Friday Nightmeeting Oldenzaal.
-
We zijn het vanzelf wel op de meeting in Oldenzaal.
Net zoals de nieuwe demper van Christian.
Toch Christian ????
Toch Christian ????

Skoda Octavia 1.8 20V Turbo
Ik denk dat het meer word van die horen we welMichel RSi schreef:We zijn het vanzelf wel op de meeting in Oldenzaal.
Toch Christian ????

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Ik had van Christian begrepen dat hij die maandag pas gaat ophalen, dus ná de meeting...
En dat betekent ook dat ik geen aangesloten dumpvalve heb. Of er moet een wonder gebeuren deze week
Even kijken of ik deze week dat wonder kan laten geschieden
En dat betekent ook dat ik geen aangesloten dumpvalve heb. Of er moet een wonder gebeuren deze week

Ok nu ga ik ff dubbel checken of jullie renault rijders er echt geen bezwaar hebben dat wij suzimaniacs met jullie meeten. Zoals het er nu naar uit ziet komen er 4, maar het kan zijn dat we nieuwelingen mogen verwelkomen.
Deze vraag is voornamelijk aan de harde kern van deze meeting: dus Christiaan, vosje, michel 16v en .... heel misschien .... naja double you
Deze vraag is voornamelijk aan de harde kern van deze meeting: dus Christiaan, vosje, michel 16v en .... heel misschien .... naja double you

-
- Contacteer:
dubbel checken, dan moet je bij mij zijnXantip schreef:Ok nu ga ik ff dubbel checken of jullie renault rijders er echt geen bezwaar hebben dat wij suzimaniacs met jullie meeten. Zoals het er nu naar uit ziet komen er 4, maar het kan zijn dat we nieuwelingen mogen verwelkomen.

Kan ik mij tot harde kern rekenen? Ja toch? Ik ben er tot nu toe altijd geweest, op 1 keer na dat ik écht niet kon. Ik vind het wel goed, als tuners onder elkaar. Voor de suzuki-groep is het natuurlijk niet erg leuk als een beginnende groep met maar 4 mensen kan meeten zonder ook anderen te ontmoeten, ook al is het van een andere club. Zo kan ook de Suzuki-groep groeien. Ik zeg, laat ze een toekomst ontwikkelen, en die Suzi's zijn machtig mooi, dus mocht iemand een probleem hebben hiertegen, why?
Er was eerst een discussie over dat we alleen een Reno meeting zouden doen, ik ben het daarmee eens, maar ik denk dat wel wel een uitzondering kunnen maken totdat de Suzi club gegroeid is. Het zijn dus maar 2 merken die komen, vervangauto's voor een Renault niet meegeteld natuurlijk.
ik ga hem maandag pas ophalen dus ben nog op de meeting met mijn oude uitlaat als ik wist hoelaat hij er vrijdag bij jeroen lag dan had ike r vrijdag heen gegaan maar dat kon hij niet zeggen en zaterdag en zondag heb ik feesten dus ik ga er maandag even heenJoost (DoubleYou) schreef:Ik had van Christian begrepen dat hij die maandag pas gaat ophalen, dus ná de meeting...
-
- Contacteer:
Utrecht? Wanneer dan? Normaal is toch de harde kern de personen die elke keer naar dezelfde meeting gaan? Daar behoor ik wel bij vind ik. En anders ga ik erbij horen want ik wil elke meeting bijwonenVosje schreef:De harde kern zijn de mensen die van deze groep ook naar de meeting in Utrecht zijn geweest![]()

-
- Contacteer:
Ssssst!Xantip schreef:Gelukkig word er niet op mijn vraag gereageerd!

nu alleen die suzukie gasten laten geilen op de renotjes zodat ze overstag gaan en dan is de harde kern van jullie weer groter he 

Volgens mij zijn de meetse van onze club stylers en bij jullie meer motorisch. Ik heb nog geen andere bumpers gezien bij jullieRiël schreef:nu alleen die suzukie gasten laten geilen op de renotjes zodat ze overstag gaan en dan is de harde kern van jullie weer groter he

Harde kern zijn de mensen die naar veel "grote" meetings gaan vind ik! Ik heb je niet gezien in Utrecht Joost? ook niet bij Automaxx?? Alleen Franse autofestival!Joost (DoubleYou) schreef:Utrecht? Wanneer dan? Normaal is toch de harde kern de personen die elke keer naar dezelfde meeting gaan? Daar behoor ik wel bij vind ik. En anders ga ik erbij horen want ik wil elke meeting bijwonenVosje schreef:De harde kern zijn de mensen die van deze groep ook naar de meeting in Utrecht zijn geweest![]()
En ik heb er ,zolang er niet geraced word, geen bezwaar tegen dat er suzuki's bij zijn!
Clio 16v.....
Ow ?Xantip schreef: Volgens mij zijn de meetse van onze club stylers en bij jullie meer motorisch. Ik heb nog geen andere bumpers gezien bij jullie. Motorisch zijn die van jullie zekers wel leuk! Maar optisch... jullie doen meer achterlichten en uitlaten.

