Ben op zoek naar nieuwe voor dempers en veren. En hoorde tot nu toe allemaal goede verhalen over interalloy alleen kan op internet geen dealert vinden die ze leverd.
Nu wou ik dus van jullie diegene dus die al met schroefsetjes rijden weten waar ik goedkope schroefsetjes kan kopen. Mag ook online zijn.
Ik zou eens rondbellen of ze ergens Weitec of KW hebben liggen. Ik zou toch liever 100 euro extra uitgeven voor goed spul. KW maakt kwaliteitsspullen. Gebruikt dempers van Koni, dus daar is echt niks mis mee.
Ik kan KW's wel aankomen, maar niet voor veel goedkoper dan elders.
Paskie weet misschien wel een goede dealer, trouwens. Die heeft laatst gele Koni's met Eiback veren onder zijn auto laten zetten en dat was echt een stuk goedkoper dan anders.
Ik zou eens rondbellen of ze ergens Weitec of KW hebben liggen. Ik zou toch liever 100 euro extra uitgeven voor goed spul. KW maakt kwaliteitsspullen. Gebruikt dempers van Koni, dus daar is echt niks mis mee.
Ik kan KW's wel aankomen, maar niet voor veel goedkoper dan elders.
Paskie weet misschien wel een goede dealer, trouwens. Die heeft laatst gele Koni's met Eiback veren onder zijn auto laten zetten en dat was echt een stuk goedkoper dan anders.
met goedkoop bedoel ik dus niet 1000 euro enzo
rij renault dus vind 500 a 600 euro goedkoop
dus mag ook 700 kosten of meer
itdanger schreef:Ben op zoek naar nieuwe voor dempers en veren. En hoorde tot nu toe allemaal goede verhalen over interalloy alleen kan op internet geen dealert vinden die ze leverd.
elke auto-style dealer kan die leveren,hebben dacht ik alleen geen schroef setjes voor de clio.
Nu wou ik dus van jullie diegene dus die al met schroefsetjes rijden weten waar ik goedkope schroefsetjes kan kopen. Mag ook online zijn.
de prijzen liggen niet zo ver uitelkaar.Gemiddeld tussen de 600 en 900 euro.Of je moet natuurlijk proflex,rieger ofzo willen.Ik zal ook eens bij http://www.ast-suspension.com kijken.hebben ook mooie schroefsetjes voor onder de 900 euro, en het is een nederlands bedrijf.
Paskie schreef:want met een schroefset is t wel de bedoeling dat je voor en achter voorzien hebt van een schroefset, anders valt er nog weinig te "schroeven"
Wat wil je achter schroeven???? het is torsie vering.
Paskie schreef:want met een schroefset is t wel de bedoeling dat je voor en achter voorzien hebt van een schroefset, anders valt er nog weinig te "schroeven"
ja en??
dan kun je toch wel als je de torsie iets verzet , de dempers op de juiste hoogte schroeven??
'gewone schokdempers' dus die jij bedoelt zijn er wel van interalloy prijs 495 euro en gaat dan 30 mm omlaag.Weet alleen niet hoelang je hier plezier van hebt. gele koni prijs p/s ongeveer 150 euro ex veren. bilstein prijs p/s ongeveer 160 euro ex veren h&r veren prijs ongeveer 200 euro 25mm verlaging merwede veren prijs ?????
ik heb hier mijn setje kw schroefset liggen voor 525 euro, inox line met gele koni's rondom perfecte staat voor de betere wegligging 20000 km mee gereden
ja en??
dan kun je toch wel als je de torsie iets verzet , de dempers op de juiste hoogte schroeven??
niet echt, die passen gewoon altijd. jij kunt de hardheid instellen maar dar veranderd de montage afstand toch niet mee