(gtt) fase 2 speedline velg

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Ruud

Ik ben net mijn 5je aan het poetsen waar de orgionele fase 2 velgen onder zitten. En ik kom tot de ontdekking dat ik EEN speedline velg heb. Het is een orgionele fase 2 velg waar speedline in staat geschreven.
Is hier meer over bekent ik heb het nog nooit gezien , of is het toevallig een cup velg of zoiets.

Groetjes Ruud
Marcel J.

Volgens mij zijn alle fase 2 elgen speedline (was vroeger huisleverancier)

Kheb in vier velgen "speedline" staan, dus is normaal zeker.
Ruud

Dat zou dan goed kunnen dan is weet ik dat ook weer. Ik heb zelf 3 velgen met made in France en nog wat en 1 speedline velg daarom vond ik het zo gek maarja we weten nu weer beter.

Groetjes ruud
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Speedline is normaal.
Dr.Turbostein

Renault heeft op hun sportwagen al altijd speedline gebruikt. Zowel GTT's, willy's 16V's R21T's,.....
Allemaal speedline
Tom
Moderator
Car: MB

Ruud schreef:Dat zou dan goed kunnen dan is weet ik dat ook weer. Ik heb zelf 3 velgen met made in France en nog wat en 1 speedline velg daarom vond ik het zo gek maarja we weten nu weer beter.

Groetjes ruud
volgens mij staat er made in france EN speedline in. Wel kan het zo zijn door het opnieuw spuiten dat de letters wat minder leesbaar geworden zijn
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Plaats reactie