RO 16v schreef:Ik neem aan dat ie bij Wouter wel naar de 210 liep (ook met een 1.8 16V), dan zou hij het bij jou veel makkelijker moeten doen aangezien dat een R19 minder luchtweerstand heeft.
Rij je er soms veel korte stukken mee, misschien is ie gewoon moe geworden, is een mogelijkheid.
Moe

??? niet bij mij hoor.
Hoe die bij Wouter reed weet ik trouwens niet.
Michel S. schreef:Weet niet met welke ogen ik heb gelezen om deze reactie te geven. Want ik dacht te hebben gelezen dat je hem niet in de 5 kreeg wanneer je hem in de 4 doortrok tot 180. Vandaar. Mijn excuses voor de waardeloze reactie

Kan gebeuren
StevenK schreef:Wat voor wiel & bandenmaat rij je ?
205/45-16 Maar denk niet dat dit het probleem is, want met die oude bak kreeg ik hem ook richting de 220
Tom schreef:(weet je al van welk merk die pudding is

)
Dubbelpudding van MONA (aarbei, vanille en van die aardbeien saus)
Riel schreef:Ha! Je hebt gewoon meer power nodig! Alsof jij harder gaat fietsen met een zwaarder verzet! Ga wat tunen
Daar dacht ik dus ook aan maar meer aan de koppel. Maar ja dat gaat altijd samen dus.. En het lijkt me logisch dat als ik met tuning ga beginnen dat ie op begeven moment gewoon weer op de 210 kom

...::: RENO HEAVEN 'S OPEN :::...
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....