-
- Contacteer:
@Xantip: ik ben nogal van plan te stylen hoor! Er moest alleen een andere motor in, dus doe ik dat meteen maar goed
En bumpertje ziet er ook anders uit vrijdag, zit nog niet op de wagen, maar vrijdag komtie er aan!
@Vosje: de franse autodag was de eerste meeting waar ik heen kon, van die anderen wist ik niks af, ik was geen lid, en was ook maar pas op het forum. Maar ik heb me vast aangemeld voor de eindejaarsmeeting, en ik ben ook de diehard (nou eerder de insane) die naar de RTC toertocht gaat in Limburg. En dat kan jij niet zeggen
. Ben nu ook van plan elke grote meeting aan te gaan. Oja, vermogensmeeting, daar was ik ook. En jij ook niet 

@Vosje: de franse autodag was de eerste meeting waar ik heen kon, van die anderen wist ik niks af, ik was geen lid, en was ook maar pas op het forum. Maar ik heb me vast aangemeld voor de eindejaarsmeeting, en ik ben ook de diehard (nou eerder de insane) die naar de RTC toertocht gaat in Limburg. En dat kan jij niet zeggen

@joost volgensmij waren/zijn dat geen "echte" meetings.... want waar zijn de stands en hoe druk was het?? volgensmij viel dat nog wel tegen! En volgensmij surfen christian, michel en ik hier iets langer rond dus een echte die hard ben je (nog) niet!
Als ik wat aan de vermogensmeeting had gehad was ik er heen gegaan maar ik weet wel hoeveel pk's mijn gte ongeveer heeft! Ik was iig niet gegaan met zo'n lekbak..... zodat ik voor lul zou staan
:>

Als ik wat aan de vermogensmeeting had gehad was ik er heen gegaan maar ik weet wel hoeveel pk's mijn gte ongeveer heeft! Ik was iig niet gegaan met zo'n lekbak..... zodat ik voor lul zou staan

Clio 16v.....
Vosje schreef:@dus een echte die hard ben je (nog) niet!
Zoals ik al zei ik kan ook wel 1000 keer ergens een stomzinnige opmerking neerzetten of andermans topics gaan vervuilen.
Voorbeeld
vraag: Waar zit de turbo bij een gtt?
antwoord Joost: onder de motorkap voor de rest zou ik het niet weten!
Clio 16v.....
-
ehhhhh .... cleanstyle is ook geen bumpers plaatsen, maar de auto glad maken. Da's wat anders dan al dat tupperware spul op auto's.Xantip schreef:Volgens mij zijn de meetse van onze club stylers en bij jullie meer motorisch. Ik heb nog geen andere bumpers gezien bij jullieRiël schreef:nu alleen die suzukie gasten laten geilen op de renotjes zodat ze overstag gaan en dan is de harde kern van jullie weer groter he. Motorisch zijn die van jullie zekers wel leuk! Maar optisch... jullie doen meer achterlichten en uitlaten.
-
- Contacteer:
wat is de stand nuVosje schreef:Nergens overJasper16v schreef:Waar gaat dit over zeg...sjeesbeetje ouwehoeren kan geen kwaad

