computerwereld als webdesigner
6) Heb je een rijbewijs? ja
7) Was je van de eerste keer geslaagd voor je theorie en praktijk
examen? ja met heel veel geluk alles in 1 keer hahaha
8 ) Heb je een auto? De welke? Honda Crx Del Sol (samen met vriendin)
9) Welke zaken zijn er aan de buitenzijde van je wagen gewijzigd
(velgen, spoilers,...) en waarom? Grounddesign streetfyghter bodykit, alu vleugel, achterkant dichtgemaakt, Kicker audio installatie (Demo auto), spaghetti spruitstuk, openluchtfilter, lexus achterlichten
10) Wat is de voornaamste reden voor de aanschaf van je huidige
wagen? Het is onze hobbie
11) Hoeveel km rijd je per jaar? 20 000
12) Hoeveel km heb je in totaal gereden met je huidige wagen? 15000
13) Wat is de (gemiddelde) verhouding tussen bezetting en aantal
plaatsen? 2
14) Wat is de hoogste boete die je ooit gekregen hebt, waarom? 50 euro voor te hard rijden en niet opletten op flitpalen haha
15) Welke auto('s) had je vroeger? Honda Crx type 2
16) Welke auto hebben je ouders? hyundai
17) Welke autoboek(en) lees je? van alles...
1 Wat is uw lievelings automerk (1 opnoemen)? Honda
Ik heb samen met mijn vriendin een Honda Crx Del Sol :
http://members.chello.nl/~l.roosendaal/ ... P_0019.JPG (is groter dan 640*480)
de sideskirts komen er zaterdag op

[img]http://members.chello.nl/~f.haaster/xen ... 2003/1.jpg[/img]
Ook heb ik samen met mijn vriendin een internet site voor de Nederlandse en Belgische Tuners

neem maar eens een kijkje op http://www.tunerz.nl
Hoop dat jullie em mooi vinden

Greeeeeeeeetzzz Baco-
Nou dan stel ik mij ook maar even voor volgens de regels.
Ik ben Christian, gewoon Chris dus, en ben (nog maar) 18 jaar en heb mij sinds kort gestort in het autoleven
.
Na heel veel met scooters bezig geweest te zijn heb ik mijn hobby verplaatst van 2takt-tuning naar auto's.
Momenteel ben ik werkzaam in een warenhuis in Assen als bezorger en servicemonteur op de woonafdeling.
Volgend jaar ga ik weer naar school (HBO), dus mijn auto zal van korte duur zijn:(.
Desondanks hobby ik toch lekker door
.
Ik heb mijzelf voorzien van een Renault R5 Tiga uit '89. Meer omdat ik het model leuk vind en het erg betaalbare auto's zijn.
Na de aanschaf is ie gelijk nagelopen thuis en binnen een week lichtjes op smaak gebracht
.
De Pipo de clown-bekleding eruit en een zwart rood interiaur erin. Een setje Gtt velgen eronder en wit gemaakt. Een Sony Xplod instalatie erin waarvan de woofer volgende week komt. Verlaagd met 45mm voor, meer tegen het weke stuurgedrag in de bochten. De originele striping eraf, maar gezien de rode lak moest er weer wat overheen omdat de auto lichtjes is verkleurd, dus nu een witte sriping. Booskijkers, donkere knipperlichten en achterlichten. Zwarte bumpers en nog wat andere kleine dingen. Hij is cker nog niet klaar, maar ik kan me nu redelijk vertonen op de openbare weg
.
Ik hoop nog veel lol te hebben aan deze auto en aan dit forum. Zoals ik gewent ben is er altijd veel te leren op een forum, dus ik hoop dat het ook geldt voor deze.
MVG, Chris
Ik ben Christian, gewoon Chris dus, en ben (nog maar) 18 jaar en heb mij sinds kort gestort in het autoleven

Na heel veel met scooters bezig geweest te zijn heb ik mijn hobby verplaatst van 2takt-tuning naar auto's.
Momenteel ben ik werkzaam in een warenhuis in Assen als bezorger en servicemonteur op de woonafdeling.
Volgend jaar ga ik weer naar school (HBO), dus mijn auto zal van korte duur zijn:(.
Desondanks hobby ik toch lekker door

Ik heb mijzelf voorzien van een Renault R5 Tiga uit '89. Meer omdat ik het model leuk vind en het erg betaalbare auto's zijn.
Na de aanschaf is ie gelijk nagelopen thuis en binnen een week lichtjes op smaak gebracht

