starten...

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Bennie

Wil ik m net starten, start ie nie meer ,accu leeg? Kep alleen maar het klokje los gehad??? En m'n radio resette ineens?????????????
martin rs

doen je lichten het nog wel??
alle zekeringen nog heel??
Mrtn
Car: R5GTT

furious_tuning schreef:En m'n radio resette ineens?????????????
Dan is van z'n 12V afgeweest. of je hebt sluiting gemaakt, maar dan zou je zekering eruit hebben gelegen.

Wil ie wel starten, maar niet aanslaan, of wilt ie niet eens meer starten?
Mrtn = Maarten
Bennie

Mrtn schreef:
furious_tuning schreef:En m'n radio resette ineens?????????????
Dan is van z'n 12V afgeweest. of je hebt sluiting gemaakt, maar dan zou je zekering eruit hebben gelegen.

Wil ie wel starten, maar niet aanslaan, of wilt ie niet eens meer starten?
we hebben m net aangeduwd en een rondje gereden toen startte ie wel weer gewoon? De accu kan toch nie zomaar leeg zijn wel??
gille
Contacteer:

wat type renault?
Bennie

gille schreef:wat type renault?
Clio 16vtje, kep er wel een versterker in zitten, zou het daar mee te maken hebben gehad?
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Accu's zijn op een bepaald moment ook gewoon op, net als gewone oplaadbare batterijen. Misschien is de jouwe gewoon aan vervanging toe. Hoe oud is 'ie? En zit er nog voldoende gedestileerd water in?
gille
Contacteer:

furious_tuning schreef:
gille schreef:wat type renault?
Clio 16vtje, kep er wel een versterker in zitten, zou het daar mee te maken hebben gehad?
waarschijnlijk remot er van stuk(versterker, radio)dan trek je de battery wel snel leeg
martin rs

dat kan je weer zo zien door de radio uit te zetten en te kijken of de versterker dan aan blijft staan.
Bennie

Kweenie hoe oud de accu is, kep m'n cliootje nu een jaar... Hoop dat ik het komende jaar er meer geluk mee heb :evil: :@ :-*
gille
Contacteer:

furious_tuning schreef:Kweenie hoe oud de accu is, kep m'n cliootje nu een jaar... Hoop dat ik het komende jaar er meer geluk mee heb :evil: :@ :-*
meer geluk,toch nie omdat je battery stuk is zeker,das normaal kost hoor,er gaat wel meer stuk aan die KUTBAKKEN.
Bennie

gille schreef:
furious_tuning schreef:Kweenie hoe oud de accu is, kep m'n cliootje nu een jaar... Hoop dat ik het komende jaar er meer geluk mee heb :evil: :@ :-*
meer geluk,toch nie omdat je battery stuk is zeker,das normaal kost hoor,er gaat wel meer stuk aan die KUTBAKKEN.
Ik heb in een jaar al 2000 euro kapot gehad, word er een bietje depressief van, en ik vin m te mooi om te verkopen :(
Bennie

furious_tuning schreef:
gille schreef:
Ik heb in een jaar al 2000 euro kapot gehad, word er een bietje depressief van, en ik vin m te mooi om te verkopen :(
Vanaf vrijdag staat ie een weekje bij Reinier omdat er een keerring in de krusas kapot is, gaat weer rond de 300 euro kosten :@
martin rs

hobby kost geld heen sportwagen helemaal. allemaal net even wat meer toeren en je gaat er ook naar rijden he....

maar goed al met al zet even een andere accu erin en kijk hoe ie dan werkt of lichten aan en zie of ze fel of zwak zijn met de motor uit natuurlijk.
Bennie

martin rs schreef:hobby kost geld heen sportwagen helemaal. allemaal net even wat meer toeren en je gaat er ook naar rijden he....

maar goed al met al zet even een andere accu erin en kijk hoe ie dan werkt of lichten aan en zie of ze fel of zwak zijn met de motor uit natuurlijk.
Ja klopt maar het moet wel leuk blijven, ik hoop dat ie na volgende week ff heel blijft want jongejonge :)
jeroen.k

furious_tuning schreef:Wil ik m net starten, start ie nie meer ,accu leeg? Kep alleen maar het klokje los gehad??? En m'n radio resette ineens?????????????
Maar draaide startmotor wel rond? Of dat helemaal niet? Ik had hetzelfde laatst namelijk...bij mij is de startmotor gewoon kapot.
Dr.Turbostein

furious_tuning schreef:
furious_tuning schreef:
gille schreef:
Vanaf vrijdag staat ie een weekje bij Reinier omdat er een keerring in de krusas kapot is, gaat weer rond de 300 euro kosten :@

Keerring van de krukas is een ziekte bij Renault.
Plaats reactie