daarna wat groene vriendjes verorberen, en dan biertje zuipen

heb je nog meer problemen of ergenissen, dis de plek om alles eruit te gooien!!!DoubleYou schreef:Zal ik dan maar enige uitleg geven?
Ik houd niet zo van bier, mijn vrienden gaan zelf ook niet uit, dus heeft zelf uitgaan ook niet zo'n nut (beetje saai in mijn eentje). Tijdens mijn intro vorig jaar zijn we als groep elke avond uitgegaan, en dat was erg cool. Alleen ga ik niet meer echt met die groep om, omdat die groep nogal uitgesplitst is vanwege HBO studenten en andere studierichtingen...
Geen Renault rijden is inderdaad nog beter besparen, maar je moet toch wel wat fun hebben? Ik ben dus ook student, en dat GTT rijden moet er bij gaan passen. De GTT is er nu 3 weken, maar de grootste kosten zijn natuurlijk al voorbij.
En ik mag dan wel een prima student lijken, ik heb dit jaar nog geen enkele keer een som thuis gemaakten probeer ook niet de beste student uit te hangen. Maar ik heb wel de moeilijkste studie gekozen, dus moet er wel veel tijd in gaan zitten.
Robert dB. schreef:heb je nog meer problemen of ergenissen, dis de plek om alles eruit te gooien!!!
dat kwijt zullen we maar niet te letterlijk nemenmartin rs schreef:hij was alleen an het draaien.
was ook lekker op tijd ahah kon me auto precies voor de deur kwijt
Watvoor draaitafels heb je?martin rs schreef:was zeker ff top stamp[en ben nu zelf ook weer aan het draaien op de vroege ochtend ben nog steeds in de hard stijl sfeer en old........
yeah stevie you go my soul manSteven schreef:Ik ga, heel slecht, naar bobs. Gratis entree
moet een beetje te vaak kiezen om geld uit te geven aan licht geluid of op de spaarrekening voor een vette wagen voor als ik ben afsgestudeerd-Ray- schreef:dsjeez had je nog geen technics SL1200 dan??? sjonge jonge amateuuuuuuuuuur