De Pipo de clown-bekleding eruit en een zwart rood interiaur erin. Een setje Gtt velgen eronder en wit gemaakt. Een Sony Xplod instalatie erin waarvan de woofer volgende week komt. Verlaagd met 45mm voor, meer tegen het weke stuurgedrag in de bochten. De originele striping eraf, maar gezien de rode lak moest er weer wat overheen omdat de auto lichtjes is verkleurd, dus nu een witte sriping. Booskijkers, donkere knipperlichten en achterlichten. Zwarte bumpers en nog wat andere kleine dingen. Hij is cker nog niet klaar, maar ik kan me nu redelijk vertonen op de openbare weg

Ik hoop nog veel lol te hebben aan deze auto en aan dit forum. Zoals ik gewent ben is er altijd veel te leren op een forum, dus ik hoop dat het ook geldt voor deze.
MVG, Chris
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hallo,
Ik ben sinds kort ook bij de RTC en wil me ff netjes voorstellen.
Ik ben Erik Olijnsma en woon in Zwaagwesteinde, net onder de rook van Dokkum in het mooie Friesland.
Ik ben altijd al gecharmeerd geweest van de GTT, en had op mijn 17e mijn eerste R5 al. Toen een eenmalige stap japans gehad en nu rijd ik al 2 jaar een clio uit 1999 en sinds een paar dagen een GTT, Nog wel redelijk standaard, maar ik hoop het wel een beetje strak te maken.
[img]http://www.maxtune-d.com/cliort1.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/gtt1.jpg[/img]
Ikzelf werk als full-time verkoper bij een electro-winkel, en heb sinds kort een eigen Ice-tuning bedrijfje. Wat inhoudt dat ik muziek oplossingen custom-build maak. En sinds kort kan ik in principe elk mogelijk auto-onderdeel leveren, een aantal item's niet, maar dat zijn er weinig.
bedrijf heet MaxTune-D en staat op het net http://www.maxtune-d.com
Groeten Erik
Ik ben sinds kort ook bij de RTC en wil me ff netjes voorstellen.
Ik ben Erik Olijnsma en woon in Zwaagwesteinde, net onder de rook van Dokkum in het mooie Friesland.
Ik ben altijd al gecharmeerd geweest van de GTT, en had op mijn 17e mijn eerste R5 al. Toen een eenmalige stap japans gehad en nu rijd ik al 2 jaar een clio uit 1999 en sinds een paar dagen een GTT, Nog wel redelijk standaard, maar ik hoop het wel een beetje strak te maken.
[img]http://www.maxtune-d.com/cliort1.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/gtt1.jpg[/img]
Ikzelf werk als full-time verkoper bij een electro-winkel, en heb sinds kort een eigen Ice-tuning bedrijfje. Wat inhoudt dat ik muziek oplossingen custom-build maak. En sinds kort kan ik in principe elk mogelijk auto-onderdeel leveren, een aantal item's niet, maar dat zijn er weinig.
bedrijf heet MaxTune-D en staat op het net http://www.maxtune-d.com
Groeten Erik
Laatst gewijzigd door Erik Olijnsma op ma 22 dec 2003 21:53, 3 keer totaal gewijzigd.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
hey Olijnsma
wilde ff op je site kijken maar de buttons doen niet echt hun werk geloof ik.........bye the way welkom
wilde ff op je site kijken maar de buttons doen niet echt hun werk geloof ik.........bye the way welkom

