RTC's toertocht zuid-limburg
-
Dat zal best. Ik pas er voor om elke keer meer dan 2 uur te moeten rijden voor een meeting.Tom schreef: (mischien komt dat omdat 80% van de nederlanders ook onder Zwollen wonen)
Tegen de 2 uur rij ik meestal ook wel voor 'n beetje meeting. Woon gewoon een beetje rottig.
Voor de toertocht, waar zijn de belgen??
Voor de toertocht, waar zijn de belgen??
dan zijn we gvd om de hoek en dan ben je er nog nietMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Waarom zou ik. Zolang meer dan 80% van alle meetings beneden Zwolle te vinden zijn wordt ik zeer selectief met het bezoeken van meetings.Tom schreef:dit is wel een geschikte toertocht voor Marcel. Die houd er wel van om van het noorden naar het zuiden te rijden

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Riel
Egid
Ollie
Joost
Jeroen.k
Chris
gille
MJ
Noud
Maus
Kevin
Ivo
Marcel
Bram
Rob
Patrick l.
Tom*
Steven*
Johan*
Ray*
Stephan*
Jean Paul*
Beaat*
Jochem*
Jeroen *
Michel *
*=misschien
Egid
Ollie
Joost
Jeroen.k
Chris
gille
MJ
Noud
Maus
Kevin
Ivo
Marcel
Bram
Rob
Patrick l.
Tom*
Steven*
Johan*
Ray*
Stephan*
Jean Paul*
Beaat*
Jochem*
Jeroen *
Michel *
*=misschien
-
- Contacteer:
Van de Mégane Coupé Club zal waarschijnlijk niemand aanwezig zijn... Op de 14de is namelijk een besloten clubmeeting in Didam....
Moon is dus niet aanwezig bij de toertocht...
Moon is dus niet aanwezig bij de toertocht...
-
Dat had een andere oorzaak. Als ik niet zo brak was geweest van het uitgaan die nacht ervoor was ik nog langs gekomen. Maar ik rijd principieel niet met drank in lichaam dus helaasch.-Ray- schreef:dan zijn we gvd om de hoek en dan ben je er nog nietMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Waarom zou ik. Zolang meer dan 80% van alle meetings beneden Zwolle te vinden zijn wordt ik zeer selectief met het bezoeken van meetings.Tom schreef:dit is wel een geschikte toertocht voor Marcel. Die houd er wel van om van het noorden naar het zuiden te rijden
robclio16V schreef:Riel
Egid
Ollie
Joost
Jeroen.k
Chris
gille
MJ
Noud
Maus
Kevin
Ivo
Marcel
Bram
Patrick l.
Ron
Rob (R5B) en NIET robclio16v
Tom*
Steven*
Johan*
Ray*
Stephan*
Jean Paul*
Beaat*
Jochem*
Rob *
Jeroen *
Michel *
*=misschien
Hup hup die misschien mensen nog even over de schreef, met zo'n berg misschiens kun je nix plannen hé! Opschietuh 

duh ... dubbelpost
Laatst gewijzigd door Riël op do 28 aug 2003 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Bzzzt pat had een betere 

Laatst gewijzigd door Riël op vr 29 aug 2003 0:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dan doe ik er nog een official potje opmaak overheen 
DETAILS TOERTOCHT 14 SEPTEMBER
zie ook eerste post van topic
Ik wil bij deze even een paar dingen betreffende de toertocht vermelden.
* Einde inschrijving willen we zetten op 7 september.
Dan kan ik de reservering plaatsen voor de koffie/vlaai.
* Voor de koffie/vlaai en verfrissing onderweg moeten we een eigen bijdrage vragen van 5 euro per persoon.
Die kan voldaan worden bij het uitreiken van de routebeschrijving.
* We verwachten iedereen op de parkeerplaats van Motel Van de Valk Stein in Urmond om 11.00 uur. (afslag 48, A2)
Hier kunnen we dan gezellig kennismaken onder het genot van heerlijke vlaai. Om 12.00 uur willen we dan beginnen met onze toertocht.
* We zullen 2 stops houden onderweg. Zo kunnen eventuele achterblijvers terugkomen en kunnen we ff de armpjes laten rusten van het stevige stuurwerk.
* Einde van de tocht zal rond 16.00 uur plaatsvinden. We stoppen dan op onze TNM plek, zodat de mensen van het noorden ook eens kunnen zien waar wij Limbo's onze meeting hebben.
* Zoals eerder gezegd...zorg voor goede bandenspanning en voldoende benzine. Voor de terugweg kun je wel in belgie je tank á 1 euro per liter even volgooien. Liefhebbers: neem het fototoestel mee, want we zullen mooie landschappen en plekken aandoen.
* Voor de hongerige mensen onder ons, neem een lunchpakket mee. Die kan dan tijdens een van de stops genuttigd worden, maar er is ook wat te krijgen op onze stops.
Volgens mij heb ik nu wel zo'n beetje alles verteld wat er te weten valt. Mocht ik nog wat vergeten zijn, dan vult Patrick of Riël dit wel aan, toch?!
We hopen op goed weer die dag en dat er een hoop 'misschiens' overstag gaan en mee kunnen/willen doen aan deze mooie tocht!

