project clio vr-6 biturbo x 2
-
- Moderator
- Car: Megane
HE is alive 

uitlaten?
Moeten even kort zijn dan toch eerder.
Maar het maakt toch geen donder uit of de beide motoren dezelfde tegendruk hebben??
Er is toch al eerder uitgelegd dat de motoren nooit hetzelfde koppel/vermogen kunnen en/of hoeven te leveren?

Moeten even kort zijn dan toch eerder.
Maar het maakt toch geen donder uit of de beide motoren dezelfde tegendruk hebben??
Er is toch al eerder uitgelegd dat de motoren nooit hetzelfde koppel/vermogen kunnen en/of hoeven te leveren?
Als je maar zorgt dat de voorkant harder gaat dan de achterkant is er niks aan de hand.
Heb ik eens in James Bond gezien met een R11

Je krijgt het nooit voor elkaar om hetzelfde vermogen eruit te krijgen, al zou je 10 motoren bouwen waarvan alles indentiek aan elkaar is, zit er nog verschil in vermogen, zelfs de beste motoren bouwers kunnen het niet, maar ja Maniac is de expert en hij kan alles.Matijs schreef:Er is toch al eerder uitgelegd dat de motoren nooit hetzelfde koppel/vermogen kunnen en/of hoeven te leveren?
-
- Moderator
een clio over een golf vr6/dohc heen
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/44_cliogolfvr6dohc.jpg[/img]

Laatst gewijzigd door Patrick RS op do 28 aug 2003 16:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik dacht even dat je weer wat moois had gefotosoept Pat, dit valt een beetje tegen
-
- Moderator
oke is duidelijk 
Snel iets shoppen Pat

-
Zeg me eens welke Bondfilm dat is Mathijs, ga ik die eens kopen/huren.Matijs schreef:Als je maar zorgt dat de voorkant harder gaat dan de achterkant is er niks aan de hand.
Vind het wel geinig als er een 11 inzit.
Er zit namelijk nog iets elfsachtigs in de pijpleiding
-
Oja, nog effe een tipje voor cliomaniak:
Je hoeft geen extra klauwen te plaatsen met handremmechanisme.
Gebruik gewoon een hydraulische handrem. Is gewoon APK waardig.
Misschien wordt een hydr. handrem NIET goedgekeurd door de RDW, dat weet ik niet, moet je navragen...........
Aan de andere kant: De rest van de auto wordt ook never nooit niet goedgekeurd, dus wathafuck........
"Meneer, is uw auto wel gekeurd??"
"Ja, ome Wout, een paar weken terug nog!"
"Mag ik dan even een keuringsraport zien van dit gedrocht op wielen?"
"Tja, hij is wel gekeurd, maar helaas niet goedgekeurd..............................."
Je hoeft geen extra klauwen te plaatsen met handremmechanisme.
Gebruik gewoon een hydraulische handrem. Is gewoon APK waardig.
Misschien wordt een hydr. handrem NIET goedgekeurd door de RDW, dat weet ik niet, moet je navragen...........
Aan de andere kant: De rest van de auto wordt ook never nooit niet goedgekeurd, dus wathafuck........
"Meneer, is uw auto wel gekeurd??"
"Ja, ome Wout, een paar weken terug nog!"
"Mag ik dan even een keuringsraport zien van dit gedrocht op wielen?"
"Tja, hij is wel gekeurd, maar helaas niet goedgekeurd..............................."
-
- Moderator
P@TB@D schreef:een clio over een golf vr6/dohc heen![]()
![]()
-
- Moderator
doneMatijs schreef:Snel iets shoppen Pat![]()

-
- Moderator
- Car: MB
canonballman schreef:Zeg me eens welke Bondfilm dat is Mathijs, ga ik die eens kopen/huren.Matijs schreef:Als je maar zorgt dat de voorkant harder gaat dan de achterkant is er niks aan de hand.
er is ook een bond film met een zeer mooie achtervolging met een 5 turbo, echt vet !!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-