Hoi Ik zal me eventjes officieel hier voorstellen.
Ben JW en kom uit de achterhoek uit het plaatsje Zelhem.
Ben al een aantal jaren in het bezit van een uit 1988 stammende 21Turbo kleur zilvergrijs met orgineel hollands kenteken.
Deze auto heeft al op een paar meetings gestaan bv in de Meern en 2keer in Lelystad.
Deze auto heeft in het jaar 2000 een nieuwe motor + turbo gekregen en nog heel veel meer nieuws.
Huidige km stand van deze motor is 53.000 km.
Auto zelf staat nu op 278.560 km.
Was eerst mijn dagelijkse auto maar is nu mijn hobby.
Mijn dagelijkse auto is een safrane 2.5 td.
De 21 is vorig jaar overgespoten maar op zo'n verschrikkelijke mannier dat ie weer uit elkaar gaat.
Wanneer weet ik allen nog niet.
O ja mijn beroep is chauffeur en mijn truck is hoe kan het ook anders een Renault Midlum uit het jaar 2002.
Ik hoop dat dit genoeg is.
Ben JW en kom uit de achterhoek uit het plaatsje Zelhem.
Ben al een aantal jaren in het bezit van een uit 1988 stammende 21Turbo kleur zilvergrijs met orgineel hollands kenteken.
Deze auto heeft al op een paar meetings gestaan bv in de Meern en 2keer in Lelystad.
Deze auto heeft in het jaar 2000 een nieuwe motor + turbo gekregen en nog heel veel meer nieuws.
Huidige km stand van deze motor is 53.000 km.
Auto zelf staat nu op 278.560 km.
Was eerst mijn dagelijkse auto maar is nu mijn hobby.
Mijn dagelijkse auto is een safrane 2.5 td.
De 21 is vorig jaar overgespoten maar op zo'n verschrikkelijke mannier dat ie weer uit elkaar gaat.
Wanneer weet ik allen nog niet.
O ja mijn beroep is chauffeur en mijn truck is hoe kan het ook anders een Renault Midlum uit het jaar 2002.
Ik hoop dat dit genoeg is.
-
- Contacteer:
Hoi, ik ben Rianne Mulder, ben 20 jaar, ik woon in Hippolytushoef en ik rij in een zwarte Renault 19 16v Phase 3 uit '95. Ik besloot ff op deze site te kijken na het bezoeken van een meeting afgelopen zondag in Bodegraven (waar ik nog een prijs won ook, heb er echt niks voor hoeven doen!).
Hallo,
Heb me zojuist aangemeld en denk stel me ook meteen maar ff voor..
Ik ben Roland, 24 jaar en woon in Amstelveen. Als ik zo alle verhalen lees en auto's hoor die de meesten bezitten val ik beetje buiten de toon haha
Maar goed, ben de bezitter van een rode Clio 1.4 RT uit 1992. Weinig spectaculairs aan gedaan (tot nu toe) maar weet ook niet of dat nog zal gebeuren. Zit te denken en ben aan het rondkijken om een 1.8 te kopen. Liefst 16V maar eentje vinden in niet afegetrapte staat zal vrij lastig worden denk ik..
Hehe, 1.8 RSi is ook nice, of een gewone 1.8 Baccara want die heeft Airco, lijkt me reuze relaxed en is ook nog best pittig
MaaR goed, er zit een Powerful middenpijp en einddemper onder sinds februari en dat klinkt best leuk. Verder ga ik een sport luchtfilter erin laten zetten wat het geluid wat versterkt. Verder heb ik wel een boem installation erin gebouwd waar de meesten U tegen zeggen...aangezien mijn (uit de hand gelopen) hobby DJ-en is en ik ook muziek produceer (dat nog niet zo lang) dus totally soundfreak ben(housebeats en techno enzo
)
Zelf gefabriceerde MDF hoedenplank met 2x 300 Watt Pioneer ovalen, Magnat baspijp Powerbull (weet ff niet meer welk type en vermogen maar een nette die niet de héle kofferbak in beslag neemt
), 4 kanaals JBL eindversterker van 200 watt gebrugd voor de Baspijp. Voorin (helaas) alleen nog 2 kleine 10 cm speakertjes. Wil 13 of 17 cm speakers in de deur gaan zetten. En last but not least een Pioneer MEH-P7300R MiniDisc autoradio (net 2ehands aangeschaft
) en een Pioneer CDX-P670 CD wisselaar onder de passagiers stoel gemaakt.
Qua uiterlijk zitten er leuke 15" Stilauto sportvelgies onder met dunne 195/45 bandjes. En hij staat nog erg mooi in de lak en nauwelijks roest..dat geeft iedereen me ook altijd na, altijd leuk om te horen.
Anywayz, laters iedereen!
Rolando
Heb me zojuist aangemeld en denk stel me ook meteen maar ff voor..

Ik ben Roland, 24 jaar en woon in Amstelveen. Als ik zo alle verhalen lees en auto's hoor die de meesten bezitten val ik beetje buiten de toon haha

Maar goed, ben de bezitter van een rode Clio 1.4 RT uit 1992. Weinig spectaculairs aan gedaan (tot nu toe) maar weet ook niet of dat nog zal gebeuren. Zit te denken en ben aan het rondkijken om een 1.8 te kopen. Liefst 16V maar eentje vinden in niet afegetrapte staat zal vrij lastig worden denk ik..

