Robert dB. schreef:goed gedaan jochie!!![]()

Daar dacht die bestuurder van die "manta" anders over....

Wat heb jij tegen V6-jes?Ivo8hoven schreef:Wel lachuh, net eff mn 13" Bleu Sport wieltjes eronder gezet, rijd echt heel anders als 16"...![]()
Ben net een lekker stukkie aan het sporten, kom ik een calibra V6 tegen, hmm ff kijken met de kraan dicht:
Het gaat net aan, ben net iets sneller, dan maar een goeie slag aan die kraan en dr lekker sissend voorbij.......daag 24V 6 cilindertje![]()
![]()
Donleben schreef:Ik zie hem elke dag en zit er eigenlijk altijd zelf in!twingoturbo schreef:is maar goed ook!
Rijd nu ook n blauwe getunede clio 1.816v in hhw. Met n gouwe renault sticker i.p.v. de originele zilvere logo op de motorkap. Wel 's gezien?
Ja, dat klopt. Ik heb alleen de 5jes uit HHW nog niet gezien.twingoturbo schreef:Donleben schreef:Ik zie hem elke dag en zit er eigenlijk altijd zelf in!twingoturbo schreef:is maar goed ook!
Rijd nu ook n blauwe getunede clio 1.816v in hhw. Met n gouwe renault sticker i.p.v. de originele zilvere logo op de motorkap. Wel 's gezien?
Ben jij zeker Melvin?
Dat is dan de oude van JJ toch? Williams omgebouwd?Donleben schreef:Ik zie hem elke dag en zit er eigenlijk altijd zelf in!twingoturbo schreef:is maar goed ook!
goeie zaak!Jeroen Lubking schreef: Keb er wel weer een klant bij,heb hem gelijk een uitlaat,dumpvalve en intercooler aan gesmeerd
Neeeee, maar je weet hoe ik benIvo8hoven schreef:Levert Ktec ook spul aan AUDI's........???Robert dB. schreef:goeie zaak!Jeroen Lubking schreef: Keb er wel weer een klant bij,heb hem gelijk een uitlaat,dumpvalve en intercooler aan gesmeerd![]()
wat IC heb je die gast aangesmeerd???Jeroen Lubking schreef:Neeeee, maar je weet hoe ik benIvo8hoven schreef:Levert Ktec ook spul aan AUDI's........???Robert dB. schreef:goeie zaak!Jeroen Lubking schreef: Keb er wel weer een klant bij,heb hem gelijk een uitlaat,dumpvalve en intercooler aan gesmeerd![]()
![]()
Kennie bestaat nie en kannie is dood.
Wat ik niet heb,kan ik maken en als het niet past dan maken we het pas...
Een "one off,custom made"gille schreef:wat IC heb je die gast aangesmeerd???
europacup style dusJeroen Lubking schreef:Een "one off,custom made"gille schreef:wat IC heb je die gast aangesmeerd???![]()
Zijn ic nu is net zo groot als die van een 5.....
maak er nu 1 zo groot als de gehele radiateur.
En de uitlaat is ook zelfbouw, net als die van menno.
Dumpvalve is universeel,past op elke turbo auto.
je bent toch laatst in het huwelijksbootje gestapt??Lex schreef:Vanmiddag effe het leven zuur gemaakt van een Wankster in een Lexus IS200.
Bij eerste stoplicht een beetje zijn chickie bekijken