ACT: Het uitgaanstopic.
Waar zit die tent precies, en wat is het voor iets Lex....??Lex schreef:Gisteravond met een groep wezen stappen in Utrecht. Naar Bad Boyz.
Goedekope entree en drank maakt een leuke avond.
De naam zegt me wel wat, maar kan me even niet voor de geest halen....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dit was een maand of 4 geleden nog de GET DOWN. En daarvoor de Scala.
Zit tegenover het postkantoor in het centrum.
Die tent blijft telkens van eigenaar wisselen maar het barpersoneel en portiers blijven altijd het zelfde. Dus die naamsveranderingen zijn meer belastingtechnisch.
Zit tegenover het postkantoor in het centrum.
Die tent blijft telkens van eigenaar wisselen maar het barpersoneel en portiers blijven altijd het zelfde. Dus die naamsveranderingen zijn meer belastingtechnisch.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het is er inderdaad erg gezellig. Ze draaien er tenminste niet de hele avond van die stampende house. Het wisseld af, dus voor ieder wat wils.
En een hoop blonde chickies
En een hoop blonde chickies

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
Jij was toch getrouwd Lex? Of was je op het menu aan het kijken.Lex schreef: En een hoop blonde chickies

Tijd om er (weer) es heen te gaan met wat gezellige RTC gasten......Chris schreef:Daar kwamen we vroegah nog wel eens, leuke tent.Ivo8hoven schreef:Ow heet die tent nu weer anders......, ja die ken ik wel

Af en toe heb je wel eens goede ideeen!Ivo8hoven schreef:Tijd om er (weer) es heen te gaan met wat gezellige RTC gasten......Chris schreef:Daar kwamen we vroegah nog wel eens, leuke tent.Ivo8hoven schreef:Ow heet die tent nu weer anders......, ja die ken ik wel![]()
![]()

hee word ik geroepen???Ivo8hoven schreef:Tijd om er (weer) es heen te gaan met wat gezellige RTC gasten......Chris schreef:Daar kwamen we vroegah nog wel eens, leuke tent.Ivo8hoven schreef:Ow heet die tent nu weer anders......, ja die ken ik wel![]()
![]()

Immer wieder die verdammte Holländer
ja, en ik kan goed met een BBQ overweg 

en dus mag je ook mee

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Tsss tent... Ik kan tenminste achterin de Express slapen! 

-
Zo groot is Joost niet hoor!Tom schreef:Joost (DoubleYou) schreef:Tsss tent... Ik kan tenminste achterin de Express slapen!
wist niet dat jij een verlengde epxresse hebt

Skoda Octavia 1.8 20V Turbo
-
- Contacteer:
Neeh, ik ben niet zo groot, maar ik kan in ieder geval niet gestrekt gaan slapen. Maar het is nog altijd beter dan op de achterbank van een Citroën AX :-* . Ramp was dat!
-
- Contacteer:
Als je het schot inklapbaar maakt (want hij moet er wel zijn voor het grijs kenteken) en de bijrijdersstoel neerklapt, er een plank neerlegt en daarop wat dekens enzo, heb je een mooi bed. Heb ik aan gedacht voor het op vakantie gaan met die wagen, scheelt weer een tentSteven schreef:Ik kan me 5 ook wel verbouwen als slaap-auto, ken prima....
Of de Laguna van pa, dies nog makkelijker om te bouwen.
Een express is te kort voor mij, moet ik ook verbouwen