Stoelen R5

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
bleijer

Ik vroeg me af of je stoelen van een Renault 5 Gt Turbo Face 1 gewoon in een standaard 5c kan zetten? Stonden wel geinige stoeltjes te koop namelijk. :smoke:
Alleycat
Contacteer:

Volgens mij wel, als zelfs clio stoeltjes uitwisselbaar zijn met een gtt...
Renault, het is net Lego! :lol:
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Alleycat schreef:Volgens mij wel, als zelfs clio stoeltjes uitwisselbaar zijn met een gtt...
:lol: Ja he, blokjes zijn ook al uitwisselbaar...
't kan in ieder geval.
bleijer

Dat klinkt goed! Hij is niet zo snel dus snelle stoeltjes doet een hoop goeds :worship:
Alleycat
Contacteer:

Klopt! (Y)
Het oog wil ook wat idd, daar komt bij dat gtt stoeltjes ontzettend lekker zitten.
Heb je al stoeltjes? Anders moet je even bij rtc-markt kijken, daar heeft gilles er nog een paar te koop.
PATRICK-CLIO

Dat klinkt goed! Hij is niet zo snel dus snelle stoeltjes doet een hoop goeds
spargo corsa's :) :worship:
~thijs~
Contacteer:

Alleycat schreef:Volgens mij wel, als zelfs clio stoeltjes uitwisselbaar zijn met een gtt...
Clio past toch niet zonder aanpassingen in een GTT, aangezien het frame niet symetrisch is van clio stoeltjes (links en rechts verschillend van hoogte)en van GTT stoeltjes wel
Alleycat
Contacteer:

Met 'enige'aanpassingen wel....
bleijer

Hij is bijna aan de praat dus wellicht dan die stoeltjes erin hangen....... Eerst even :worship: en dan rijden.........
We keep in touch :smoke:
Rolator!!
Rudo

Let op:

Voor de 5 zijn er twee versies:
Stoelen met de twee geleiders ver uit elkaar. en de geleiders dicht bij elkaar. Voor beide versies zijn er gaten in de bodem gemaakt. Dus als je een 5 hebt met stoelen waarvan de geleiders ver uit elkaar zitten, en je wilt de andere versie erin zetten, dan is het een kwestie van op de juiste plaatsen het tapijt wegsnijden (zitten al voorgestanste gaten in, dus je weet precies waar je moet zijn). Het enige wat je dan nog moet doen is de klemmetjes in de bodemplaat zetten waar je de stoelbouten indraait.

succes

Edit:

Om mijn verhaal te complementeren heb ik even deze foto uit een ander topic geleend.
Je ziet hier dus de gaten voor een stoel waarvan de geleiders ver uit elkaar zitten. De andere twee gaten zitten hier verstopt onder het tapijt en zitten aan de voorkant van die metalen drempel. Dus niet zoals deze twee aan de bovenkant.

[img]http://users.skynet.be/fa313328/dave1.jpg[/img]
Derby

hoort dit niet in ee nader topic. of wil je op de motor gaan zitten? dat is nog eens kont verwarming.

Derby
Plaats reactie