Merijn schreef:Zo... dit topic maar weer eens naar boven halen, aangezien ik na een klein jaartje Williams-rijden toch wel weer toe ben aan een GT'tje.
Dus als iemand een spijkerharde heeft staan, gimme a call!
Dus je gaat nu twee snelheidsmonsters nemen, een GTT én een Williams...
Cool. Mag je je topicnaam wel aanpassen!
En natuurlijk zijn we benieuwd!
Merijn schreef:Zo... dit topic maar weer eens naar boven halen, aangezien ik na een klein jaartje Williams-rijden toch wel weer toe ben aan een GT'tje.
Dus als iemand een spijkerharde heeft staan, gimme a call!
heb hier wel een spijkerharde staan ..... maar t is geen GTT
haha.... Helaas, helaas. Toch heb ik een beetje spijt dat ik niet aan een project als dat van jullie ben begonnen. Dan was ik uiteindelijk hoogstwaarschijnlijk goedkoper uitgeweest dan nu.
Maar goed, je kan niet alles hebben, he. De Willi doet het verder wel perfect!
hahah... Ik zeg toch niet dat ik de Williams niet super vind? Liefst zou ik een GT en een Willi rijden, maar da's financieel niet echt haalbaar en ook voel ik er niks voor om met een GT woon-werk kilometers te maken.
Ik hou mijn ogen gewoon open voor een mooie 5... Dan gaat de Willi op stal, denk ik.
hahaha... Het lijkt nu misschien dat ik het een kutbak vind, maar dat is echt niet zo! Ik ben gewoon nog steeds verliefd op turbootjes. Willies zijn heerlijk, maar een 5 GTT is toch echt iets speciaals!
Merijn schreef:hahaha... Het lijkt nu misschien dat ik het een kutbak vind, maar dat is echt niet zo! Ik ben gewoon nog steeds verliefd op turbootjes. Willies zijn heerlijk, maar een 5 GTT is toch echt iets speciaals!
Maakt een turbo nou ook zo'n "psssstt"-geluidje? Ik hoor dat geluid weleens als er een Subaru uit mn buurt door de straat rijdt en dat klinkt erg mooi moet ik zeggen.
SToRM666 schreef:Maakt een turbo nou ook zo'n "psssstt"-geluidje? Ik hoor dat geluid weleens als er een Subaru uit mn buurt door de straat rijdt en dat klinkt erg mooi moet ik zeggen.
de turbo niet, maar de (optionele) dumpvalve wel.
Is o.a. voor behoud van de turbo, en voor een gaaf geluid
SToRM666 schreef:Maakt een turbo nou ook zo'n "psssstt"-geluidje? Ik hoor dat geluid weleens als er een Subaru uit mn buurt door de straat rijdt en dat klinkt erg mooi moet ik zeggen.
de turbo niet, maar de (optionele) dumpvalve wel.
Is o.a. voor behoud van de turbo, en voor een gaaf geluid
en de subaru heeft al een mooi geluid met die boxer motor.