starten...
Dan is van z'n 12V afgeweest. of je hebt sluiting gemaakt, maar dan zou je zekering eruit hebben gelegen.furious_tuning schreef:En m'n radio resette ineens?????????????
Wil ie wel starten, maar niet aanslaan, of wilt ie niet eens meer starten?
Mrtn = Maarten
we hebben m net aangeduwd en een rondje gereden toen startte ie wel weer gewoon? De accu kan toch nie zomaar leeg zijn wel??Mrtn schreef:Dan is van z'n 12V afgeweest. of je hebt sluiting gemaakt, maar dan zou je zekering eruit hebben gelegen.furious_tuning schreef:En m'n radio resette ineens?????????????
Wil ie wel starten, maar niet aanslaan, of wilt ie niet eens meer starten?
wat type renault?
waarschijnlijk remot er van stuk(versterker, radio)dan trek je de battery wel snel leegfurious_tuning schreef:Clio 16vtje, kep er wel een versterker in zitten, zou het daar mee te maken hebben gehad?gille schreef:wat type renault?
meer geluk,toch nie omdat je battery stuk is zeker,das normaal kost hoor,er gaat wel meer stuk aan die KUTBAKKEN.furious_tuning schreef:Kweenie hoe oud de accu is, kep m'n cliootje nu een jaar... Hoop dat ik het komende jaar er meer geluk mee heb![]()
:-*
Ik heb in een jaar al 2000 euro kapot gehad, word er een bietje depressief van, en ik vin m te mooi om te verkopengille schreef:meer geluk,toch nie omdat je battery stuk is zeker,das normaal kost hoor,er gaat wel meer stuk aan die KUTBAKKEN.furious_tuning schreef:Kweenie hoe oud de accu is, kep m'n cliootje nu een jaar... Hoop dat ik het komende jaar er meer geluk mee heb![]()

Vanaf vrijdag staat ie een weekje bij Reinier omdat er een keerring in de krusas kapot is, gaat weer rond de 300 euro kostenfurious_tuning schreef:Ik heb in een jaar al 2000 euro kapot gehad, word er een bietje depressief van, en ik vin m te mooi om te verkopengille schreef:meer geluk,toch nie omdat je battery stuk is zeker,das normaal kost hoor,er gaat wel meer stuk aan die KUTBAKKEN.furious_tuning schreef:Kweenie hoe oud de accu is, kep m'n cliootje nu een jaar... Hoop dat ik het komende jaar er meer geluk mee heb![]()

hobby kost geld heen sportwagen helemaal. allemaal net even wat meer toeren en je gaat er ook naar rijden he....
maar goed al met al zet even een andere accu erin en kijk hoe ie dan werkt of lichten aan en zie of ze fel of zwak zijn met de motor uit natuurlijk.
maar goed al met al zet even een andere accu erin en kijk hoe ie dan werkt of lichten aan en zie of ze fel of zwak zijn met de motor uit natuurlijk.
Ja klopt maar het moet wel leuk blijven, ik hoop dat ie na volgende week ff heel blijft want jongejongemartin rs schreef:hobby kost geld heen sportwagen helemaal. allemaal net even wat meer toeren en je gaat er ook naar rijden he....

Maar draaide startmotor wel rond? Of dat helemaal niet? Ik had hetzelfde laatst namelijk...bij mij is de startmotor gewoon kapot.furious_tuning schreef:Wil ik m net starten, start ie nie meer ,accu leeg? Kep alleen maar het klokje los gehad??? En m'n radio resette ineens?????????????
-
furious_tuning schreef:Vanaf vrijdag staat ie een weekje bij Reinier omdat er een keerring in de krusas kapot is, gaat weer rond de 300 euro kostenfurious_tuning schreef:Ik heb in een jaar al 2000 euro kapot gehad, word er een bietje depressief van, en ik vin m te mooi om te verkopengille schreef:meer geluk,toch nie omdat je battery stuk is zeker,das normaal kost hoor,er gaat wel meer stuk aan die KUTBAKKEN.furious_tuning schreef:Kweenie hoe oud de accu is, kep m'n cliootje nu een jaar... Hoop dat ik het komende jaar er meer geluk mee heb![]()
Keerring van de krukas is een ziekte bij Renault.