Hehe, 1.8 RSi is ook nice, of een gewone 1.8 Baccara want die heeft Airco, lijkt me reuze relaxed en is ook nog best pittig

MaaR goed, er zit een Powerful middenpijp en einddemper onder sinds februari en dat klinkt best leuk. Verder ga ik een sport luchtfilter erin laten zetten wat het geluid wat versterkt. Verder heb ik wel een boem installation erin gebouwd waar de meesten U tegen zeggen...aangezien mijn (uit de hand gelopen) hobby DJ-en is en ik ook muziek produceer (dat nog niet zo lang) dus totally soundfreak ben(housebeats en techno enzo

Zelf gefabriceerde MDF hoedenplank met 2x 300 Watt Pioneer ovalen, Magnat baspijp Powerbull (weet ff niet meer welk type en vermogen maar een nette die niet de héle kofferbak in beslag neemt

Qua uiterlijk zitten er leuke 15" Stilauto sportvelgies onder met dunne 195/45 bandjes. En hij staat nog erg mooi in de lak en nauwelijks roest..dat geeft iedereen me ook altijd na, altijd leuk om te horen.
Anywayz, laters iedereen!
Rolando
Hallo, ik ben jack, 30jaar en heb vorige week mijn 5de gtturbo gekocht!
het is een donkergrijze uit 1989. Mijn eerste (witte '87) kocht ik in 94 voor 9000 piek met maar 60.000km erop, spijt dat ik die heb weggedaan..Daarna nog een zwarte('88), toen een rooie('88), weer een zwarte('88) en nu dus de grijze.
Wil deze proberen weer zo mooi en origineel mogelijk te maken, dus ik kan de hulp van deze site wel gebruiken!!!
Mazzellllllllll Jack

Wil deze proberen weer zo mooi en origineel mogelijk te maken, dus ik kan de hulp van deze site wel gebruiken!!!
Mazzellllllllll Jack

Ik ben Juno Leloup aka leloupj, ben geboren te AMSTERDAM in het VU ziekenhuis op 03-10-1978.
Woon al 22 jaar in Warder in Noord-Holland.
Heb sinds gisteren een Renault Clio 2 Phase 2 1.6 16V Initiale 3 deurs, zie hier onder![img]http://canton.instantsites.nl/isite/ima ... oklein.JPG[/img]
En ga er vele plezierige kilometers in maken!
Laterz, Juno
Woon al 22 jaar in Warder in Noord-Holland.
Heb sinds gisteren een Renault Clio 2 Phase 2 1.6 16V Initiale 3 deurs, zie hier onder![img]http://canton.instantsites.nl/isite/ima ... oklein.JPG[/img]
En ga er vele plezierige kilometers in maken!

Laterz, Juno
Hoi. Mijn naam is Hugo Haan. Ik woon in Nieuwleusen, vlakbij Zwolle. Ik rijd in een R5 GTE uit '89. Na een ongelukje is deze voorzien van Phase I GTT-bumpers. Voorlopig bevalt de GTE best, maar kijk ik toch voorzichtig naar een GTT.
[img]http://www.nurburgring.nl/pictures/1409 ... %20044.jpg[/img]

