Hi, ik zit met een probleem. 2 maanden geleden ging inneens het accu lampje branden, kan gebeuren. Nu, dynamo stuk dacht ik. Ok, nieuwe erin, probleem niet opgelost. Wat nu breuk, in kabel? Op naar de garage, laten maken en hij doet het weer, tenminste voor 2 maanden. Laatst weer een rood lampje, ruitenwissers gingen traag, te weinig stroom neem ik aan. Wie heeft er een idee wat het zou kunnen zijn?
GR Jan..
[R5GTT]accu laadt niet bij
accu zelf?
Welkom op het forum btw, stel jezelf ff voor in wie is wie in nl.chat
Welkom op het forum btw, stel jezelf ff voor in wie is wie in nl.chat
Mijn accu werd ook niet bijgeladen terwijl mijn dynamo net nieuw is. Nu had ik last van een kapotte draad die je zo niet zag. Bij mij was een min draad kapot die op de dynamo geschroefd word. De ene keer laadde hij bij en de andere keer niet. Denk zelf dat je wel een kapotte kabel kunt hebben of een slechte massa of gewoon slecht contact op de dynamo.
There will be plenty of time to rest when your dead
gewoon een compleet nieuwe draadboom nemen, ben je van al het gezeik af. lekker nieuw = 

Immer wieder die verdammte Holländer
check de 2 draden die in een stekker zit op de dynamo,want dit wil wel eens oxideren,loslaten of gewoon stuk gaan.
deze stekker zit aan de kant van de kabels en dan bovenaan.
deze stekker zit aan de kant van de kabels en dan bovenaan.
Je kan ook een hele nieuwe auto kopen, ben je ook van het gezeik af-Ray- schreef:gewoon een compleet nieuwe draadboom nemen, ben je van al het gezeik af. lekker nieuw =

Eerst zorgen dat je het probleem vind voor je zulke maatregelen neemt.