Kom je dan uit Egmond?iwi schreef:Vanmorgen rond 07:30 een Clio Williams op de Hoeverweg (tussen Alkmaar en Egmond) in de richting van Egmond.
Niet heel veel kunnen zien omdat ik de andere kant aan het rijden was
De Onbekende Renault.
-
- Contacteer:
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
Had deze williams velgen? Anders is het Frits Lodewijk. Komt ook uit boskoopFlorus schreef:Vanmiddag om 17.20 in waddinxveen,richting 7-huizen,een blauwe,waarschijnlijk 16v, kenteken : 11-DP-..
Snelle bak,kon hem niet eens bijhouden !(met m'n berlingo 1.8d)

5 GT Turbo '88 GT5
shit! gespot met me maitraisseSander101 schreef:Das een goeie-Ray- schreef:heee, was ik dat?Sander101 schreef:Vnamiddag op de n11 vanuit zoeterwoude een grijze 5 GTT. Ik toeterde en zwaaide en hij zwaaide terugEr zat een dame naast je en je reedt vanaf de n11 de a4 op om vervolgens meteen weer eraf te gaan. T-splitsing ging je rechts en bij de stoplichten ging je weer rechts.
En nee, ik ben je niet aan het stalken

nee dat was ik dus niet, geen vrouwen in mijn auto

Immer wieder die verdammte Holländer
vandaag in hilversum, VEEL Renaults
- R5GTT wit, op de larenseweg, is dat die van Jelmer? lijkt erop dattie stil staat, grote Reesmus stikker op de achterruit.
- R5GTT rood, ik zwaaien en seinen, geen reactie
verders helemaal standaard, geen RTC kenmerken.
- Clio 16V, zwart, 5 spaaks velgen. geen RTC kenmerken, op de hoek bij de spoorovergang bij het station (waar je heel lang stil staat
)
- Clio 16V, wit, donkere OZ velgen, dik laag, wederom geen RTC kenmerken.
dit alles tussen 1930 en 2030.

- R5GTT wit, op de larenseweg, is dat die van Jelmer? lijkt erop dattie stil staat, grote Reesmus stikker op de achterruit.
- R5GTT rood, ik zwaaien en seinen, geen reactie

- Clio 16V, zwart, 5 spaaks velgen. geen RTC kenmerken, op de hoek bij de spoorovergang bij het station (waar je heel lang stil staat

- Clio 16V, wit, donkere OZ velgen, dik laag, wederom geen RTC kenmerken.
dit alles tussen 1930 en 2030.
Ja, dat is die van jelmer..-Ray- schreef:vandaag in hilversum, VEEL Renaults![]()
.
-Ray- schreef:shit! gespot met me maitraisseSander101 schreef:Das een goeie-Ray- schreef:heee, was ik dat?Sander101 schreef:Vnamiddag op de n11 vanuit zoeterwoude een grijze 5 GTT. Ik toeterde en zwaaide en hij zwaaide terugEr zat een dame naast je en je reedt vanaf de n11 de a4 op om vervolgens meteen weer eraf te gaan. T-splitsing ging je rechts en bij de stoplichten ging je weer rechts.
En nee, ik ben je niet aan het stalken
nee dat was ik dus niet, geen vrouwen in mijn auto![]()

-
Is dit je coming out Ray?-Ray- schreef: nee dat was ik dus niet, geen vrouwen in mijn auto![]()

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Jawel zilverkleurige 5 GTT phase 2 (errug strakke bak) zat een gast in met een petje, effe toeteren en hij stak zijn hand op.Ivo8hoven schreef:mis ik geen andere (on) bekende renault vanavond...?
Vedere leuke 5 spaaks velgen welke weet ik veel.
Was in rotterdam bij die grote rotonde naar blijdorp hij kwam uit richting spaanse polder.
Ik dacht eerst Jean Paul maar was hem niet.
Bedoel je hem ivo?

.:: TurboPowerr ::.
De eerste lading nieuwe Scénics staan bij dealer.
Tevens staat er bij de dealer in Bodegraven momenteel een phase1 uit 1986 met slecht 60.000KM, eerste eigenaar, die ietjes te warm is geworden..
Dat krijg je als je hem aan je zoon meegeeft..
Tevens staat er bij de dealer in Bodegraven momenteel een phase1 uit 1986 met slecht 60.000KM, eerste eigenaar, die ietjes te warm is geworden..
Dat krijg je als je hem aan je zoon meegeeft..
voor reparatie of te koop?
Zijn al bezig met repareren, dacht dat de rekening +- op E2700,- zit.-Ray- schreef:voor reparatie of te koop?
De eigenaar zal hem nooit verkopen, tis een oude weduwe vrouw, teveel sentiment voor haar.
Hij lijkt er errug veel op, maar het is m denk niet....Tino schreef:Jawel zilverkleurige 5 GTT phase 2 (errug strakke bak) zat een gast in met een petje, effe toeteren en hij stak zijn hand op.Ivo8hoven schreef:mis ik geen andere (on) bekende renault vanavond...?
Was in rotterdam bij die grote rotonde naar blijdorp hij kwam uit richting spaanse polder.
Bedoel je hem ivo?

