Veel plezier ermee

Dat is geen club lid, is een lid van de alpine clubDoubleYou schreef:Staat die nog op de sloop?Jasper11turbo schreef:hoeveel GTA alpine,s telt deze club eigenlijk ?
Ik ben er maar een tegengekomen op een prive sloop met rtc stickers op de voorruit ! het was een witte. wie o wie
Ik zei al eerder dat op de franse autodag 1 alpine stond, dus dat maakt 2, meer weet ik niet, maar het zijn er niet veel ben ik bang.
CBS zegt dat er 406 alpines in nederland waren op 1-1-2002. 't is meer dan in 2000, toen was het 376Maar da's nog steeds niet veel!
http://statline.cbs.nl/StatWeb/table.as ... LA=nl&TT=2
ik zei ook dat het heel lastig is om mooie velgen voor zo'n auto te zoeken. Ikzelf vind alleen de velgen iets mindercanonballman schreef:Nee, MOOIE velgen, met turbo motiefje![]()
![]()
Als je daar BBS ers ondergaat knallen dan sloop je de hele auto............
Sorry ik kan het niet laten, i'm addicted: De Express Elektro?Jasper11turbo schreef:enne wel even bedenken dat ik nu dus een stukje armer ben heey ! dus ehhh alles op zijn tijd ! eerst weer mijn loon binnen![]()
Ik ga dus wat spullen verkopen van een 21/25/laguna 2.0 16 v
DY :DoubleYou schreef:Sorry ik kan het niet laten, i'm addicted: De Express Elektro?Jasper11turbo schreef:enne wel even bedenken dat ik nu dus een stukje armer ben heey ! dus ehhh alles op zijn tijd ! eerst weer mijn loon binnen![]()
Ik ga dus wat spullen verkopen van een 21/25/laguna 2.0 16 v
Maar ik begin nu een beetje jaloers te worden op je (met mij meerderen denk ik) dat je een Alpine hebt...![]()
Mocht je hem willen schenken of verkopen, waar je het over had:Jasper11turbo schreef:de express electric staat koud.
Jasper11turbo schreef:de alpine blijft zelfs zo orgineel dat ik zelfs weiger de orginele radio renault eruit te halen...
dit betekend dus wel ... geen cd... maar ouderwetse cassete bandjes
de wonderen wat je met die radio,s wel niet kan doen zijn de wereld nog niet uit nee haha.Tom schreef:daar valt wel een wisselaar in te bakken denk ik
Deze is voor een aantal onder ons wel bekend. Hij was twee jaar terug in bruikleen bij Ton en Marcel, beiden uit Purmerend. (Marcel is ook wel bekend van de Martini GT en gaat tegenwoordig hier ook onder die naam door het leven).Jasper11turbo schreef:hoeveel GTA alpine,s telt deze club eigenlijk ?
Ik ben er maar een tegengekomen op een prive sloop met rtc stickers op de voorruit ! het was een witte. wie o wie
Je kunt origineel van Alpine (Renault) een cd-wisselaar aansluiten op je systeem!! Weet hem zelf alleen ook nog niet te pakken te krijgenJasper11turbo schreef:de alpine blijft zelfs zo orgineel dat ik zelfs weiger de orginele radio renault eruit te halen...
dit betekend dus wel ... geen cd... maar ouderwetse cassete bandjes
Dat weet ik ... ik heb het onderdelen boek van de alpine GTA en die van de A610Alpine schreef:Je kunt origineel van Alpine (Renault) een cd-wisselaar aansluiten op je systeem!! Weet hem zelf alleen ook nog niet te pakken te krijgenJasper11turbo schreef:de alpine blijft zelfs zo orgineel dat ik zelfs weiger de orginele radio renault eruit te halen...
dit betekend dus wel ... geen cd... maar ouderwetse cassete bandjes![]()
Greetz Marcel
Jasper11turbo schreef:Vandaag veel bezoek gehad ! Patrick-clio kwam even langs en nog wat mensen die hier niet bekend zijn.
Spir@l was van de week al langsgekomen maar spijtig was ik er niet... werken![]()
toch maar een paar foto,s gemaakt van de alpine en de willi van Pat.
Is zo'n halfords casette >> cd converter nix voor jou?Jasper11turbo schreef:Dat weet ik ... ik heb het onderdelen boek van de alpine GTA en die van de A610Alpine schreef:Je kunt origineel van Alpine (Renault) een cd-wisselaar aansluiten op je systeem!! Weet hem zelf alleen ook nog niet te pakken te krijgenJasper11turbo schreef:de alpine blijft zelfs zo orgineel dat ik zelfs weiger de orginele radio renault eruit te halen...
dit betekend dus wel ... geen cd... maar ouderwetse cassete bandjes![]()
Greetz Marcel
in die van de a610 word er idd gesproken over een wisselaar , deze lijkt dezelfde als die in een espace je0 model zit (vanaf 98 )
maar zal heus wel een andere stekker hebben...
maakt niet uit, ik verzin wel iets waardoor het wel kan ..
en ik wil zeker geen apart display hebben voor een wisselaar !
voorlopig ruim ik eerst de bende van de voorgaande projecten op voordat ik aan project alpine begin.
groet jasper
In Terwolde stond een alpine (model onbekend, V6) met bandjes van 285/15"? achter. Lijkt me ook niet fijn om daaraan te komen en te betalenAlpine schreef:Jasper,
staat ie bij jouw op 255/50/15 achter? Is zwaar moeilijk om aan nieuw rubber te komen,hou je rechter voet dus in bedwang.![]()
Greetz Marcel
Ja , ik heb hem ook gezien , ik dacht nog zal ik wel of niet reageren..ZERO-X schreef:Kijk eff hier,,mischien handig voor reserve?
http://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... /12224.htm