Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
bij dat tankstation op de bruistensingel, niet de shel maar die andere. Jij kwam vanaf het station (richting) en draaide de buitenpepers op. daar reed ik toen net voorbij maar jij zag mij niet (ik kon niet tuteren omdat ik klanten bij had)
Hey hallo waar de F.ck ligt beuningen en hoe lang rijdt je er over vanaf Amersfoort???? Iemand?? Lijkt me namelijk wel een keer leuk om te komen!!! weet er trouwens iemand of er wel eens een meeting omgeving Amerfoort utrecht word gehouden????
~Haas~ schreef:@Merijn: klopt, wil ook graag een andere auto, maar ja, dat zit er gewoon niet in, ook niet als ik nu ga sparen, want dat loon van de AH schiet ook niet op. De dingen die ik beschreef wil ik heel graag, maar denk dat het na de velgen ophoud...uit financieel en vriendinvriendelijk opzicht. Maar wil graag OF orig Clio 16V wielen of iets met veel spaken, supertourismo of zoiets als rob...maar ja, naar de cash kijkend denk ik dat t orig 16V word.
ps laatst btw een clio 16V gezien met 1916V ph I wielen eronder, staat ook niet onaardig. Dus wie er over een maand of drie vier goede rechte clio 16V velgen te koop weet staan met redelijke goede banden, laat t me maar weten
die velgen die jij bedoelt zitten ook onder de clio gran prix en onder de megane coupe
nee nee, zeker niet...gewone orig 1916V ph I wielies
Als je in Beuningen bent en over Nijmegen terug rijdt kun je direct bij de BP als je Nijmegen binnenkomt goedkoop tanken, scheelt iets van 7 a 8 cent per liter.
Calle schreef:Als je in Beuningen bent en over Nijmegen terug rijdt kun je direct bij de BP als je Nijmegen binnenkomt goedkoop tanken, scheelt iets van 7 a 8 cent per liter.
Merijn schreef:@Niels: Good to have you back...
Wat heb je allemaal vervangen aan de koeling? En is het nu weer gewoon 100%? Geen problemen met je koppakking of zo?
Ik hoop je vrijdag te zien!
Koeling... eeeuh, thermostaat/radiator/sensor en weer zooitje koelvloeistof... koppakking helemaal ok, alles weer 100%. Donderdag gaat r achter een nieuwe lager in... Dus... tja, je moet r wat voor over hebben.... *snik*
Maarja, kzal jeroen vanavond ff vragen, kijken of t allemaal uitkomt.... Maybe tot vrijdag
Ik ga a.s. vrijdag al naar de meeting op Circuit Zandvoort, maar als het hier nou is wat drukker word, kom ik binnenkort zekers eff langs daar in Beuningen...!
Ivo8hoven schreef:Ik ga a.s. vrijdag al naar de meeting op Circuit Zandvoort, maar als het hier nou is wat drukker word, kom ik binnenkort zekers eff langs daar in Beuningen...!
het zijn voor FNO-begrippen slechte tijden...zal wel door de vakantie komen... (al moet ik ook zelf de hand in eigen boezem steken...sorry vriendjes!!)
Ivo8hoven schreef:Ik ga a.s. vrijdag al naar de meeting op Circuit Zandvoort, maar als het hier nou is wat drukker word, kom ik binnenkort zekers eff langs daar in Beuningen...!
Lijkt me een goed plan, Ivo! We kunnen wel weer eens een 5je gebruiken hier.
Lijkt me een goed plan, Ivo! We kunnen wel weer eens een 5je gebruiken hier.
idd...iets anders dan clio's en een enkele keer een verdwaalde twingo of 19 (no offense btw!!) is ook wel een keer leuk! En dan nog zo'n mooie als de jouwe ... mmmmmhhhh
vanavond even met Rob de schroefset eronder gezet. In een kleine 2,5 uur was het gelukt (voor en achter). Ik zal binnenkort wel effe maar meer posten hierover met foto's.