-
- Car: 5 GTT phase 1; R14
Mijn moeder heeft er vroeger ook 1 gehad, is totaal weggerrotCalle schreef:Ik las pas bij een advertentie voor een R14 dat er nog 12 in Nederland van zijn... Die was trouwens roestvrij...De volgende keer dat dat erbij staat ga ik ook echt kijken.

Niemand in de club die er 1 heeft?
Om 18.00 uur Monsieur SEmmelot (Stephan) om de Randweg naar Haarlem.
Ik ree zelf in een zilveren Picklick automaat de andere kant op
Ik ree zelf in een zilveren Picklick automaat de andere kant op
Nee,hij had zilverkleurige velgen.Roy schreef:Had deze williams velgen? Anders is het Frits Lodewijk. Komt ook uit boskoopFlorus schreef:Vanmiddag om 17.20 in waddinxveen,richting 7-huizen,een blauwe,waarschijnlijk 16v, kenteken : 11-DP-..
Snelle bak,kon hem niet eens bijhouden !(met m'n berlingo 1.8d)
Frits ken ik wel,woont in de wijk vlak achter mij,williams blauwe 16v met williams velgen,heb er 1 keer in gereden toen hij hem net had.

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Die van haas is toch nog niet klaar he? En dan zou ik niet zo naar oudewater rijden als ik van Jeroen vandaan kwam???Ivo8hoven schreef:Hij lijkt er errug veel op, maar het is m denk niet....Tino schreef:Jawel zilverkleurige 5 GTT phase 2 (errug strakke bak) zat een gast in met een petje, effe toeteren en hij stak zijn hand op.Ivo8hoven schreef:mis ik geen andere (on) bekende renault vanavond...?
Bedoel je hem ivo?
.:: TurboPowerr ::.
Vanavond tegen 20:00 gespot in Oldezaal:
- Clio 1.8 RSi met RTC stickers (Michel RSi)
- Kenteken NJ-ZX-44
- Kleur: bordeaux rood
- Staat: erg netjes
- Tuning: Mooie vijfspaaks velgen.
Eindelijk gespot, maar nog steeds niet in Losser
- Kenteken NJ-ZX-44

Deze heb ik ook al eens zien rijden op de Bergselaan in Rotterdam.Tino schreef:Jawel zilverkleurige 5 GTT phase 2 (errug strakke bak) zat een gast in met een petje, effe toeteren en hij stak zijn hand op.Ivo8hoven schreef:mis ik geen andere (on) bekende renault vanavond...?
Bedoel je hem ivo?
Wel een strakke bak hoor

-
Vanavond tegen 20.00 gespot in Oldenzaal:dtune_stefan schreef:Vanavond tegen 20:00 gespot in Oldezaal:
- Kenteken NJ-ZX-44
- Clio 1.8 RSi met RTC stickers (dtune stefan)
- Kenteken: euh

- Kleur: Zwart Met.
- Tuning: Mooie meerspaaks(TSW)velgen en een lekker geluid uit de "POT"
Weer gespot, alleen weer niet in Losser

Tot 12 September Stefan

Skoda Octavia 1.8 20V Turbo
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vanmiddag gespot rond 12.30uur. in de parkeer garage onder het Vredeburg in Utrecht een
Zilverkleurige Clio 16v met 15inch BSA Phoenix(OZ Polaris-look).
Zaten geen RTC-kenmerken op. Maar wel een kentekenplaathouder van Autobedrijf B+H uit Nieuwegein.
Wie o Wie is dit?
Ik had helaas geen strooi stickers bij mij.
Zilverkleurige Clio 16v met 15inch BSA Phoenix(OZ Polaris-look).
Zaten geen RTC-kenmerken op. Maar wel een kentekenplaathouder van Autobedrijf B+H uit Nieuwegein.
Wie o Wie is dit?
Ik had helaas geen strooi stickers bij mij.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Deze vannochtend weer gespot op de Carnegielaan (richting Metropole), reed zelf in een 626 dus (weer) weinig zwaaienGoof schreef:Afgelopen dinsdag, parkeerplaats van Zwarte Pad in Scheveningen, een 5 GT phase 1, zilver mettallic.
Kenteken begon met PB geloof ik, zover ik kon zien zag ie er wel netjes uit, heb niet goed gekeken, ik kwam net van het strand en er net achter dat ik een lekke achterband had, van m'n mountainbike wel te verstaan

Net zo rond 16:30 gespot op de Johan de Wittlaan te Den Haag:
[img]http://www.r2racing.nl/images/r2racers/peter.jpg[/img]
Reed in een flits voorbij, lette niet echt op want et is daar namelijk nog al duw en trek werk wie er het eerst wegmag
[img]http://www.r2racing.nl/images/r2racers/peter.jpg[/img]
Reed in een flits voorbij, lette niet echt op want et is daar namelijk nog al duw en trek werk wie er het eerst wegmag

Don't walk the grass... smoke it
hehehe neej op z'n raamband staat http://www.r2racing.nl
daarom ben ik ff op die site gaan kijken en vond deze foto
daarom ben ik ff op die site gaan kijken en vond deze foto

Don't walk the grass... smoke it
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
heb em ook gespot op de randweg. jezus was zijn die velgen smerig. die auto is denk ik 3 mnd niet meer gewassenFerdy schreef:net gespot in Wijchen zuid
clio williams
ph-zj-33
zag er goed uit
moest alleen wel gewassen worden
geen RTC kenmerken