[img]http://www.nurburgring.nl/pictures/1409 ... %20044.jpg[/img]
Volg regelmatig dit forum, maar ben zelf niet zo'n auto-tweakert. Vind het wel altijd leuk om te zien wat jullie er van brouwen.
Ik ben 23 en kom uit Amersfoort. Studeer aan de HvU, en werk in een restaurantje.
Heb zelf een metallic blauwe Renault Laguna RT Alizé uit '96. Lekker auto'tje, mijn eerste. Gekocht begin 2003 bij Stam Amersfoort, heb hem nu dus bijna een jaar.
/Edit: foto
[img]http://www.scholte.nu/Untitled-2.jpg[/img]
Ik ben 23 en kom uit Amersfoort. Studeer aan de HvU, en werk in een restaurantje.
Heb zelf een metallic blauwe Renault Laguna RT Alizé uit '96. Lekker auto'tje, mijn eerste. Gekocht begin 2003 bij Stam Amersfoort, heb hem nu dus bijna een jaar.
/Edit: foto
[img]http://www.scholte.nu/Untitled-2.jpg[/img]
-
- Contacteer:
Als nieuw forum lid zal ik me ook ff voorstellen
Nickname is Negotiator of nego in het eggie
Ronald of Ron. Geboren in Naarden
maar woon al bijna me hele leven in lelystad
das zo'n 25 jaar nu.
me eerste wagen was een Ford eskrot 1.4 solar
grappig bakkie, maar zeer roest gevoelig en moest dus vrij rap iets anders hebben.
me schoonvader heeft meer dan 30 jaar bij renault gewerkt en vond een leuke R21 TXE die voor de sloop
bij een dealer stond en heb die voor paar 100 euro gekocht, opgeknapt en ik heb hem overgenomen.
lekkere luxe bak, die menig GTI versteld liet staan bij stoplichten.
Vorige maand de TXE weggedaan want er kwamen grote
kosten aan zoals aandrijfassen, fuseekogel e.d.
Ik heb de TXE ingeruild op een renault
safrane RT 2.2VI, werkelijk een héééérlijke auto, lekker ruim, luxe en toch behoorlijk rap dankzij de 140Pk sterke motor.
Hij is momenteel nog helemaal standaard maar de spoiler heb ik al liggen en meer
volgt hoogst waarschijnlijk wel.
Nou dit is wel weer genoeg gepraat van mij.
grtzzzzz
Nickname is Negotiator of nego in het eggie
Ronald of Ron. Geboren in Naarden
maar woon al bijna me hele leven in lelystad
das zo'n 25 jaar nu.
me eerste wagen was een Ford eskrot 1.4 solar
grappig bakkie, maar zeer roest gevoelig en moest dus vrij rap iets anders hebben.
me schoonvader heeft meer dan 30 jaar bij renault gewerkt en vond een leuke R21 TXE die voor de sloop
bij een dealer stond en heb die voor paar 100 euro gekocht, opgeknapt en ik heb hem overgenomen.
lekkere luxe bak, die menig GTI versteld liet staan bij stoplichten.
Vorige maand de TXE weggedaan want er kwamen grote
kosten aan zoals aandrijfassen, fuseekogel e.d.
Ik heb de TXE ingeruild op een renault
safrane RT 2.2VI, werkelijk een héééérlijke auto, lekker ruim, luxe en toch behoorlijk rap dankzij de 140Pk sterke motor.
Hij is momenteel nog helemaal standaard maar de spoiler heb ik al liggen en meer
volgt hoogst waarschijnlijk wel.
Nou dit is wel weer genoeg gepraat van mij.
grtzzzzz
-
- Contacteer:
ow BTW
ik zal me broertje ook ff deze kant oplozen
ook hij had een 21 TXe en heb nu een laguna
een 2.0S RTI geloof ik
zo uit me hoofd.
ik zal me broertje ook ff deze kant oplozen
ook hij had een 21 TXe en heb nu een laguna
een 2.0S RTI geloof ik
zo uit me hoofd.
ik ben Paul van Oostenrijk, Ik ben bezig met mijn turbo license, in de planning staat een r5 gt turbo. Mijn neef heeft er een die nog uit onderdelen bestaat, en als ik die onderdelen zie dan wil ik er al in rijden. Oftewel R5 gt tubo freak!!!!!!
Ik ben Ed, 29 jaar, werkzaam bij de grootste telecomunicatie-onderneming van Nederland, en maak heel Eindhoven "onveilig" met mijn zwarte Clio 16v uit 1991. "Onveilig" tussen haakjes, want ik rijd eigenlijk best wel netjes, zeker als je vrouw en kind meerijden. Een aso-straatracer ben ik dus zeker niet. Maar soms trap ik die Clio wel eens op zijn staart, als er de ruimte en gelegenheid voor is. Zeker niet om ruig te doen, want meestal gebeurt dit toch als ik nog heel laat door de straten rij en er geen kip op de weg is. De auto heb ik nu ruim 3 maanden en ik heb er geen spijt van. Overigens, aangeschaft bij Hans Cohrs te Amersfoort, wellicht bekend bij velen van jullie.
Wat betreft mijn Clio; deze ben ik geleidelijk aan het veranderen, zowel binnen, buiten als motorisch. Wat betreft de binnenzijde ben ik bezig om alle grijze kunststofdelen over te spuiten naar zeer lichtgrijs, in combinatie met zilveren tinten. Ook ben ik nu bezig om het eigenlijk toch wel achterhaalde dashboard vormgeving te verbeteren. Ideeen zat, nu nog alleen de uitvoering in de praktijk... Tzt zullen de huidige stoelen eraan moeten geloven en zeg ik "welkom Sparco". De bedoeling is dus dat de binnenzijde straks (over 1 jaar??) zwart/lichtgrijs gekleurd wordt.
Wat betreft de buitenzijde heb ik reeds die enge lange spriet op m'n dak vervangen door een 16v antenne (lekker boren in je dakje). Ziet er al beter uit. Verder moet de carosserie een nieuw jasje hebben. Welke kleur, 'k heb nog geen flauw idee? Misschien geel metallic of zo. Paars met rode vlekken heeft ook wel wat
. Verder moet er nog wel wat roest op mijn linker achter spatscherm verwijdert worden. Eerder wordt het het opnieuw inlassen van een scherm, maar goed, ook dat is voor later.
Wat betreft motorisch, ben ik bezig om het ademen wat te verbeteren, dmv betere koudeluchttoevoer. Er zit al een K&N openluchtfilterkit in, maar die zuigt naar mijn menig nog teveel warme lucht aan. Een turbo zit er niet in, want mijn portemonnee kan dat helaas niet aan (zou wel mooi zijn) dus dan maar roeien met de riemen...
Hierbij nu ook foto's:
[img]http://members.lycos.nl/justthecook/Clio/Clio001.jpg[/img]
[img]http://members.lycos.nl/justthecook/Clio/Clio002.jpg[/img]
[img]http://members.lycos.nl/justthecook/Clio/Clio003.jpg[/img]
[img]http://members.lycos.nl/justthecook/Clio/Clio004.jpg[/img]
[img]http://members.lycos.nl/justthecook/Clio/Clio005.jpg[/img]
Tot zover! Groetjes!
Wat betreft mijn Clio; deze ben ik geleidelijk aan het veranderen, zowel binnen, buiten als motorisch. Wat betreft de binnenzijde ben ik bezig om alle grijze kunststofdelen over te spuiten naar zeer lichtgrijs, in combinatie met zilveren tinten. Ook ben ik nu bezig om het eigenlijk toch wel achterhaalde dashboard vormgeving te verbeteren. Ideeen zat, nu nog alleen de uitvoering in de praktijk... Tzt zullen de huidige stoelen eraan moeten geloven en zeg ik "welkom Sparco". De bedoeling is dus dat de binnenzijde straks (over 1 jaar??) zwart/lichtgrijs gekleurd wordt.
Wat betreft de buitenzijde heb ik reeds die enge lange spriet op m'n dak vervangen door een 16v antenne (lekker boren in je dakje). Ziet er al beter uit. Verder moet de carosserie een nieuw jasje hebben. Welke kleur, 'k heb nog geen flauw idee? Misschien geel metallic of zo. Paars met rode vlekken heeft ook wel wat

