Net gespot op de Tongelrese straat, afslaand de Boschdijk op, in Eindhoven een zeer mooie (en zover ik kon zien originele) Clio Williams. Er zat alleen een lawaai uitlaat onder. Door het afvegen van overtollig kwijl ben ik vergeten de nummerplaat te onthouden en stickers heb ik ook niet kunnen ontdekken.
Megane 2 2.0 16v in de kleur blauw .
Kenteken 38-LX-VL
Dit is een nieuwe camera wagen van de politie .Hij rijdt in de omgeving flevoland
Volgende week word ie voor het eerst ingezet , deze week waren ze filmpjes voor blik op de weg aan het maken of zo ..
die gele evo op de foto is inderdaad degene die ik nu in mijn bezit heb.
alleen zonder deze wielen en koplampen maar met laguna grille.
weet iemand van wie mijn williams geweest is want ik ben benieuwd naar de history van de auto.
de gele evo gaat de verkoop in dus bij interesse pm of mail maar.
bedankt vast
Marcel
Marcello schreef:die gele evo op de foto is inderdaad degene die ik nu in mijn bezit heb.
alleen zonder deze wielen en koplampen maar met laguna grille.
weet iemand van wie mijn williams geweest is want ik ben benieuwd naar de history van de auto.
de gele evo gaat de verkoop in dus bij interesse pm of mail maar.
bedankt vast
Marcel
Chris schreef:Vandaag gespot omstreeks 18:45:
- Lokatie: Een parkeerterrein bij de Hooge Burch in Zwammerdam.
- Model: R5GTT.
- Kenteken: XS-42-JG.
- Kleur: Zwart.
- Staat: Strak, maar wel vuil.
- Tuning: 15" Artec velgen, embleemloze achterkant, smokey knippers, nette booskijkers. Ook zaten er allu matten en pedalen in. Rechtsachter zat een zwart gespoten phase2 wiel. Tevens, dikke nummerplaten, ongeboord gemonteerd(één keer raden door wie). Ook zat er een gele Vive Le Sport stikker op de achterruit.
- Kilometerstand: 185502(leuk voor de twee oude RTC eigenaren).
- Bijzonderheden: Tja, zeer bekende auto van een aantal RTCers onder ons en een collega van mij.
GVD mijn eerste GTT....
Blijft een wijs ding als ik m weer is zie rijden in Oudewater, ik heb m verkocht met 144000 km's erop...!
Marcel (mlg) schreef:Vanochtend in lelystad bij ons aan de werkplaats.
Megane 2 2.0 16v in de kleur blauw .
Kenteken 38-LX-VL
Dit is een nieuwe camera wagen van de politie .Hij rijdt in de omgeving flevoland
Volgende week word ie voor het eerst ingezet , deze week waren ze filmpjes voor blik op de weg aan het maken of zo ..
Das lullig, kom je ze tegen - ff seinen, ff gezellig sjeessen en dan krijg je een boete Kunnen ze niet gewoon in een (sl)Opel gaan rijden
Een paar dagen terug op de parkeerplaats van centerparcs heijderbos een zilvere clio sport gespot. Helemaal uitgebouwd, kwam uit belgie. Had volgens de stickers achter zijn raam al aardig wat prijzen gewonnen.
Gisteren op de snelweg boven in het land ergens: Clio v6 phase 2, met 2 mannen erin, bestuurder had een donkere huidskleur. (whoei wat een bak, heb er nu 2 gespot in 1 week, laatst ook 1 bij ons in het dorp)
some people are alive only because it's illegal to kill them
Gistermoren (donderdag), rond half 7 bij het viaduct over de A13 bij R'dam airport ri. Berkel en Rodenrijs:
Clio 16V
Blauw
Sport Wielen, sportpijp
keneteken begon met ZL-04-?? ofzoiets??
geen rtc kenmerken
had een sticker op de achterruit of iets achter op z'n zonnescherm staan.
GIster middag rond een uur of 12 schat ik,,Op de "Westerweg" vanuit heerhugowaard richting alkmaar.Een tegemoet komende 5 GTT,phase2 op het eerste oog in nette staat,,optisch zag ik alleen een laguna/r19 grill IEMAND van hier????
rond 17:00 - 18:00 in zoetermeer een grijz/zilvere 5 gtt had op de achter klep in het midden een vleugel.
en in bergschehoek een zwart 5gtt met standaart velgjes van een phase II ik zag de bestuurder roken in zijn gtt beetje jammer.
Rond een uurtje of half 3 vannacht, haal ik 2 auto's voor me in, blijkt de voorste een gtt te zijn. Middenweg sittard? Ging richting echt, bekenden? Zijn ruitje ging i.e.g. niet open voor een babbel aan't stoplicht
ZERO-X schreef:GIster middag rond een uur of 12 schat ik,,Op de "Westerweg" vanuit heerhugowaard richting alkmaar.Een tegemoet komende 5 GTT,phase2 op het eerste oog in nette staat,,optisch zag ik alleen een laguna/r19 grill IEMAND van hier????
Toevallig een witte? Die zie ik namelijk wel eens rijden.
Mooi he. Hier in de buurt (almaar/Heerhugowaard) rijdt er ook 1 rond. Ik heb een keer ff naast hem getrokken voor vanaf het stoplicht, maar helaas. Moet er wel ff bijzeggen dat me koppelingsplaten al een stuk afgesleten waren en dat ik dus constant het gas aan het dozeren was. Maar ik ben ook niet de beroerste om te zeggen dat ik met goede koppeling het ook niet red bij zo'n mooie clio sport V6.