Ben bezig met mijn stoelen eruit aan het halen van mijn Twingo. Aan de linkerkant van de bestuurdersstoel op de sledes (en aan de bijrijdersstoel aan de rechterkant) zitten die torrex (hoe je het ook schrijft) schroeven. Die haal ik er zo uit. Geen probleem. Maar aan de rechterkant van de bestuurdersstoel zit op de slede (en aan de linkerkant van de bijrijdersstoel) een bevestigingsding wat ik er niet uit kan krijgen. Ik kan er niets insteken (een schroevedraaier bijvoorbeeld) of omheen doen (een dopsleutel bijvoorbeeld)
Het is gewoon een soort knop die er is ingedrukt en hij zit muurvast.
Word dit slopen of weet iemand een andere oplossing???
[Twingo] HELP! SPOED! Stoelen eruit halen! (= al gelukt!)
-
- Contacteer:
als het in een rails zit kun je er dan nie gewoon met een grip-tang op ofzoiets? kheb geen idee hoor probeer maar te helpen 

Bedankt maar een grip-tang krijg ik niet tussen de slede. Ik denk dat ik probeer een sleufje erin te zagen en dan met de schroevendraaier, maar ik denk ook dat die muurvast zit...er moet een andere manier zijn maar welke?
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Nee, het is echt van ijzer. Ik snap er nix van. Zou de Renault dealer dit weten? (op de werkplaats?)
Renault Twingo
-
- Contacteer:
Ik heb even voor je gekeken in mijn eigen bolide, maar ik zou ook echt niet weten hoe je dat los moet maken
Wat ik zou doen is naar de Renault garage rijden, daar weten ze het ongetwijfeld...
En als t je dan uiteindelijk gelukt is...dan wil je dat vast wel even melden in dit topic toch (altijd handig voor als ik ooit sportstoelen heb)
Succes iig!

Wat ik zou doen is naar de Renault garage rijden, daar weten ze het ongetwijfeld...
En als t je dan uiteindelijk gelukt is...dan wil je dat vast wel even melden in dit topic toch (altijd handig voor als ik ooit sportstoelen heb)

Succes iig!
* Stefan T-SPORT *
Is goed, ik ga maandag wel even langs. Ik zal je vertellen hoe het gelukt is dan.
als iemand het eerder weet graag, dan kan ik het dit weekend nog doen!
als iemand het eerder weet graag, dan kan ik het dit weekend nog doen!
Renault Twingo
Ga ff in mijn twingo kijken.....en ben renault monteur (maar dat zegt ook nie al te veel) ben zo terug

van marwijk passion
Deze moet je idd van onder los schroeven, rateltje 13 zou ik zeggen, hij zit net achter de bolling, waar je uitlaat pijp doorheen loopt...
suc 6

suc 6
van marwijk passion
kan je ook gewoon liggend onder de auto doen hoor...komt er wel aardig bij....krikken kan best link zijn
je kan beter vanavond je vriendin .... 

van marwijk passion
Hij staat nu op de krik, heb al gezien waar ze zitten, alleen het plenst nu! Dus ff wachten!
Renault Twingo
als je eronder ligt wordt je niet nat hoor!
van marwijk passion
verstandig 
van marwijk passion
Het is al gelukt, moet alleen nog ff de sledes aanpassen enzo, maar daar heb ik al wel een manier voor verzonnen.
Topic kan gelocked worden!
Topic kan gelocked worden!
Renault Twingo
-
- Moderator
- Car: Megane
ik ben benieuwd
Ik ga niet de sledes aanpassen maar ik maak van heel dik traanplaat een soort "mal" waar ik de sledes opzet die al op de stoel zitten. Deze mal bevestig ik in de originele gaten in de Twingo. Ziet er denk ik wel leuk uit!
Renault Twingo