Ik heb dus echt geen verstand van auto's, misschien dat ik om dit stukkie helemaal in een deuk lig??"maar je krijgt een stuk turbo lag waar je niet blij van wordt aangezien je nogal wat pijpwerk nodig hebt. Verder zorgt al dat pijpwerk ook niet voor een ideale flow... "
Jij denkt altijd meteen aan de ranzige kantJesper16v schreef:Ik heb dus echt geen verstand van auto's, misschien dat ik om dit stukkie helemaal in een deuk lig??"maar je krijgt een stuk turbo lag waar je niet blij van wordt aangezien je nogal wat pijpwerk nodig hebt. Verder zorgt al dat pijpwerk ook niet voor een ideale flow... "
![]()
P.S. dan heb ik et dus niet over auto's he
Merijn schreef:"clio_rally: voor het betere pijpwerk!"
Mooie slogan, man!
Wordt het een prijswinnaar Alleycat? Je gaat hem wel zo mooi maken he?Alleycat schreef:Ik ben volop bezig mt mijn gtt, het gaat nog wel effe duren omdat ik alles perfect wil, maar het komt allemaal goed....
komt een nieuw blokkie in, wordt overgespoten en een mooi interieurtje erin....
Ik weet het niet, ik vind hem zelf iig erg mooi en daar draait het uiteindelijk om...Joost (DoubleYou) schreef:Wordt het een prijswinnaar Alleycat? Je gaat hem wel zo mooi maken he?Alleycat schreef:Ik ben volop bezig mt mijn gtt, het gaat nog wel effe duren omdat ik alles perfect wil, maar het komt allemaal goed....
komt een nieuw blokkie in, wordt overgespoten en een mooi interieurtje erin....
Hmmm, weet niet of dit wel zo mooi is... Gaan mensen toch gekke dingen van je denken...Merijn schreef:"clio_rally: voor het betere pijpwerk!"
Mooie slogan, man!
Zou ik er wel eerst een turbo opbouwen slimmerd!!!Impreza schreef:neej dat zeg/vroeg ik.
zie ik nu 2 intercoolers? lol over 2 jaar heb ik dat ook op mijn 19 16V zitten
volgens mij ben je echt verliefd op hemSasjeSuper5 schreef:Mijn auto gaat een mooie toekomst tegemoet:
Ik houd em namelijk voor altijd, dat heb ik em al beloofd![]()
Zodra ik geld heb ga ik er vanalles aan verbeteren om em zo lang mogelijk goed te houden. Als ik dan genoeg verdien om een nieuwe auto te kopen, ga ik daarin rijden en me vijfje restaureren...
En als ik nog meer geld verdien, zodat ik een groot huis kan kopen, dan zet ik me schat in woonkamer, naast de tv![]()
En als ik 80 ben, issie misschien wel een ton waard
thanx, pas maar op, straks heb je merijn op je dak...mike16v schreef:hoe gekker hoe leuker!SasjeSuper5 schreef:ja... ben een beetje gek wat dat betreft...