Wat betreft motorisch, ben ik bezig om het ademen wat te verbeteren, dmv betere koudeluchttoevoer. Er zit al een K&N openluchtfilterkit in, maar die zuigt naar mijn menig nog teveel warme lucht aan. Een turbo zit er niet in, want mijn portemonnee kan dat helaas niet aan (zou wel mooi zijn) dus dan maar roeien met de riemen...
Hierbij nu ook foto's:
[img]http://members.lycos.nl/justthecook/Clio/Clio001.jpg[/img]
[img]http://members.lycos.nl/justthecook/Clio/Clio002.jpg[/img]
[img]http://members.lycos.nl/justthecook/Clio/Clio003.jpg[/img]
[img]http://members.lycos.nl/justthecook/Clio/Clio004.jpg[/img]
[img]http://members.lycos.nl/justthecook/Clio/Clio005.jpg[/img]
Tot zover! Groetjes!
Laatst gewijzigd door AZ4L op zo 7 dec 2003 1:10, 1 keer totaal gewijzigd.
hallo ben martijn mosterd,24 jaar,woonachtig in rhoon ligt bij rotterdam om de hoek.
ben sinds december 2002 trotse eigenaar van mijn zwarte clio 1999 1.6 - 16v.
er zit al veel op mijn auto maar ben van plan om
hem nog mooier te maken dan hij al is.
als jullie nog meer van me willen weten,vraag het gewoon zal je zo snel mogelijk een berichtje terug sturen.
groetjes
ben sinds december 2002 trotse eigenaar van mijn zwarte clio 1999 1.6 - 16v.
er zit al veel op mijn auto maar ben van plan om
hem nog mooier te maken dan hij al is.
als jullie nog meer van me willen weten,vraag het gewoon zal je zo snel mogelijk een berichtje terug sturen.
groetjes
Geachte lezers,
Hierbij wil ik mij graag even voorstellen, mijn naam is Pim Michel en woon in Den Haag. Een maand of vijf geleden heb ik voor het eerst een Renault aangeschaft.
Na een aantal Duitse auto`s te hebben gereden en 2 Peugeots werd het eens tijd voor wat nieuws...
De keuze viel op een jong gebruikte top occasion van Renault, zij luistert naar de naam Clio en vanwege haar prestaties kreeg ze al gelijk de bijnaam Sport. Logisch het gaat hier om een Renault Clio Sport, van begin 2000.
De aanschaf van de Clio Sport past geheel bij mijn motto: Als het maar hard gaat! (het veiligheidsaspect hierbij ook in ogenschouw nemende!)
Mijn interesse licht vooral bij de In Car Entertainment en het algemeen opleuken van de Clio.
Ik hoop jullie hiermee iets wijzer gemaakt te hebben, mochten er vragen zijn stuur een mail, een reply of anders spreken we elkaar in Leiden op de vrijdagavond meeting.
Met vriendelijke groet,
Pim
P.s. Als leden vragen hebben over de inbouw van b.v. een composet in een clio van 2000, laat het weten ik heb van mijn inbouw een korte fotoreportage gemaakt.
Hierbij wil ik mij graag even voorstellen, mijn naam is Pim Michel en woon in Den Haag. Een maand of vijf geleden heb ik voor het eerst een Renault aangeschaft.

