Als ik de flens van de versnellingsbak hab, de achteras met de 3 cardans, wat moet ik nog voozien om het om te bouwen?
Komt er electronica bij zien, of wat?
Van R21turbo 2WD naar een quadra 4WD
-
Maar de sper die zit toch in de achteras.
Ik dacht dat er geen elektronica bij kwam kijken omdat het permanent 4WD is. Wat bedoel je met de bodemplaat?
Ik dacht dat er geen elektronica bij kwam kijken omdat het permanent 4WD is. Wat bedoel je met de bodemplaat?
De sper zit inderdaad in de achteras, maar wordt elektrisch/pneumatisch bekrachtigd.
In de bak zit verders een visco-sper tussen voor en achter. Erg fijn als die mee begint te doen, dan ben je echt lekker bezig met je karretje
De bodemplaat is redelijk anders dan van een 2wd. De tunnel is veel wijder, en het gedeelte rondom achteras en kofferbak-vloer is anders.
In de bak zit verders een visco-sper tussen voor en achter. Erg fijn als die mee begint te doen, dan ben je echt lekker bezig met je karretje

De bodemplaat is redelijk anders dan van een 2wd. De tunnel is veel wijder, en het gedeelte rondom achteras en kofferbak-vloer is anders.
rev it like a rental
ineens een quadra kopen,ben je van al dat werk vanafDr.Turbostein schreef:Als ik de flens van de versnellingsbak hab, de achteras met de 3 cardans, wat moet ik nog voozien om het om te bouwen?

-
TO Gille ben ik mee bezig. gewoon uit nieuwsgierigheid.
word tijd dat ge ne makkakenbak kooptDr.Turbostein schreef:TO Gille ben ik mee bezig. gewoon uit nieuwsgierigheid.

Ik heb jou ooit eens in een ander topic horen zeggen over iemand die een 21TQ zocht dat je beter een 21T kon pakken, een TQ-bak kon kopen en hem naar eigen smaak kon bouwengille schreef:ineens een quadra kopen,ben je van al dat werk vanafDr.Turbostein schreef:Als ik de flens van de versnellingsbak hab, de achteras met de 3 cardans, wat moet ik nog voozien om het om te bouwen?

-
We gaan extreem anders beginnen we er niet aan.
Wist wel dat het verschilde maar dat is geen probleem.
Voor de rest is dat alles, nee toch?
Lijkt mij te eenvoudig. What's the catch?
Wist wel dat het verschilde maar dat is geen probleem.
Voor de rest is dat alles, nee toch?
Lijkt mij te eenvoudig. What's the catch?
wie ikkeMatthijs schreef:Ik heb jou ooit eens in een ander topic horen zeggen over iemand die een 21TQ zocht dat je beter een 21T kon pakken, een TQ-bak kon kopen en hem naar eigen smaak kon bouwengille schreef:ineens een quadra kopen,ben je van al dat werk vanafDr.Turbostein schreef:Als ik de flens van de versnellingsbak hab, de achteras met de 3 cardans, wat moet ik nog voozien om het om te bouwen?
Komt er electronica bij zien, of wat?![]()
![]()
![]()
![]()

kournikova

-
Ik????
Don't think so
Don't think so
-
TO GILLE ik heb er al vier en de vijfde is op komst, hoop ik
-
21 turbos TQ????? 
-
Nee 4 x R21T geen quadra's. Zo dik lapen ze niet.
-
Zo dik lopen ze niet. Gemist
-
Heb je soms geen foto's van de bodemplaat en de tunnel? Zou handig zijn. Moet er mijn europacup uitlaat nog in krijgen ook.Menno schreef:een bodemplaat.
electronica is d'r wel wat (sper achterdif) maar stelt niet zoveel voor.