Friday Nightmeeting Oss I
-
- Car: GTT
Waar en waneer worden die meetings gehouden in oss of niftrik? Want dan kom ik ook een keer met mijn Renault 5 GTE
-
- Car: GTT
maar waar is die meeting dan in oss of in niftrikTom schreef:normaal gesproken 1x in de twee weken. Afgelopen vrijdag zijn we weer geweest dus over twee weken zijn we er weer. Leuk als je even langs komt
Merijn schreef:De locatie verschilt nogal eens. Met slecht weer zijn we bijna altijd bij de Mac in Beuningen (Gld) te vinden en bij goed weer bij de jachthaven te Niftrik. Bij uitzondering zijn we een keer in Rosmalen en Oss geweest, maar tot nu toe is Beuningen qua McD's de beste oplossing.
-
- Moderator
- Car: MB
de meeting is NIET in Oss en NIET in NiftrikDanny van Duren schreef:maar waar is die meeting dan in oss of in niftrikTom schreef:normaal gesproken 1x in de twee weken. Afgelopen vrijdag zijn we weer geweest dus over twee weken zijn we er weer. Leuk als je even langs komt

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Is et niet een keer leuk om in bij de Mac in Heesch te meeten? dan kan ik dus vanuit mijn werk naar de meeting!
iets voor de volgende?
iets voor de volgende?
grapjas..je bent een luie eikel!!!

Allebei me skirts zitten er op btw. Heb alleen wel probleempjes. Kwam vandaag in de stad, quintezz in de aanbieding voor 99 euro, uitlaat van maniac 65 euro, cupralip 40 euro, blok fritsie 200 euro, spuitkosten voorbumper 180 euro....AAAAAAARRRGGGHHHH waarom nu alles tegelijk...

Allebei me skirts zitten er op btw. Heb alleen wel probleempjes. Kwam vandaag in de stad, quintezz in de aanbieding voor 99 euro, uitlaat van maniac 65 euro, cupralip 40 euro, blok fritsie 200 euro, spuitkosten voorbumper 180 euro....AAAAAAARRRGGGHHHH waarom nu alles tegelijk...

Tjah, wie mooi wil rijden moet (finaciele) pijn lijden~Haas~ schreef:grapjas..je bent een luie eikel!!!
![]()

Heel cool als je de volgende keer langs komt!Danny van Duren schreef:maar waar is die meeting dan in oss of in niftrikTom schreef:normaal gesproken 1x in de twee weken. Afgelopen vrijdag zijn we weer geweest dus over twee weken zijn we er weer. Leuk als je even langs komt

The more 5jes, the better!

klopt! Sta dus gelukkig niet alleen met mijn meningMerijn schreef:@Jesper: Lamstraal! Je behoort niet tot na 8'en op je werk te zijn, dus het heeft helemaal geen zin om een F.N.Heesch te doen.

Sebring kopen? Goed geluidje hoorFerdy schreef:succes ermee dan !
toch maar die sebring verkopen dan ?

Nog navraag gedaan voor een katvervanger, maar hoorde dat dat nu weer geen nut had.. zucht wat is het nu?
Over 3 weken dan maar nieuwe radio kopen als ouders terug zijn, springen vast wel bij

Heb nog via vrienden een aanbieding gehad voor een basskist, hoor als het goed is vandaag het type woofer, ben benieuwd of het wat is, weet wel alvast dat het Pioneer is, maar had gister te weinig tijd om meer uit te zoeken

Zucht wat een hoop geouwehoer, klote maandag.... haha

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
[quote="~Haas~"] cupralip 40 euro, quote]
Die dingen zijn origineel bij de dealert 32 euro incl.
En je hebt mn mail dus gehad gister.
Gr.Frits
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Ik denk, laat ik es benzine/geld besparend zijn voor de allervriendelijkste osse/boschenaren onder ons.........
Nou...Stank voor dank
Nou...Stank voor dank

-
- Contacteer:
Nou, bij ons vraagt de dealer er ook 40 euro voor.Frits schreef:~Haas~ schreef: cupralip 40 euro, quote]
Gr.Frits
Welke dealer vraagt er dan 32 voor?
(ik heb namelijk ook intresse in zo'n cupralip)
Volgende keer ben ik er ook wel weer bij denk ik, het is jammer dat ik pas vanaf laat kan, maar daar kan ik helaas weinig aan veranderen....
Ik vind het iig wel gezellig.
Ik vind het iig wel gezellig.
Mooi zo!
Laat of niet laat, maakt niks uit... De meesten komen ook pas tussen half 9 en 9, dus zoveel mis je toch niet (als je uberhaupt al iets mist...
).
Ik ga weer effe een lijstje in elkaar draaien voor de volgende keer.

Ik ga weer effe een lijstje in elkaar draaien voor de volgende keer.

-
*** Friday Nightmeeting Oss e.o. ***
When: Vrijdag 19 september, 20.00 uur
Where: McDonald's, Beuningen (Gld)
Who:
Mario - 5 Baccara
Merijn - Clio Williams
Rob - Clio 16V
Rory - Clio II 16v
Maybe's:
Marcel - 19 1.4e
When: Vrijdag 19 september, 20.00 uur
Where: McDonald's, Beuningen (Gld)
Who:
Mario - 5 Baccara
Merijn - Clio Williams
Rob - Clio 16V
Rory - Clio II 16v
Maybe's:
Marcel - 19 1.4e
Nee! niks ervanMerijn schreef:We'll see!Ze zijn zeker welkom...

Wie gaat er naar die toertoch van de F.N.O ?
Zojah, spreken we ergens af om verder door te rijden richting Limburg.
Ps. Merijn, iets gehoord over een VW meeting bij CarStylingOss?
Diegene van de tellsell reclame's die je nooit meer hoeft te slijpen zekerrobclio16V schreef:Volgens mij verkopen ze daar ook slijpstenen om je Blokker messenset te slijpen of niet???![]()
![]()

Maar wacht Mike(rip), als je nu besteld krijg je er gratis deze slijpsteen bij. Niet dat u em ooit nodig heeft, want deze messen met titaniumlaagje hoeven nooit meer geslepen te worden