-
- Contacteer:
Geen echte meetings, 't is waar je de grens trekt, stands waren er inderdaad niet. Maar toch zo'n 20 wagens 30 personen, dus dat kan je toch wel als meeting opvatten vind ik. Niet als échte meeting dan waarbij ook meerdere tuning clubs komen, maar toch. Je komt er met andere RTCers, en zoiets heet dan een meeting. En van buitenaf lijkt het misschien tegen te vallen, 't was zeker gezellig hoor!Vosje schreef:@joost volgensmij waren/zijn dat geen "echte" meetings.... want waar zijn de stands en hoe druk was het?? volgensmij viel dat nog wel tegen!
Klopt, zo lang ben ik er ook niet, maar je zei het ook zelf dat het niets met het forum te maken had. Ik ben er niet zo lang, ik wist het ook niet zo lang. En heb mijn rijbewijs ook niet zo lang. Geen diehard, oke ben ik dan niet, stoor ik me ook niet aan, als ik maar gezellig aan de auto kan knutselen en wat mensen tegenkom die dat ook doen. Gezellig toch?Vosje schreef:En volgensmij surfen christian, michel en ik hier iets langer rond dus een echte die hard ben je (nog) niet!
Die auto lekte pas een of twee weken nadat ik na de meeting ben geweest, dus geen dingen zeggen waar je niks van weet! En voor lul stond ik in ieder geval niet, velen stonden er versteld van dat er een GTT in zat, en vonden dat best interessant. Leerzaam was het ook, want ik weet nu dat de turbodruk te laag zit en dat er misschien iets mis is daarmee.Vosje schreef:Als ik wat aan de vermogensmeeting had gehad was ik er heen gegaan maar ik weet wel hoeveel pk's mijn gte ongeveer heeft! Ik was iig niet gegaan met zo'n lekbak..... zodat ik voor lul zou staan:>
![]()
Als je hebt opgelet weet je heus dat ik niet zulk soort antwoorden geef. Ik ben niet de enige die veel posts zet, ik ben niet de enige die een gewoon praatje maakt. Je hoeft toch niet altijd alles on topic te doen? Daarom is dit forum ook zo populair geworden, het is er gezellig en vragen worden daarbij ook nog eens beantwoordt. Je gaat me toch niet vertellen dat jij de ideale poster bent, ook jij maakt wel eens een gewone post zonder antwoord te geven op een vraag. Als je zo graag wilt zeuren en ruzie zoekt, ga dan ook anderen lastig vallen en niet alleen mij.Vosje schreef:Zoals ik al zei ik kan ook wel 1000 keer ergens een stomzinnige opmerking neerzetten of andermans topics gaan vervuilen.
Voorbeeld
vraag: Waar zit de turbo bij een gtt?
antwoord Joost: onder de motorkap voor de rest zou ik het niet weten!
Kijk, spreek je jezelf nog tegen ook!Vosje schreef:Nergens overbeetje ouwehoeren kan geen kwaad

Volgens mij is joost vosje een beetje zat aan het worden
Straks is er nog een ruzie onderling binnen rtc
beetje jammer zou dat zijn.
Komen er op de meeting nog mensen met een mooie audio inbouw?

-
Joost en Vosje zo is het wel weer
genoeg geweest!
genoeg geweest!

Skoda Octavia 1.8 20V Turbo
-
- Contacteer:
't was de bedoeling mijn laatste post te zijn daarin, dus ik stop. Vosje ook, hopelijk. Anders pm ik hem wel.Xantip schreef:Volgens mij is joost vosje een beetje zat aan het wordenStraks is er nog een ruzie onderling binnen rtc
beetje jammer zou dat zijn.
Volgens mij zijn er wel een aantal met audio inbouw die komen, dat zijn de standaard personen die komen, maar superspeciaal is het niet denk ik. Er kan bij mij veel audio in, maar ik heb nog niks. Niet eens een radio

De auto lekte van begin af aan al! Hebben we gezien op de meetin in Oldenzaal! Ten tweede geef je wel degelijk van die domme antwoorden!
@Xantip hij ergert zich maar een aantal mensen stoord zich al wekenlang aan Joost (komt meestal door domme antwoorden) word tijd dat hij weet hoe het is!
En nu geen gezeik meer!!

@Xantip hij ergert zich maar een aantal mensen stoord zich al wekenlang aan Joost (komt meestal door domme antwoorden) word tijd dat hij weet hoe het is!
En nu geen gezeik meer!!

Clio 16v.....
Zeg je alweer wat doms zeg dan nix man! Hoe die vent uit Oldenzaal (16V 17" velgen) zijn kofferbak voor elkaar heeft is best wel speciaal!Joost (DoubleYou) schreef:'t was de bedoeling mijn laatste post te zijn daarin, dus ik stop. Vosje ook, hopelijk. Anders pm ik hem wel.
Volgens mij zijn er wel een aantal met audio inbouw die komen, dat zijn de standaard personen die komen, maar superspeciaal is het niet denk ik. Er kan bij mij veel audio in, maar ik heb nog niks. Niet eens een radioIk mag lekker luisteren naar het gesnor van de GTT. Ik ga even een tweedehands radiootje en speakertjes fixen, misschien lukt het deze week nog, zondag is het namelijk veel rijden, en dat zonder sound...
En dan begin je zoals gewoonlijk weer over jezelf (vervuiling)!
Clio 16v.....
Geen gezeik en dan biersmilieEn nu geen gezeik meer!!
![]()

Komt die knakker weer? ik wil m weer zien (de audio) en dingen vragen....Vosje schreef: Zeg je alweer wat doms zeg dan nix man! Hoe die vent uit Oldenzaal (16V 17" velgen) zijn kofferbak voor elkaar heeft is best wel speciaal!
-
- Contacteer:
had die kerel dan 17 inch velgen ???