Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Tom schreef:ik had al de 40 mm eronder (te koop nu). Maar mijn oude dempers waren op, die kwamen gewoon NIET meer terug nadat je ze induwde, niet best dus
ow...dacht dat de jouwe nog origineel was wat betreft wagenhoogte...verkeerd gedacht dus. Hoe laag isie nu dan? 70mm?
Tom schreef:vanavond even met Rob de schroefset eronder gezet. In een kleine 2,5 uur was het gelukt (voor en achter). Ik zal binnenkort wel effe maar meer posten hierover met foto's.
Tom schreef:ik had al de 40 mm eronder (te koop nu). Maar mijn oude dempers waren op, die kwamen gewoon NIET meer terug nadat je ze induwde, niet best dus
ow...dacht dat de jouwe nog origineel was wat betreft wagenhoogte...verkeerd gedacht dus. Hoe laag isie nu dan? 70mm?
hij is weer wat omhoog gekomen. Voorlopig laat ik hem even zo staan, als het allemaal ingeveerd is en ik vind het wat te hoog dan schroef ik het wel wat lager.
waar plannen we t vrijdag? Niftrik of toch beunigen? Ik vind beuningen wat beter eerlijk gezegs...droog en warm en aangezien t weer de afgelopen week nou niet geweldig was...
~Haas~ schreef:waar plannen we t vrijdag? Niftrik of toch beunigen? Ik vind beuningen wat beter eerlijk gezegs...droog en warm en aangezien t weer de afgelopen week nou niet geweldig was...
Whahaha jij was er vorige week niet bij, held op sokken! Toen stonden we gewoon in de regen en kou En afgelopen zondag ook al! Diehard FNO'ers noemen ze dat, hahahaha
Jongens zet mij maar op zeker ik ben erbij. Nou nou rustig maar ik weet dat dat geweldig is maar we hoeven niet van onze stoel te vallen he
Dus heren tot vrijdag En wat betreft kortings bonnen zijn voor cheapasses dat is nog NIKS ik neem vrijdag zelf een flessie drinken mee DAT is pas cheapASSS
Maar hoe staat het trouwens met een BBQ??? En een keer met z'n alle op vrouwe jacht tijdens een avondje stappen!???
Laatst gewijzigd door Douwe op wo 3 sep 2003 18:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Who:
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Rob - Clio 16V
Johan - Clio 16V
Haas - Clio (incl rechter skirt)
Frits - Clio RT
Douwe - Twingo
Calle + Matijs - 5 GTT
Maybe's:
Panoramix - 25 V6 Turbo
Ferdy - Clio II (ligt eraan of de repetitie doorgaat)
Niels - Clio RT (met nieuwe koeling en nieuw achterwiellager )
Jeroen - Megane Coupe
Yeah! het is zeker dat we komen, moeten toch naar Nijmegen
Who:
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Rob - Clio 16V
Johan - Clio 16V
Haas - Clio (incl rechter skirt)
Frits - Clio RT
Douwe - Twingo
Calle + Matijs - 5 GTT
Maybe's:
Panoramix - 25 V6 Turbo
Ferdy - Clio II (ligt eraan of de repetitie doorgaat)
Niels - Clio RT (met nieuwe koeling en nieuw achterwiellager )
Jeroen - Megane Coupe
Rory - Clio II 16v
heb net btw me rechter skirt erop gezet Ziet er echt vet uit, al zeg ik t zelf. Ik wil mezelf niet ontstijgen, maar ik vind dat ik het ook best netjes heb gedaan...mooi overal afgekit, alleen als de kit droog is nog ff natippen in de carrosseriekleur.
neem aan dat je me opmerking over johan's auto bedoelde? Ja, klopt, zit een hoop werk aan, maar verder zakken met de prijs vind ik echt niet nodig. Blok enz is toch nog goed?
Had ik al verteld dat Rob gisteren die schitterende Turbo-zoem uit mijn audio heeft weten te halen? Nu kan ik dus serieus de Fonz uit gaan hangen in Oss en wijde omstreken.