DETAILS TOERTOCHT 14 SEPTEMBER
zie ook eerste post van topic
Ik wil bij deze even een paar dingen betreffende de toertocht vermelden.
* Einde inschrijving willen we zetten op 7 september.
Dan kan ik de reservering plaatsen voor de koffie/vlaai.
* Voor de koffie/vlaai en verfrissing onderweg moeten we een eigen bijdrage vragen van 5 euro per persoon.
Die kan voldaan worden bij het uitreiken van de routebeschrijving.
* We verwachten iedereen op de parkeerplaats van Motel Van de Valk Stein in Urmond om 11.00 uur. (afslag 48, A2)
Hier kunnen we dan gezellig kennismaken onder het genot van heerlijke vlaai. Om 12.00 uur willen we dan beginnen met onze toertocht.
* We zullen 2 stops houden onderweg. Zo kunnen eventuele achterblijvers terugkomen en kunnen we ff de armpjes laten rusten van het stevige stuurwerk.
* Einde van de tocht zal rond 16.00 uur plaatsvinden. We stoppen dan op onze TNM plek, zodat de mensen van het noorden ook eens kunnen zien waar wij Limbo's onze meeting hebben.
* Zoals eerder gezegd...zorg voor goede bandenspanning en voldoende benzine. Voor de terugweg kun je wel in belgie je tank á 1 euro per liter even volgooien. Liefhebbers: neem het fototoestel mee, want we zullen mooie landschappen en plekken aandoen.
* Voor de hongerige mensen onder ons, neem een lunchpakket mee. Die kan dan tijdens een van de stops genuttigd worden, maar er is ook wat te krijgen op onze stops.
Volgens mij heb ik nu wel zo'n beetje alles verteld wat er te weten valt. Mocht ik nog wat vergeten zijn, dan vult Patrick of Riël dit wel aan, toch?!
We hopen op goed weer die dag en dat er een hoop 'misschiens' overstag gaan en mee kunnen/willen doen aan deze mooie tocht!

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Oke, goede info, maar 3 keer posten en opmaak editen, tsja.
Ik zal proberen zoveel mogelijk van de wagen af te hebben. Maar hij moet dan in ieder geval niet meer lekken en hij moet achteruit kunnen. Dat is prioriteit 1. Dumpvalveje morgen bestellen, misschien zit hij er de 14e op. Tussen de noodzakelijke dingetjes moet je natuurlijk ook wat leuks doen
. Ik zal er in ieder geval zijn. Maar dat wisten jullie al. Zal trouwens dan wel een lunchpakket meenemen, ik krijg altijd wel honger op lange dagen.
Ik zal proberen zoveel mogelijk van de wagen af te hebben. Maar hij moet dan in ieder geval niet meer lekken en hij moet achteruit kunnen. Dat is prioriteit 1. Dumpvalveje morgen bestellen, misschien zit hij er de 14e op. Tussen de noodzakelijke dingetjes moet je natuurlijk ook wat leuks doen

-
ja ziet een beetje dom uit, maar de laatste is iets aangepast, bij 3e sterretje
.
Mischien kunnen de anderen gedelete worden, zodat er 1 over blijft.
Mischien kunnen de anderen gedelete worden, zodat er 1 over blijft.
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
robclio16V schreef:Riel
Egid
Ollie
Joost
Jeroen.k
Chris
gille
MJ
Noud
Maus
Kevin
Ivo
Marcel
Bram
Patrick l.
Ron
wilco
Tom*
Steven*
Johan*
Ray*
Stephan*
Jean Paul*
Beaat*
Jochem*
Rob *
Jeroen *
Michel *
*=misschien
-
Riel
Egid
Ollie
Joost
Jeroen.k
Chris
Gille
MJ
Noud
Maus
Kevin
Ivo
Marcel
Bram
Patrick l.
Ron
Wilco
Dennis
Tom*
Steven*
Johan*
Ray*
Stephan*
Jean Paul*
Beaat*
Jochem*
Rob *
Jeroen *
Michel *
*=misschien
Egid
Ollie
Joost
Jeroen.k
Chris
Gille
MJ
Noud
Maus
Kevin
Ivo
Marcel
Bram
Patrick l.
Ron
Wilco
Dennis
Tom*
Steven*
Johan*
Ray*
Stephan*
Jean Paul*
Beaat*
Jochem*
Rob *
Jeroen *
Michel *
*=misschien
Helaas zullen wij niet mee gaan.
Het had me erg leuk geweest, vooral op de mooie heuvelweggetjes, maar we hebben dan al een paar drukke dagen en het wordt dan teveel om ook nog 5 uur te rijden naar en trug van de tocht.
Veel plezier allemaal en ik lees wel een verslag.
Het had me erg leuk geweest, vooral op de mooie heuvelweggetjes, maar we hebben dan al een paar drukke dagen en het wordt dan teveel om ook nog 5 uur te rijden naar en trug van de tocht.
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Hans R. schreef:Helaas zullen wij niet mee gaan.
Ehm ik rijd altijd maar 2,5 uur naar amsterdam en dan rijd ik ook nog netjes 120 als er geen vw langs komt.
Haal dat Misschien maar weg. Ik ben erbij. Racen met die kist 
Hopelijk wel dan de stoelen, riemen en de rest van leuk spul erin. Beetje met een sliert door limboland

