Ongelukje met fietser

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Serge1916V

Ja.....
Ik rijd gister dus weg bij mijn werk en rijd langs het spoor af(spoor is hoger dan de weg 3 meter) en wil hier de ventweg van de rondweg opdraaien dat meteen een brug is waar de trein overheen rijdt komt daar dus aan de verkeerde kant van de weg over de stoep vanachter de brug vandaan een fietser aangereden.....KLATS!!!! (S) ik word hier moe van :@
Dus d8 in 1ste instantie dat er iets met de spiegel was ofzo.
Stap dus uit en zie zijn voorwiel helemaal krom, kijk naar de auto en zie op de rechterdeur onderaan een krasdeuk en net daarachter de deur in de carroserie, dus de hoek van de zijkant en de deuropening een deuk met lak eraf gekrakt. (N)
Precies op zo'n K#Tplek
Ik ben benieuwd wat dit gaat worden........hij geeft zelf wel toe fout te zijn dus hoop dat hij geen gelijk krijgt...want is een fietser.
Ik zal vanavond foto's erop zetten :@ :@ :@

Grtzzz
Serge
Alleycat
Contacteer:

Veel suc6!
Want dat is het lulligste met die k#tfietsers, ze doen van alles maar en ze krijgen bijna altijd gelijk!
Dat is net als die nieuwe regels mbt de voorrang, ze kwamen al van alle kanten om je heen rijden, nu helemaal omdat ze weten dat ze toch juridisch onkwestbaar zijn. :(
Ik word er zo moe van dat je als autobezitter automatisch als boosdoener wordt aangewezen, omdat je zogenaamd de sterkste zou zijn! (N)
Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat komen, omdat die fietsert meewerkt, maar ik zie het somber in.
Misschien kun je regelen dat hij je gewoon geld geeft :wink:
Anton (R1916V)

Lekker klotuh :evil:
Ik heb begrepen dat fietsers en voetgangers beschermt verkeer zijn. Dus ga der maar niet van uit dat er een vergoeding tegenover staat.
Misschien is het een fatsoenlijk iemand die het gewoon bij op zijn verzekering verhaalt. Dat zou natuurlijk wel beter zijn. Ben benieuwd :wink:
...::: RENO HEAVEN 'S OPEN :::...
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
martin rs

die regel moeten ze afschaffen fietsers altijd gelijk.
met zijn drieen naast elkaar fietsen en overal voorang nemen enz. klootzakken.

wel klote zeg wees blij dat ie zelf zei dat ie fout was. hopen dat je dat glijk ook van de verzekering krijgt.
Anton (R1916V)

Alleycat schreef:Veel suc6!
Want dat is het lulligste met die k#tfietsers, ze doen van alles maar en ze krijgen bijna altijd gelijk!
Dat is net als die nieuwe regels mbt de voorrang, ze kwamen al van alle kanten om je heen rijden, nu helemaal omdat ze weten dat ze toch juridisch onkwestbaar zijn. :(
Ik word er zo moe van dat je als autobezitter automatisch als boosdoener wordt aangewezen, omdat je zogenaamd de sterkste zou zijn! (N)
Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat komen, omdat die fietsert meewerkt, maar ik zie het somber in.
Misschien kun je regelen dat hij je gewoon geld geeft :wink:
Je was me voor :D
Alleycat
Contacteer:

sorry (F) :lol:
Matijs
Contacteer:

Mooi naadje. :@

Ik moet zeggen dat ik zelf ook als een malloot fiets, maar dat houdt wat mij betreft juist in dat je extra op moet letten en altijd de hand en/of voet bij de rem houdt. En niets aan mijn fiets werkt, behalve de rem! Als je weet dat je fout zit moet dus ook zorgen dat je het overzicht houdt en ongelukken voorkomt. Een fiets heeft geen dode hoeken, dus als je met je fiets ergens tegenop knalt ben je zelf schuld.
Serge1916V

Meestal als de fietser fout is dan word het 50/50 verhaal. Als ie het zelf ook aangeeft dat ie fout zit dan word het denk ik wel een stuk makkelijker...dat hoop ik dan maar!!

Blijkbaar moet ik nog een dikkere uitlaat erop zetten zodat ze schrikken als ik aan kom rijden, dan kijken ze wel uit.
Of misschien zonder uitlaat :p
Lief Engeltje
Contacteer:

ik hoop dat je vergoeding krijgt...

maar hoop er niet op , ken genoeg gevallen die er naar konden fluiten...(jammer genoeg)

als ik fiets ben ik ook levensgevaarlijk , maar pas wel op. voel zelf ook niet bepaald de behoefte om op een motorkap te liggen namelijk :wink:
-=Life Sucks=-
meiske van JoostR :p
Anton (R1916V)

Alleycat schreef:sorry (F) :lol:
(L) ........... :lol:
Alleycat
Contacteer:

:lol: :lol:
Robert Turbo

Das klote.

Ja, die fietsers van tegenwoordig, alleen maar snelsnelsnel.
Ook aan de verkeerde kant van de weg fietsen. :evil:
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Ben

Ik mis ze gelukkig altijd net :) Hier in Hilverusm is t ook een ramp met fietsers. Maar d'r komt een tijd dat er 1 een keer een rare bek trekt tegen mijn voorruit. |F| het wordt steeds erger.

maar als die jongen als zo redelijk is en zegt dat het zijn fout is kunnen jullie het dan niet iets onderling regelen?
Serge1916V

:smoke:
Laatst gewijzigd door Serge1916V op do 4 sep 2003 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Serge1916V

Hij is student :p dus heeft niet zoveel geld
Dus laat het maar via de verzekering gaan, ik weet niet hoeveel dit geintje gaat kosten, hoop dat het veel oplevert, kan ook zeggen dat een paar krassen bij mijn benzinedop ook daarvan zijn... :)
Plaats reactie