if it isn't possible it is not impossible
Welke, welke, welke?Tom schreef:canonballman schreef:Zeg me eens welke Bondfilm dat is Mathijs, ga ik die eens kopen/huren.Matijs schreef:Als je maar zorgt dat de voorkant harder gaat dan de achterkant is er niks aan de hand.
er is ook een bond film met een zeer mooie achtervolging met een 5 turbo, echt vet !!
@ cliomaniac....
Hebbie nog een pica voor mij van die clio van jou????
Hebbie nog een pica voor mij van die clio van jou????
-
the spy who loved me in parijs toch die witte elf?
met die 5 turbo is dacht ik Never say Never , en daar word volgens mij ook een blauwe 11 doormidden gereden [ weet ik niet 100% zeker].Alleycat schreef:Welke, welke, welke?Tom schreef:canonballman schreef:Zeg me eens welke Bondfilm dat is Mathijs, ga ik die eens kopen/huren.Matijs schreef:Als je maar zorgt dat de voorkant harder gaat dan de achterkant is er niks aan de hand.
Toch nog mar eens kijken
is nog met sean connery, dat waren de betere bonds
is nog met sean connery, dat waren de betere bonds
-
- Contacteer:
Dat zal in de rijd geweest zijn voordat hij in Duitse auto's ging rijden en voor het Bundesamt für Verfassungsschutz ging werken.Tom schreef:dat weet ik niet. ik weet wel dat het een oudere bond film is (duh). Wel een aanrader
- Peter
-
ALLE VR6-en zijn al DOHC,cliomaniac schreef:maar ik denk dat ik twee vr6 pak met ohc scheelt een hoop ruimte en kleppen stellen
Dus je kunt er wel een nokkenas uitslopen, maar dan moet je 1 klep gebruiken voor aanvoer van mengsel en afvoer van uitlaatgassen.............wordt lastig...........
-
- Contacteer:
Cliomaniac,
Ik vraag me eigenlijk af wie je bij dit project aan het adviseren is? Dan weet ik in ieder geval waar ik nooit meer langs hoef
Maar zonder gein, hou op over die uitlaat. Het is voldoende duidelijk gemaakt dat de motoren nooit een identiek vermogen kunnen produceren, dus waarom zou de uitlaat dan nog even lang moeten zijn? Geef bij dit soort domme opmerkingen alsjeblieft ook een goede reden, dan ben ik al blij...
Verder heb je inderdaad helemaal geen handremmechanisme nodig, want dat mag gewoon hydraulisch, geen probleem bij de apk (anders zou hij ook niet in een rally wagen mogen zitten
)... probleem opgelost...
Ik vraag me nogmaals echt af van wie je al deze onzin hoort en waarom je hem wel gelooft en ons niet, want ik heb nog niks zinnigs gehoord...
Gijs
Ik vraag me eigenlijk af wie je bij dit project aan het adviseren is? Dan weet ik in ieder geval waar ik nooit meer langs hoef

Maar zonder gein, hou op over die uitlaat. Het is voldoende duidelijk gemaakt dat de motoren nooit een identiek vermogen kunnen produceren, dus waarom zou de uitlaat dan nog even lang moeten zijn? Geef bij dit soort domme opmerkingen alsjeblieft ook een goede reden, dan ben ik al blij...
Verder heb je inderdaad helemaal geen handremmechanisme nodig, want dat mag gewoon hydraulisch, geen probleem bij de apk (anders zou hij ook niet in een rally wagen mogen zitten

Ik vraag me nogmaals echt af van wie je al deze onzin hoort en waarom je hem wel gelooft en ons niet, want ik heb nog niks zinnigs gehoord...
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
dat van die handrem ben ik het niet mee eens.
er staat in de regels dat het een mechanisch gescheiden systeem moet zijn. Tis ook een noodreminrichting voor het geval bv. de leiding lek is of je rempedaal afbreekt.
Maar omdat de apk geen diepgaand onderzoek hoeft in te stellen, maar alleen de werking controleerd slipt dat erdoor. Maar het mag niet.
Bij de RDW of een technische keuring ben je wel de sigaar.
er staat in de regels dat het een mechanisch gescheiden systeem moet zijn. Tis ook een noodreminrichting voor het geval bv. de leiding lek is of je rempedaal afbreekt.
Maar omdat de apk geen diepgaand onderzoek hoeft in te stellen, maar alleen de werking controleerd slipt dat erdoor. Maar het mag niet.
-
- Contacteer:
Hmm, da's een leuk puntje van discussie, wat is trouwens een 'mechanisch gescheiden systeem'? Moet alles gescheiden zijn of moet het een gescheiden mechanisme zijn? Ik meende me te herinneren dat een hydraulische handrem toegestaan is, mits hij 'vastgezet' kan worden tijdens het parkeren... Maar ach, zoveel auto's met hydraulische handrem heb ik nog niet gehadrobert schreef:dat van die handrem ben ik het niet mee eens.

Gijs
Bezemer Rally Team
als je um vast kan zetten is werking ok, en slip je door de apk.
Heb zelf ook een hydraulische handrem, en de normale handrem met kabels enzo gewoon laten zitten. Is het in alle gevallen goed.
(zeurpiet van een apk keurmeester)
Heb zelf ook een hydraulische handrem, en de normale handrem met kabels enzo gewoon laten zitten. Is het in alle gevallen goed.
(zeurpiet van een apk keurmeester)
-
ALLE VR6-en zijn al DOHC,
joh...! echtwaar?![]()