Na een aantal Duitse auto`s te hebben gereden en 2 Peugeots werd het eens tijd voor wat nieuws...
De keuze viel op een jong gebruikte top occasion van Renault, zij luistert naar de naam Clio en vanwege haar prestaties kreeg ze al gelijk de bijnaam Sport. Logisch het gaat hier om een Renault Clio Sport, van begin 2000.
De aanschaf van de Clio Sport past geheel bij mijn motto: Als het maar hard gaat! (het veiligheidsaspect hierbij ook in ogenschouw nemende!)
Mijn interesse licht vooral bij de In Car Entertainment en het algemeen opleuken van de Clio.
Ik hoop jullie hiermee iets wijzer gemaakt te hebben, mochten er vragen zijn stuur een mail, een reply of anders spreken we elkaar in Leiden op de vrijdagavond meeting.
Met vriendelijke groet,
Pim
P.s. Als leden vragen hebben over de inbouw van b.v. een composet in een clio van 2000, laat het weten ik heb van mijn inbouw een korte fotoreportage gemaakt.
Als het maar hard gaat!
Hey nu ben ik de jongste denk 18 jaar heb ook nog geen rijbewijs want moet nog aantallen 100de eurotjes sparen. Maarja ben dus 18 woon in Vogelenzang (bij haarlem). Doe verder aan windsurfe en ga hier mee doen aan picture tunen wat ik overegens nog erg hard meot leren.
Na dat ben ik spreek jullie
Rolatorz Robert
Na dat ben ik spreek jullie
Rolatorz Robert
hey mensen ik ben lars drost (19) kom uit de flevopolder. Ik ben sinds een jaar in het bezit van een Renault 5 GTX (1.7)ik heb op di moment geen foto's maar die kan ik wel maken met mn digitale camera nog meer mensen met een gtx want volgens mij ben ik 1 van de weinigen ik zie namelijk vrij veel R5
GTT's
Groeten Lars
GTT's
Groeten Lars
Hoi,
Ik zal mij dan ook maar eens voorstellen.
Naam : Ludovic
Leeftijd : 22
Wagen : Renault Clio II facelift 1.5 dci
Kleur : Zonnegeel
Wagen is 4 cm verlaagd en heeft de bodykit van ms design erop.
foto's kan men vinden op http://users.pandora.be/sikske
worden regelmatig nieuwe foto's opgeplaatst als er veranderingen aan de wagen gebeuren.
Ik zal mij dan ook maar eens voorstellen.
Naam : Ludovic
Leeftijd : 22
Wagen : Renault Clio II facelift 1.5 dci
Kleur : Zonnegeel
Wagen is 4 cm verlaagd en heeft de bodykit van ms design erop.
foto's kan men vinden op http://users.pandora.be/sikske
worden regelmatig nieuwe foto's opgeplaatst als er veranderingen aan de wagen gebeuren.
zoals gevraagd mij eventjes voorstellen,
Ik ben Tim, woon in Sint-Joris (België)
ik zij zelf met een renault twingo, die ik nu aan het
uitbouwen ben, voor de rest niet al te veel te zeggen
over mij, tenzij er vragen zouden zijn, stel die
gerust
Ik ben Tim, woon in Sint-Joris (België)
ik zij zelf met een renault twingo, die ik nu aan het
uitbouwen ben, voor de rest niet al te veel te zeggen
over mij, tenzij er vragen zouden zijn, stel die
gerust
Hallo mensen 
Na veel "aandringen" van Chris (forumnaam??) heb ik me hier toch aangemeld.
Sommige mensen ken ik al een beetje, DME (eric), Marcel, Chris, Ivo etc.
In ieder geval ben Victoria, 18 jaar en nog fulltime student.
Volg de opleiding ICT beheer in Amsterdam, een 4 jarige opleiding die ik in 1 jaar hoop af te ronden.
Heb me rijbewijs nog niet, dat is allemaal een beetje uitgesteld door een ongeluk wat ik gehad heb, met als gevolg dat ik mijn rij-examen heb moeten afzeggen.
Hoop hem iig voor volgend jaar te hebben.
En dan natuurlijk op zoek naar een autotje, ben hierheen gestuurd omdat ik het liefst een renaultje wil. (clio, 5-je oid.)
Nou als jullie vragen hebben moeten jullie maar pm-en oid. Hoop dat ik het hier naar me zin zal hebben

