Duh, wat zeg ik ook!Tom schreef:duh......een 5 en een clio hebben ook geen veren achter
is er dan een ander idee om het daar te verstevigen? Iets monteren op de kappen lijkt me nogal nutteloos

Duh, wat zeg ik ook!Tom schreef:duh......een 5 en een clio hebben ook geen veren achter
ohhhhh wat zijn we scherp....Tom schreef:duh......een 5 en een clio hebben ook geen veren achter
Word de wegligging dan slechter? Zo ik jou hoor lijkt me wel... Dat wil ik niet natuurlijk.Tijn schreef:stijver achter (los van de discussie of een veerpootbrug achter zin heeft) maakt hem listiger achter... meer overstuurd.
Krijg je dan nou eerder overstuur met een brug achter? Of hoe zit het daarmee.Tijn schreef:neuh... net wat je lekker vind.
persoonlijk ben ik niet vies van een beetje overstuur.
Benodigdheden:DoubleYou schreef:Krijg je dan nou eerder overstuur met een brug achter? Of hoe zit het daarmee.Tijn schreef:neuh... net wat je lekker vind.
persoonlijk ben ik niet vies van een beetje overstuur.
En hoe bevestig je zo'n achterbrug op de express? Of R5?
Wat is het risico als je dan onverwachts wordt aangereden aan de zijkant? Duwt de stang dan niet de andere kant van de auto ook krom, waardoor je dan onverhoopt nog meer schade hebt?Riël schreef:
Benodigdheden:
Dikke stang diameter 30mm stevig spul als 't kan.
Hamer
Ijzerzaagje
Lasapparaat
Schuurpapier
Spuitbusje (witte) lak
Je neemt de ijzeren stang en maakt deze op maat met het ijzerzaagje zodat je hem op je achterste wielkasten kan leggen.
Je slaat de uiteinden van de stang wat plat.
Je schuurt de plekken waar de stang komt bij de wielkast op.
Je legt de stang nog eens op zijn plekkie.
Je bakt 'm vast dmv lasapparaat.
Even afkoelen en likje spuitverf erop.
Do the limbo-dance met je brug achter
Jazeker: door een veerpootbrug voor wordt de voortrein stijver, waardoor deze directer reageert.Ben schreef:merk je daar nu echt wat van tijdens het rijden?
ja, maar dat heb je ook met een geschroefde veerpootbrug lijkt me.Donleben schreef:Wat is het risico als je dan onverwachts wordt aangereden aan de zijkant? Duwt de stang dan niet de andere kant van de auto ook krom, waardoor je dan onverhoopt nog meer schade hebt?Riël schreef:
Benodigdheden:
Dikke stang diameter 30mm stevig spul als 't kan.
Hamer
Ijzerzaagje
Lasapparaat
Schuurpapier
Spuitbblablabla)