probleem

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Turbobilly

ik kom hier trug van 3 weken spanje en ga effe met mne oto rijden(want mne pa had er in den tussentijd blijkbaar 200km mee gereden ) en hij doet geweldig raar

as ik optrek in elke versnelling maakt em een gebrom en begint em te ratelen as ik dan pak op 2000 toeren rij in 5 (+- 80km/h)
en kwil optrekken ,trekt em wel op ma tis juist alsof de motor en/of de versnellingsbak eronderuit gaan vallen en de pook shaked ook geweldig dan .. ni normaal dus...
dit had em ervoor ni...

weet iemand wat dit zou kunnen zijn?

kga morgen nog es proberen en als hij t nog heeft kom ik er miss zo mee na de FNM...dan moet er daar maar er is iemand kijken (AUB)

groeten

ps : HHHHHHHHHEEEEEEEELLLLLLLLPPPPPPPP
Lief Engeltje
Contacteer:

en je pa had hem geleend ???? :p
-=Life Sucks=-
meiske van JoostR :p
Turbobilly

ja hij had er mee liggen rondrijden toen ik op vakantie was , :evil:
Marcel B.

Zou je dan niet es aan hem vragen oftie er rare dingen mee heeft gedaan?
Don't walk the grass... smoke it
jeroen.k

Turbobilly schreef:ja hij had er mee liggen rondrijden toen ik op vakantie was , :evil:
Les voor de volgende keer,,,sleutel verstoppen!!!

Maar ik zou je pa er wel ff op aanspreken ja!
Chrisv

Ik zou iig wel erg boos op mn pa zijn denk ik...

Suc6 verder
some people are alive only because it's illegal to kill them
Mrtn
Car: R5GTT

Misschien is er een motorsteun gescheurd waardoor de motor én bak gaan kantelen, gezien het ernstig wiebelen van de pook.

Tegen een beetje trappen moet ie tegen kunnen hoor
Mrtn = Maarten
mark -19- 16v

ja kan idd je baksteun is bekijken of dat die niet iets gescheurd is zodat je blok zegmaar iets kantelt

bij mijn 19 16v was het rubber van de baksteun afgeschuurd en kantelde me blok ook kon enkel nog maar in de 3 komen

ps blok lag ook erg scheef toen
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
RonnyClio

:D heheh meestal is het bij mij andersom

klinkt me wel logisch idd dat een rubber van je motorsteun afgebroken kan zijn. Helemaal met een beetje krachtige moter, en misschien een droge rubber van het warme weer afgelopen tijd??? ik weet niet hoor, ik denk maar hardop :)

laat je het nog wel even weten wat het nou was? daar ben ik altijd wel geïnteresseerd in. :foto:
Turbobilly

ja mn pa had er niet gek mee gedaan , gewoon goed warm gereden en alles (zoals ik gezegd had) (dus ook turbo laten afkoelen enzo...)

maar ik ga morgenvroeg zien as ik na t werk ga...
as ie t dan nog heeft , ga ik em eens (laten) onderzoeken..
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Nu er een GTT in zit laat ik niemand in mijn auto rijden meer, en zeker niet mijn ouders. Maar als je het voor de vakantie niet had, en nu wel, kan ik geen enkele andere conclusie trekken dat je vader iets mis gedaan heeft.

Ik ken het probleem echter niet, dus op je vraag helaas geen antwoord.
Dr.Turbostein

motorkap ees opendoen,wagen laten draaien en een paar keer goed gas geven en zien of de motor veel beweegd. indien deze veel beweegd zal het wel een silentblock zijn die stuk is.
Turbobilly

ok juist effe garage gebeld en t was de cardan rechts voor volgens hun...

vorig jaar had ik precies hetzelfde met de linkse cardan ma toen deed ie wel ni zo gek(schokken enzo)

maar we zullen de Renault-garage maar geloven zeker?

groeten
Turbobilly

nu ga ik mijne oto vandaag halen in de garage (cardan rechts nieuw en remmen gemaakt) en ik rijd ermee en nog precies tzelfde gerammel als toen ik em binnen deed...
pook beweegt ook wel redelijk bij stationair gas geven ..
:evil: :( :@

Ik vind dit lichtjes schandalig...

Vorig jaar had ik ongeveer tzelfde aan de hand met dezelfde garage - mijn linkse cardan was toen kapot (maakte een piepend geluid) en ze dachten dat t de turbo was dus hadden ze maar een nieuwe turbo gestoken - ... kben natuurlijk wel teruggegaan en heb gezegd dat t nix veranderd was en toen hebben ze mijne (gloednieuwe) turbo terug gestoken en een nieuwe cardan zoals ik al gezegd had dat(ik dacht dat) het was....

Dus nu morgen terug . Pfoehoe

Zou t misschien toch koppeling ofzo kunnen zijn , misschien iets losgeraakt ofzo???
Turbobilly

gisteren hebben we zelf eens gekeken naar de auto en blijkbaar veranderde de auto niet van geluid als de 3de bougiekabel werd losgetrokken , wat wil zeggen dat er hoogstwaarschijnlijk een cilinder of een bougie/kabel(?) kapot is... Hopelijk t laatste...

Zit hier toevallig iemand die goedkoop revisies doet? :(
da-goof
Contacteer:

Hoor je dat niet gewoon, als ie op 3 pitten loopt?
Turbobilly

ok voor de geinteresseerden even de oorzaak van mijn PROBLEEM : blijkbaar zat er een klep vast , vandaar geratel en getik... en ook nieuwe bougies gestoken, nieuwe cardan , en remmen effe laten regelen(eindelijk na 2 jaar kutremmen heb ik eindelijk echte gttremmen :D )

alvast bedankt voor de replies en tot nog eens

salu
Plaats reactie