Hopelijk wel dan de stoelen, riemen en de rest van leuk spul erin. Beetje met een sliert door limboland

M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
Riel
Egid
Ollie
Joost
Jeroen.k
Chris
Gille
MJ
Noud
Maus
Kevin
Ivo
Marcel
Bram
Patrick l.
Ron
Wilco
Dennis
Michel S
Tom*
Steven*
Johan*
Ray*
Stephan*
Jean Paul*
Beaat*
Jochem*
Rob *
Jeroen *
*=misschien
Egid
Ollie
Joost
Jeroen.k
Chris
Gille
MJ
Noud
Maus
Kevin
Ivo
Marcel
Bram
Patrick l.
Ron
Wilco
Dennis
Michel S
Tom*
Steven*
Johan*
Ray*
Stephan*
Jean Paul*
Beaat*
Jochem*
Rob *
Jeroen *
*=misschien
Dan klopt het toch? Je moet ook nog een keertje terugrijden en dan zit je dus op 5 uurwilco blue schreef:Hans R. schreef:Helaas zullen wij niet mee gaan.
Ehm ik rijd altijd maar 2,5 uur naar amsterdam en dan rijd ik ook nog netjes 120 als er geen vw langs komt.

Ja, ik ga ook mee.
Riel
Egid
Ollie
Joost
Jeroen.k
Chris
Gille
MJ
Noud
Maus
Kevin
Ivo
Marcel
Bram
Patrick l.
Ron
Wilco
Dennis
Michel S
Ger
Tom*
Steven*
Johan*
Ray*
Stephan*
Jean Paul*
Beaat*
Jochem*
Rob *
Jeroen *
*=misschien
Riel
Egid
Ollie
Joost
Jeroen.k
Chris
Gille
MJ
Noud
Maus
Kevin
Ivo
Marcel
Bram
Patrick l.
Ron
Wilco
Dennis
Michel S
Ger
Tom*
Steven*
Johan*
Ray*
Stephan*
Jean Paul*
Beaat*
Jochem*
Rob *
Jeroen *
*=misschien
Ja, ik ga ook mee.
Riel
Egid
Ollie
Joost
Chris
Gille
MJ
Noud
Maus
Kevin
Ivo
Marcel
Bram
Patrick l.
Ron
Wilco
Dennis
Michel S
Ger
Tom*
Steven*
Johan*
Ray*
Stephan*
Jean Paul*
Beaat*
Jochem*
Rob *
Jeroen *
Jeroen.k *
*=misschien
Riel
Egid
Ollie
Joost
Chris
Gille
MJ
Noud
Maus
Kevin
Ivo
Marcel
Bram
Patrick l.
Ron
Wilco
Dennis
Michel S
Ger
Tom*
Steven*
Johan*
Ray*
Stephan*
Jean Paul*
Beaat*
Jochem*
Rob *
Jeroen *
Jeroen.k *
*=misschien
jeroen.k schreef:Ja, ik ga ook mee.
Riel
Egid
Ollie
Joost
Chris
Gille
MJ
Noud
Maus
Kevin
Ivo
Marcel
Bram
Patrick l.
Ron
Wilco
Dennis
Michel S
Ger
Rob (GTT)
Tom*
Steven*
Johan*
Ray*
Stephan*
Jean Paul*
Beaat*
Jochem*
Rob *
Jeroen *
Jeroen.k *
*=misschien
Verzamelen om 11.00 uur...einde tocht na 16.00 uur. Tel er bij op hoelang je over de terugreis doet en kom tot de conclusie dat je gewoon lekker meekunt op de toertochtChristian schreef:ik kan er over heen gelezen hebben maar hoelaat begint het ik heb namelijk savond nog een verjaardag van me kameraad

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Inderdaad. Ik weet niet hoe laat je verjaardag begint, maar 't is ongeveer 2,5 - 3 uurtjes rijden, dus je bent gewoon netjes om 1900 thuis. Kan toch wel?Ollie schreef:Verzamelen om 11.00 uur...einde tocht na 16.00 uur. Tel er bij op hoelang je over de terugreis doet en kom tot de conclusie dat je gewoon lekker meekunt op de toertochtChristian schreef:ik kan er over heen gelezen hebben maar hoelaat begint het ik heb namelijk savond nog een verjaardag van me kameraad![]()