Hallo allemaal,
Ik kwam via Clio Club Holland op jullie internet site terecht en heb me meteen bij de forum ingeschreven, dus ik dacht laat ik me eerst maar even voorstellen.
Ik ben Ronny, vanaf as. zondag 25 jaar en heb mijn Clio nou al zo'n 3 jaar.
Het is een donkergrijs metallic Clio uit '92 met een 1.2 motor Da's dus niet zo snel, maarja het is niet anders...
De Clio is eerst van mijn opa geweest en daarna van mijn pa. Nu begrijpen jullie zeker wel dat ik hem nu pas een beetje "wakker" krijg?

hehehehe Ik merk echt dat-ie steeds feller en feller wordt, en ik kan hem lekker de bochten doorgooien.
Helaas heb ik er vorig jaar grote schade aan gereden (scooter in mijn achterportier) en ik twijfelde echt of het nog wel de moeite waard was om het te laten maken of niet. Maar dinsdag ga ik hem laten repareren zodat ik er voorlopig nog wel een aantal jaren mee kan gaan rijden. Dat is best een investering (800 euro) maar dan wil ik er voorlopig nog een paar jaar niet vanaf.
Nou ga ik de laatste tijd veel met mijn buurjongen mee naar allerlei evenementen, die zijn Honda Civic langzaam aan het uitbouwen is, dus nou ben ik een beetje aangestoken met de virus.
En afgelopen zondag op een franse autodag in Lelystad, zag ik dat je toch wel leuke dingen met een Clio kan doen. Misschien dat ik via de club wat wijzer word.
Ik zit er nu ook over te denken om heel wat dingen veranderen, als het niet al te gek wordt met de kosten, anders spaar ik liever door voor een nieuwere Clio met meer vermogen en ga ik die eens lekker aanpakken, qua dempers + velgen enzo.
Maar het is wel jammer dat mijn Clio gewoon niet zo snel is, zou ik hem nog kunnen laten tunen? Of nog gekker,
zou ik in mijn Clio een 16V motor kunnen (laten) zetten??
Trouwens... tot welke velgmaat zou er bij mij maximaal onder kunnen??? (dan wil ik hem ook nog iets verlagen)
Nou de post wordt nou al best wel lang, ik zal binnenkort mijn plannetjes er wel bij zetten (niks schokkends hoor, hehehe)
Nou, alvast bedankt,