Na veel "aandringen" van Chris (forumnaam??) heb ik me hier toch aangemeld.
Sommige mensen ken ik al een beetje, DME (eric), Marcel, Chris, Ivo etc.
In ieder geval ben Victoria, 18 jaar en nog fulltime student.
Volg de opleiding ICT beheer in Amsterdam, een 4 jarige opleiding die ik in 1 jaar hoop af te ronden.
Heb me rijbewijs nog niet, dat is allemaal een beetje uitgesteld door een ongeluk wat ik gehad heb, met als gevolg dat ik mijn rij-examen heb moeten afzeggen.
Hoop hem iig voor volgend jaar te hebben.
En dan natuurlijk op zoek naar een autotje, ben hierheen gestuurd omdat ik het liefst een renaultje wil. (clio, 5-je oid.)
Nou als jullie vragen hebben moeten jullie maar pm-en oid. Hoop dat ik het hier naar me zin zal hebben

Hallo,
ik zal me even voorstellen door het beantwoorden van een aantal vragen.
Naam: Lars
Leeftijd: 19 jaar
Opleiding: MBO Telematica in Almere-Buiten
Werk: Spare-rib bezorger
Hobby's: Windsurfen, uitgaan, autorijden, enz.
Eerste auto: Ford Sierra 2.0i Azur
Tweede auto: Nissan Primera 2.0 (automaat)
Derde auto: Renault 19 (rij ik nog steeds in)
Gegevens van de Renault 19:
Bouwjaar: 1992
Motor: 1.4
Veranderingen: Nog niks, ben eerst nog bezig de auto in goede conditie te krijgen voor de winter.
Ideën: Andere velgen, sideskirts, mistlampen, verlagen, onderlip, enz.
Foto's:
[img]http://members.lycos.nl/larshil/rtc/19.JPG[/img]
De auto zoals hij er nu nog uit ziet.
[img]http://members.lycos.nl/larshil/rtc/19-2.JPG[/img]
Hopelijk ziet de auto er binnenkort zoals hierboven uit.
ik zal me even voorstellen door het beantwoorden van een aantal vragen.
Naam: Lars
Leeftijd: 19 jaar
Opleiding: MBO Telematica in Almere-Buiten
Werk: Spare-rib bezorger
Hobby's: Windsurfen, uitgaan, autorijden, enz.
Eerste auto: Ford Sierra 2.0i Azur
Tweede auto: Nissan Primera 2.0 (automaat)
Derde auto: Renault 19 (rij ik nog steeds in)
Gegevens van de Renault 19:
Bouwjaar: 1992
Motor: 1.4
Veranderingen: Nog niks, ben eerst nog bezig de auto in goede conditie te krijgen voor de winter.
Ideën: Andere velgen, sideskirts, mistlampen, verlagen, onderlip, enz.
Foto's:
[img]http://members.lycos.nl/larshil/rtc/19.JPG[/img]
De auto zoals hij er nu nog uit ziet.
[img]http://members.lycos.nl/larshil/rtc/19-2.JPG[/img]
Hopelijk ziet de auto er binnenkort zoals hierboven uit.
-
Hallo, ik ben Michael.
Ik ben sinds kort in het bezit van een Renault Twingo Initiale uit 2000.
Ik ben 24 en ik ben timmerman van beroep.
Ik ben ook lid van Armée Française, de club voor liefhebbers van Franse autoŽs.
De naam Michael_polo??? Tsja, drie keer raden. Ja, ik had voor de Twingo een Volkswagen Polo. Maar ik ben bekeerd en rijdt nu in een fijne Franse auto!!!!!
Ik kijk er naar uit om heel wat tijd op dit forum rond te brengen.
Groet,
Michael
Ik ben sinds kort in het bezit van een Renault Twingo Initiale uit 2000.
Ik ben 24 en ik ben timmerman van beroep.
Ik ben ook lid van Armée Française, de club voor liefhebbers van Franse autoŽs.
De naam Michael_polo??? Tsja, drie keer raden. Ja, ik had voor de Twingo een Volkswagen Polo. Maar ik ben bekeerd en rijdt nu in een fijne Franse auto!!!!!
Ik kijk er naar uit om heel wat tijd op dit forum rond te brengen.
Groet,
Michael