[Thierry's Williams]
-
Ik woon in Yerseke, maar mijn Willie rijdt nog niet is net gespoten moet nog rijdend gemaakt worden, ik rij nu in een clio 16v met een willie motor.
Is dat die ene die maandje geleden bij Maarten in de garage stond? Daar heb ik toen nog ff naar staan kijken en diezelfde middag heb ik toen die Willie die ik nu heb voor t eerst gezien (was namelijk een tip van Maarten).wouter 16v schreef:Ik woon in Yerseke, maar mijn Willie rijdt nog niet is net gespoten moet nog rijdend gemaakt worden, ik rij nu in een clio 16v met een willie motor.
Ik vind die velgjes niet misstaan hoor, vind ze wel mooi, net als de hele autoSToRM666 schreef:Witte knipperlichtjes en ik ga ook rondkijken voor de originele velgen. En natuurlijk nog een goed geluidssysteem.

mucho pleziero ermee

Mrtn = Maarten
In t echt zijn die velgen nog mooier. Ze zijn een beetje chroomachtig, maar dat zal je mss zelf weleens kunnen zien op een meetingMrtn schreef:Ik vind die velgjes niet misstaan hoor, vind ze wel mooi, net als de hele autoSToRM666 schreef:Witte knipperlichtjes en ik ga ook rondkijken voor de originele velgen. En natuurlijk nog een goed geluidssysteem.![]()
mucho pleziero ermee

-
mooie bak suc6 ermee en veel rij plezier
als ik jou was zou ik er 16" speedline's er onder zetten als je voor originele gouden gaat

als ik jou was zou ik er 16" speedline's er onder zetten als je voor originele gouden gaat

----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
-
weet ik alleen zien ze er bijna het zelfde uit
en het heeft iets extra's die 16" 

-
- Moderator
- Car: MB
zo lelijk vind ik ze niet. De gemiddelde after market mat ziet er in mijn ogen beroerder uitMrtn schreef:Die mattenset die erin ligt, zijn die van de zwartemarkt ofzo? zijn geen originele toch, want die vind ik nou wel weer misstaan in het verder mooie interieur van je Willy
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
okay er zit wel verschil in maar dat mag de pret niet drukken 

-
Ja dat klopt, en ik weet van die tip, hij had het mij verteld.SToRM666 schreef:Is dat die ene die maandje geleden bij Maarten in de garage stond? Daar heb ik toen nog ff naar staan kijken en diezelfde middag heb ik toen die Willie die ik nu heb voor t eerst gezien (was namelijk een tip van Maarten).wouter 16v schreef:Ik woon in Yerseke, maar mijn Willie rijdt nog niet is net gespoten moet nog rijdend gemaakt worden, ik rij nu in een clio 16v met een willie motor.
easy on the submit button dudeSToRM666 schreef:Hmmmm.....k heb iets 2 keer gepost![]()
Stomme slome verbinding

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
- Car: Megane
mooie bak hoor

hihi die mattenset ziet er bekend uit 
deze heb ik er in liggen (maarten btw ook) :
[img]http://home.wanadoo.nl/count.vampie/Dsc%20073.jpg[/img]
En
voor de willie! die ziet er erug netjes uit 
En wel komen natuurlijk he naar bodegrave! hihi
hoe meer ziel, hoe meer vreugd!

deze heb ik er in liggen (maarten btw ook) :
[img]http://home.wanadoo.nl/count.vampie/Dsc%20073.jpg[/img]
En

En wel komen natuurlijk he naar bodegrave! hihi
hoe meer ziel, hoe meer vreugd!

Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
R5GTT f1 1986Project info
-
Ik ken hem maar al te goed. Niet echt pos.SToRM666 schreef:Wilde je m ook kopen, of ken je Koen goed?
Niet echt pos?? Hoezo?Dr.Turbostein schreef:Ik ken hem maar al te goed. Niet echt pos.SToRM666 schreef:Wilde je m ook kopen, of ken je Koen goed?
-
Veel slechte ervaringen mee gehad. Ik ken hem al een jaar of 5-6.En weet wat er gebeurd met z'n wagens.SToRM666 schreef:Niet echt pos?? Hoezo?Dr.Turbostein schreef:Ik ken hem maar al te goed. Niet echt pos.SToRM666 schreef:Wilde je m ook kopen, of ken je Koen goed?
Ik heb zelfs klanten van hem die bij mij komen op onderhoud voor de prijs en service. Die mensen zijn niet te spreken over hem, maar waarom dat weet ik niet.
Wat doet ie dan met zn wagens? (jaja, ik ben nieuwsgierig
)

-
hij doet niet altijd het werk dat hij zegt dat hij doet.
Bvb zeggen dat er een nieuwe motor in een occasie zit, terwijl het zo niet is,...
Je kunt niet op zijn woord vooruitgaan,...
Je betaald veel voor wat het is.
Hoeveel heb jij mogen neertellen?
Bvb zeggen dat er een nieuwe motor in een occasie zit, terwijl het zo niet is,...
Je kunt niet op zijn woord vooruitgaan,...
Je betaald veel voor wat het is.
Hoeveel heb jij mogen neertellen?
6500 Euro, en das volgens mij nie overdreven veel voor een Willie.
-
Tom schreef:als ie gewoon goed is dan is het een nette prijsSToRM666 schreef:6500 Euro, en das volgens mij nie overdreven veel voor een Willie.
Ik heb voor de mijne 9000 betaald 16 maand geleden.
Het is wel een phase 2 en had heel wat minder km's. Heb er wel wat geld ingestopt ondertussen. Raakt wel moeilijk verkocht.
Als het een echt goede Willy is dan is die prijs ok.SToRM666 schreef:6500 Euro, en das volgens mij nie overdreven veel voor een Willie.